Πρόγραμμα Σπουδών, Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες Διδασκαλίας
Περισσότερα...
Σχολικό Εγχειρίδιο | Πρόγραμμα Σπουδών | Διδακτέα ύλη - Οδηγίες Διδασκαλίας |
Στοιχεία Γεωπονίας & Αγροτικής Ανάπτυξης Συγγραφείς: Δείτε και: Το βιβλίου μαθητή online (απλή HTML) |
Το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Βασικές εφαρμογές Γεωπονίας και Τεχνολογίας τροφίμων», όπως καθορίστηκε στην με αριθμ. 102724/ Γ2/17−09−2012 υπουργική απόφαση |
Κατεβάστε την Υ.Α. 109205/08-09-2022 (Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθημάτων του Τομέα σχ. έτους 2022-2023) ή δείτε αναλυτικά πιο κάτω Κεφ.2ο: Η Αγροτική Ανάπτυξη ΕπισημάνσειςΚάντε κλικ εδώ για περισσότερα...Στο συγκεκριμένο Πρόγραμμα Σπουδών περιλαμβάνονται εκπαιδευτικές δραστηριότητες που βασίζονται στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Για την υλοποίηση των εν λόγω δραστηριοτήτων, προτείνεται η χρήση εργαστηριακού εξοπλισμού ή/και η αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών, ώστε να ενισχύεται η ανακαλυπτική/διερευνητική μάθηση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίζονται σε ομάδες των 3–5 ατόμων. Κάθε ομάδα ενεργεί σύμφωνα με τις οδηγίες που περιγράφονται στη στήλη «Δραστηριότητες» του Προγράμματος Σπουδών, συγκεντρώνει πληροφορίες μέσα από επιλεγμένες πηγές πληροφόρησης ή εκτελεί την εκάστοτε άσκηση, επιτυγχάνοντας την ενεργητική δόμηση της γνώσης. Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν πώς να ενεργούν, πώς να μαθαίνουν και πώς να συνεργάζονται με τους άλλους. Τα βιβλία που αναφέρονται στη στήλη «Εκπαιδευτικό υλικό» του Προγράμματος Σπουδών είναι προς χρήση των εκπαιδευτικών μόνο και δεν συνιστώνται στους μαθητές ως εγχειρίδια. Στην ίδια στήλη γίνεται αναφορά και σε πλείστους διαδικτυακούς τόπους. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει αυτούς, που κατά την άποψή του προσφέρονται καλύτερα για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων από τους μαθητές. Για τη διδασκαλία του μαθήματος προτείνονται να χρησιμοποιηθούν τα Εργαστήρια Η/Υ και τα Εργαστήρια του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος. Ελλείψει εργαστηρίων, ή/και συμπληρωματικά, προτείνεται ο σχεδιασμός διδακτικών επισκέψεων, οι οποίες θα φέρουν τους μαθητές σε επαφή με εργασιακούς χώρους. Για τη διδασκαλία του 9ου κεφαλαίου «Ενεργειακή Τεχνολογία στη Γεωργία», προτείνεται ο εκπαιδευτικός να σχεδιάσει δραστηριότητες ανάλογες με αυτές των άλλων κεφαλαίων ανατρέχοντας και στις ερωτήσεις του βιβλίου. Λεπτομέρειες που αναφέρονται σε ημερομηνίες, ποσοστά και νούμερα γενικότερα δεν απομνημονεύονται. |