• 12ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας στη δράση ΄΄ let’s do it Greece΄΄ 2018

    Εικαστική παρέμβαση στο χώρο του γυμναστηρίου του 12ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας , για την συμμετοχή του στην πανελλαδική εθελοντική εκστρατεία καθαρισμού ΄΄Let’s do it Greece ,  Απρίλιος 2018 ΄΄. Με στόχο τον εξωραϊσμό του περιβάλλοντος καθώς και την αισθητική αναβάθμιση , μαθητές και γονείς, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων,  με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των Εικαστικών , δημιούργησαν ομαδικά τοιχογραφίες , με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.


  • 12ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας – Έργα βραβευθέντων μαθητών

    Mαθητές της ΣΤ΄τάξης του 12ου Δημοτικού σχολείου Λαμίας, συμμετείχαν στον

    Β΄  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Ε.Π.Ο.Κ. ΕΛΛΑΔΑΣ 2017-18 

    με θέμα : «OI ΗΡΩΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»

    Οι μαθητές : Έλενα Τζουάνα, Αθανάσιος Αρκουμάνης, Σταύρος Καραγεώργος και Ελισάβετ Μυλωνά, απέσπασαν  Β΄ βραβείο, δύο επαίνους και μια διάκριση αντίστοιχα, στην κατηγορία Ζωγραφική.


  • Η Θεσσαλονίκη του 4ου αι. μ.Χ.

    Δείτε μια εικονική περιήγηση του Γαλεριανού συγκροτήματος  στη  Θεσσαλονίκη του 4ου αιώνα μ.Χ.


  • Πασχαλινές Λαμπάδες – 3ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας

     

    Οι μαθητές της Β΄Τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας, δημιούργησαν στολίδια για πασχαλινές λαμπάδες.

    Βασικό υλικό  για τα στολίδια ήταν η ζύμη από αλεύρι και αλάτι.  Οι φιγούρες, ζωγραφίστηκαν με τέμπερες.


  • 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – 12ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας

     

    Στην 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017, οι μαθητές του 12ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας δημιούργησαν συνεργατικά ζωγραφικά έργα,  που φέτος είχαν ως θέμα το κεντρικό σύνθημα: «ΑΘΛΟΥΜΑΙ –ΧΑΡΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ».


  • Κυκλοφοριακή αγωγή – 2ο Δημοτικό Σχολείο Στυλίδας

     

    Σε σχέση με το σχολικό πρόγραμμα  Κυκλοφοριακής Αγωγής που πραγματοποιήθηκε στην Β΄Τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Στυλίδας (σχολικό έτος 2016 – 2017), στο μάθημα των εικαστικών, οι μαθητές δημιούργησαν μια μακέτα με μεικτή τεχνική , χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά .


  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Στυλίδας – Ομαδική εργασία

     

    Μαθητές της ΣΤ΄, Ε΄, και  Δ΄ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Στυλίδας,  δημιούργησαν ένα ομαδικό έργο για να διακοσμήσουν τον ισόγειο χώρο του σχολείου τους, στο πλαίσιο περιβαλλοντικών εθελοντικών δράσεων που διοργάνωσε ο Δήμος Στυλίδας για την συμμετοχή του στην πανελλαδική εθελοντική εκστρατεία καθαρισμού ( Let’s do it Greece , 2 Απριλίου 2017 ), με στόχο τον εξωραϊσμό του περιβάλλοντος καθώς και την αισθητική αναβάθμιση.

    Πρόκειται για ένα ομαδικό έργο assemblage, δηλ. μια συναρμογή, ένα σύμπλεγμα από καθημερινά  αντικείμενα και υλικά χωρίς αισθητική αξία και καμία χρησιμότητα τα οποία συλλέχθηκαν , συνταιριάχτηκαν και επαναχρησιμοποιήθηκαν για να αποτελέσουν ένα ενιαίο σύνολο, αποκτώντας μια αισθητική ταυτότητα. Πολλά μέρη του έργου ζωγραφίστηκαν, έχοντας αναφορά σε έργα διάσημων καλλιτεχνών (  Wassily Kandinsky, Jackson Pollock, Gustav Klimt, Piet Mondrian )

     

     


  • Έργα μαθητών 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου – Σχολικό έτος 2015-2016


  • Παιδεία και τέχνη στην Αντίσταση – Ιστορικό Σχολείο Κορυσχάδων


    Στα πλαίσια της υλοποίησης του σχολικού  χρηματοδοτικού προγράμματος ΄΄Μαθαίνουμε Παρέα΄΄, το οποίο ενέκρινε και υποστήριξε το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, για το σχολικό έτος 2015- 2016, πραγματοποιήσαμε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου καθ΄όλη την διάρκεια της χρονιάς σχέδιο εργασίας με αναφορά στην παιδεία και στην τέχνη στα χρόνια της Αντίστασης… Continue reading  Post ID 228


  • Μάσκες εμπνευσμένες από τον κυβισμό του Picasso

    Μαθητές της Β΄ Τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας, δημιούργησαν για τις απόκριες μάσκες εμπνευσμένες από κυβιστικά πορτρέτα του Ισπανού καλλιτέχνη Pablo Picasso.

    Προηγήθηκε μάθημα με αναφορά στον συγκεκριμένο καλλιτέχνη και στα έργα του. Οι μαθητές παρατήρησαν και σχολίασαν φωτογραφίες με κυβιστικά πορτρέτα του καλλιτέχνη, προβληματίστηκαν για τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζονται τα θέματα  ( ο θεατής έχει την εντύπωση ότι βλέπει το θέμα ταυτόχρονα, από πολλές διαφορετικές όψεις, μπορεί να το δει από μπρος, πίσω, μέσα έξω). Η εικόνα διαλύεται σε πολλά μικρά κομμάτια σαν θραύσματα , θυμίζει εικόνα διαλυμένη, ιδωμένη από σπασμένο καθρέφτη (αναλυτικός κυβισμός ). Επίσης αναφερθήκαμε και στον συνθετικό κυβισμό, στον οποίο ο καλλιτέχνης εισήγαγε την τέχνη του κολλάζ, χρησιμοποιώντας μη συμβατά προς τη ζωγραφική υλικά όπως χαρτιά ταπετσαρίας, εφημερίδες, ύφασμα, τραπουλόχαρτα κτλ. , ενσωματώνοντάς τα στα έργα του υποδηλώνοντας το ίδιο το αντικείμενο και όχι την αναπαράστασή του.

    Οι μαθητές πειραματίστηκαν με χρωματιστά  χαρτιά και χαρτόνια χρησιμοποιώντας την τεχνική του κολλάζ και της ζωγραφικής