Η εφαρμογή αυτή, που μπορείτε να βρείτε αν πατήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:
είναι εντελώς δωρεάν και είναι εγκαταστάσιμη σε περιβάλλον Android αφού ποηγουμένως γίνει η απαραίτητη αποδοχή για εγκατάσταση από μια μη αξιόπιστη πηγή, δεδομένου ο,τι ως μόνη αξιόπιστη θεωρείται από την Google το play store στο οποίο όμως η φιλοξενία του εγκαταστάσιμου αρχείου ΔΕΝ είναι δωρεάν.
Για να το κατεβάσετε στην συσκευή Android πατήστε επάνω στον σύνδεσμο. Στην συνέχεια επιλέξτε "Άνοιγμα" και "Εγκατάσταση".
Σκοπός του app είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κάνουν προσθέσεις με μικρούς αριθμούς.
Η ομάδα μας, μια μικρή αλλά δυναμική ομάδα μαθητών με τον εκπαιδευτικό κο Γιώργο Τσορμπατζόγλου, αποφάσισε να λάβει μέρος στο 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Παιχνιδιού στο Scratch (2015-2016) με το διαθεματικό έργο : «Δες την διαδρομή του Οδυσσέα και απάντησε στις ερωτήσεις..»
Στο έργο αυτό γίνεται μια παρουσίαση των σταθμών του Οδυσσέα κατά την επιστροφή του στην Ιθάκη τόσο με ήχο (αφηγήσεις και άλλους ήχους) όσο και με κείμενο και γραφικά επάνω σ' ένα χάρτη της Μεσογείου. Στο τέλος πρέπει ο χρήστης ν' απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις που γίνονται από τους δύο ήρωες robo-one και robo-two.
Για την κατασκευή του έργου αυτού χρησιμοποιήσαμε τα παρακάτω:
Η υποψηφιότητα μας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία κατατέθηκε στην πλατφόρμα festman στην θέση: http://festman.schoolab.gr/project/1965
Την Δευτέρα 30 Μαΐου μάθαμε με χαρά οτι το σχολείο μας (ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Πάτρας) κατέκτησε το «Ειδικό Βραβείο Πρωτότυπης Δημιουργίας για την Ειδική Αγωγή» στον Πανελλήνιο διαγωνιμό Scratch με το έργο αυτό.
Πηγές:
Ευχαριστίες:
-Η ιδέα του θέματος προέρχεται από την φιλόλογο κα Έλενα Νταή
-Για τον τρόπο παρουσίασης επηρεασθήκαμε από το έργο του χρήστη pkoutroulis που περιγράφει την Αργοναυτική εκστρατεία στην θέση https://scratch.mit.edu/projects/34658094/
-Eυχαριστoύμε την κριτική και επιστημονική επιτροπή του 2ου Πανελλήνιου διαγωνισμού στο Scratch για την βράβευση της υποψηφιότητάς μας
Παρακάτω μπορούμε να δούμε μία σειρά ιστοτόπων που δημιουργήθηκαν από το 2001 (Ομήρειο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης) ως και σήμερα (21ο Δ.Σ. Πάτρας) από τον εκπαιδευτικό Τσορμπατζόγλου Γιώργο. Μάλιστα δύο από αυτούς είναι βραβευμένοι.
Πρέπει τέλος ν' αναφερθεί οτι αρκετοί από αυτούς τους ιστοχώρους βρίσκονται ακόμη σε λειτουργία αντιπροσωπεύοντας διαδικτυακά, τις σχολικές μονάδες για τις οποίες κατασκευάσθηκαν ή χρησιμοποιούνται σαν πλατφόρμες μάθησης.
Για δεύτερη φορά φέτος (σχολικό έτος 2014-2015) το σχολείο μας, αποφάσισε να λάβει μέρος στο Μαθητικό Φεστιβάλ που έγινε στην Πάτρα από την Πέμπτη 2 - Σάββατο 4 Απριλίου 2015.
Το φεστιβάλ αυτό πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε 13 πόλεις σε όλόκληρη την Ελλάδα.
Παρουσιάσαμε το έργο με τίτλο "Scratch - Δημιουργίες" που περιελάμβανε:
Η εκδήλωση αυτή πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων με την υποστήριξη των ΠΕ.ΚΑ.Π., Ε.Π.Ε, Ε.Π.Υ, Ε.Τ.Π.Ε
O επίσημος ιστότοπος του πανελλήνιου φεστιβάλ ήταν: http://www.digifest.info/ και για την Αχαΐα είναι http://5digifestach.blogspot.gr/
Τα σχόλια εγκωμιαστικά, και από το δυσκολότερο ακροατήριο που είναι οι μικροί μαθητές, ήταν μια ανταμοιβή στην ομάδα που ασχολήθηκε με το έργο αυτό, ακόμη και εκτός ωραρίου λειτουργίας του σχολείου.
Οι συντελεστές που ασχολήθηκαν με μεράκι ήταν
Ένα video με την παρουσίαση
Το φεστιβάλ μεταδόθηκε ζωντανά από την θέση: http://digifest.plhnet.gr/5/ach/
Μεταξύ των ειδησιογραφικών ιστοτόπων που αναφέρθηκαν στην παρουσία μας στο φεστιβάλ είναι και oi παρακάτω:
Live απόσπασμα παρουσίασης
To video του εργαστηρίου για την λήξη του σχ. έτους: 2013-2014 |
Την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014 και ώρα 08:00 μμ το σχολείο μας πραγματοποίησε την εκδήλωση για την λήξη της σχολικής χρονιάς και τον αποχαιρετισμό των μαθητών της ΣΤ' Τάξης.
Οι μαθητές δεν ήρθαν στο σχολείο το πρωΐ αλλά το απόγευμα κατά τις 08:00 με την συνοδεία των γονέων και παρακολούθησαν την εκδήλωση που είχε πανηγυρικό χαρακτήρα.
Οι μαθητές μας με την καθοδήγηση του κου Τσορμπατζόγλου Γ. δούλεψαν για την παραγωγή ενός video που θα προβάλλονταν στην γιορτή, δυστυχώς όμως, η απαράδεκτη ηχητική εγκατάσταση μας πρόδωσε με αποτέλεσμα να διακόψουμε την προβολή του.
Παρ' όλα αυτά, αν και στεναχωρηθήκαμε, περάσαμε αρκτετά καλά με τα υπόλοιπα δρώμενα.
Το εργαστήριο Πληροφορικής εύχεται σε όλους ένα
και στα παιδιά της ΣΤ: Καλή και γρήγορη προσαρμογή στο καινούργιο περιβάλλον του γυμνασίου.
Σελίδα 1 από 2