ΤΙΤΛΟΣ: Αμίλητη αγάπη
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Εφηβικοί Έρωτες
ΑΛΛΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Η αγάπη για τους συνανθρώπους μας/Οι φιλικοί δεσμοί/Η αγάπη, Προβλήματα της σύγχρονης ζωής
ΕΙΔΟΣ: Μυθιστόρημα
ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Θέληση, Κινητικά προβλήματα, Στερεότυπα/Ρατσισμός, Σχολικός εκφοβισμός (bullying), Φιλία
ΔΙΑΦΟΡΑ:
ΣΕΛΙΔΕΣ: 144
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ?ΚΡΙΤΙΚΗ: Μπορεί κανείς να τη διαβάσει εδώ.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
- Προσπάθησε να εξηγήσεις τον τίτλο του βιβλίου. Πρότεινε έναν άλλο που νομίζεις ότι θα απέδιδε το περιεχόμενο του βιβλίου.
- Ποια μηνύματα μας μεταδίδει η συγγραφέας του βιβλίου;
- Πώς προσπάθησε η μητέρα της πρωταγωνίστριας να ενθαρρύνει την κόρη της, όταν αυτή θα πήγαινε σε ένα καινούριο σχολείο; Εσύ, από τη σκοπιά του παιδιού, πώς κρίνεις αυτόν τον τρόπο;
- Ποιες είναι οι παρατηρήσεις σου σχετικά με τις αφηγηματικές τεχνικές του βιβλίου; Να επιμείνεις περισσότερο στη λειτουργία του αφηγητή και στη χρονική σειρά παρουσίασης των γεγονότων. Θα σε βοηθήσει η μελέτη των σημειώσεων που θα βρεις εδώ.
- Βρες στο διαδίκτυο τον πίνακα «Έκτωρ και Ανδρομάχη» του Giorgio de Chirico και γράψε τις σκέψεις σου για τον πίνακα αυτόν. Κάνε μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο για τα αγαπημένα θέματα αυτού του ζωγράφου.
- Προσπάθησε να σχολιάσεις σε μία παράγραφο τη φράση που συναντάμε στο βιβλίο: «Τύχη είναι το ψευδώνυμο του Θεού, όπου δε θέλει να βάλει την υπογραφή του».
- Προσπάθησε να δώσεις ένα άλλο τέλος στο βιβλίο.
- Εάν έχεις διαβάσει και άλλα βιβλία της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου, ποιες παρατηρήσεις θα είχες να κάνεις σχετικά με τους ήρωες των βιβλίων της και τα κυριότερα θέματα αυτών;