Συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς Α και Β τάξης για τη διδασκαλία της Γλώσσας και των Μαθηματικών
Συναντήσεις για τις τάξεις Γ, Δ, Ε, ΣΤ στη γλώσσα και στα μαθηματικά
Διοργάνωση πανηγυριού επιστήμης σε σχολεία που εκδηλώσουν ενδιαφέρον
Δειγματικές διδασκαλίες
Δειγματικές διδασκαλίες για την κυκλοφοριακή αγωγή, την υγιεινή διατροφή και τα συναισθήματα
Δειγματική διδασκαλία
Λογισμικά, διαδραστικά συστήματα, ιστολόγια, ιστοσελίδες σε απογευματινές προαιρετικές συναντήσεις
Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Λειτουργία ομάδων
Αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία
Βιωματικές προσεγγίσεις
Συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς Α και Β τάξεων για τη διδασκαλία της Γλώσσας και των Μαθηματικών. Έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες.
Συναντήσεις για τις τάξεις Γ, Δ, Ε, ΣΤ στη γλώσσα. Επίβλεψη υλοποίησης της παραγωγής γραπτού λόγου (κειμενοκεντρική προσέγγιση)
Δειγματικές διδασκαλίες για ορθογραφία, παράγραφο, περίληψη
Δειγματικές διδασκαλίες ανά τάξη. Έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες.
Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς (2ο μέρος-Ανθρωπιστική - οικοσυστημική προσέγγιση)
Λειτουργία ομάδων
Αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία
Βιωματικές προσεγγίσεις
Δειγματικές διδασκαλίες για Φιλαναγνωσία, Αγωγή Υγείας, Εκπαίδευση για την Αειφορία, Πολιτιστικά θέματα
Επιμορφώσεις για την αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Διοργάνωση πανηγυριού επιστήμης σε σχολεία που εκδηλώσουν ενδιαφέρον
Λογισμικά, διαδραστικά συστήματα, ιστολόγια, σχολικές ιστοσελίδες σε απογευματινές προαιρετικές συναντήσεις
Εννοιολογική χαρτογράφηση. Διδακτική του χρόνου.
next
prev
Αντί χαιρετισμού
Το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα; Πώς μπορούμε να κάνουμε την επανάσταση στην εκπαίδευση; Πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε, να οδηγήσουμε τα παιδιά και να επικοινωνήσουμε καλύτερα μαζί τους;
Loading Player...
Watching: Το σημερινό σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα;