Η Εφαρμογή παρέχεται με  άδεια Creative Commons. Πατήστε εδώ για προβολή των όρων.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

1. Πατήστε εδώ για να την κατεβάσετε (έκδοση 0.96 27/02/2021) 

Υποστηρίζεται αυτόματη μετατροπή σε γλώσσα Wiring και uploading στο Arduino. Το πρόγραμμά μας παραμένει στο Arduino ακόμα και μετά από διακοπή τροφοδοσίας.

***  Θα πρέπει να επιλέξετε τον κατάλογο που έχετε εγκατεστημένο το Arduino. *** 

 

2. Κατεβάστε το Arduino από εδώ (Απλά κάντε extract σε κάποιο κατάλογο, προτείνεται σε υποκατάλογο Arduino στον κατάλογο της εφαρμογής) 

3. ***  Επίσης θα πρέπει αυτές οι βιβλιοθήκες να μπούν στον κατάλογο βιβλιοθηκών (libraries) του arduino. ***

4. Επίσης το Arduino χρειάζεται και drivers για την σύνδεσή του μέσω USB τους οποίους μπορείτε να βρείτε εδω.

 

Για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνείτε εδώ This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (θα πρέπει να βγάλετε τις τελείες πρίν και μετά το @).

 

 

 

 

 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

 

Εμείς συναρμολογούμε αυτό το πρόγραμμα

ctrlplatCodeOrig 

 

Και αυτόματα παράγεται αυτό το οποίο και μεταφορτώνεται στο Arduino.

 

 ctrlplatCode

 

 

Εκπαιδευτική Προσέγγιση

  • Οι μαθητές παραλαμβάνουν το Arduino με τα υλικά (καλώδια, Led, άλλες συσκευές) που είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της άσκησης.
  • Αφού γίνει μια επεξήγηση του τι ακριβώς θα κατασκευαστεί και λύνονται τυχόν απορίες, κάνουν τις συνδέσεις των συσκευών.
  • Συνδέουν το Arduino με τον υπολογιστή τους μέσω της θύρας USB.
  • Προγραμματίζουν στον υπολογιστή με χρήση της εφαρμογής
  • Αποστέλλουν και εκτελούν το πρόγραμμα στο Arduino.

 

Παρέχονται αναλυτικές οδηγίες για τις πρώτες Άσκησεις

 

«Άσκηση 1»

Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πώς να συνδέουμε ένα απλό λαμπάκι LED στο Arduino μας και να το προγραμματίσουμε να αναβοσβήνει κάθε 1 δευτερόλεπτο.

Βάλτε το Led στο ράστερ και συνδέστε το μακρύ ποδαράκι του με το PIN 3 του Arduino. Το άλλο ποδαράκι συνδέστε το με την γείωση (GND) όπως φαίνεται στην εικόνα.

Πηγαίνετε στην σελίδα «Συσκευές» και πατήστε το πλήκτρο «ADD» στην συσκευή «Laser/LED».

Επιλέξτε διακόπτη «LED λαμπάκι» και συμπληρώστε το Signal Pin στην «Ρύθμιση συσκευής» τον αριθμό 3 που αντιστοιχεί στο Pin που συνδέσαμε το LED.

Πηγαίνετε στην σελίδα «Πρόγραμμα» και συνθέστε το παρακάτω πρόγραμμα, στο τέλος πατήστε το πλήκτρο «Αποστολή» για να μεταφερθεί το πρόγραμμα στο Arduino και να εκτελεστεί.

Αποθηκεύστε την εργασία σας με το όνομα «Άσκηση1».

 

Συνδέσεις συσκευών

 

 

Προσθήκη συσκευής στην εφαρμογή και ρύθμισή της

 

 

Προγραμματισμός με χρήση μπλοκ εντολών

 

Γενικές Εντολές Εντολές Συσκευών Εντολές Συσκευών Εντολές Συσκευών

 

Αποστολή για εκτέλεση στο Arduino

 

Έλεγχος Συσκευών Arduino

 

 

  • Σκοπός της εφαρμογής είναι η εισαγωγή στον προγραμματισμό, την ρομποτική και τα ηλεκτρονικά με εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο.
  • Τα παιδιά εκτός από το να προγραμματίζουν, δημιουργούν κατασκευές συνδέοντας ηλεκτρονικά εξαρτήματα.

 

Περιβάλλον Εφαρμογής

 

Μαθήματα Θεωρίας

 

 

Ασκήσεις για γνωριμία με τις συσκευές

 

 

Project για εμβάθυνση και αξιοποίηση των γνώσεων