Εξέταση των μαθητών με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας (ΦΕΚ 262/τ. Β’/17-02-2011)

Αριθμ. Πρωτ. Γ6/11586/28-01-2011 (ΦΕΚ 262/τ. Β’/17-02-2011) 

Εξέταση των μαθητών με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας.

Η απόφαση σε ΦΕΚ

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 4, 3 παρ. 2 και 34 παρ. 6 του ν.3699/2-10-08 (ΦΕΚ Α`199) «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπ/κές ανάγκες».
2. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», όπως κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 ( ΦΕΚ Α` 98 ).
3. Τις διατάξεις της με αρ. πρ. 1120/Η/7-1-2010 Απόφασης (ΦΕΚ Β` 1) περί «καθορισμού αρμοδιοτήτων Υφυπουργών του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και θρησκευμάτων».
4. Τις πράξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου:
i) 2/16-2-09 που αφορά στις προτεινόμενες τροποποιήσεις του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ Α` 65), Π.Δ. 50/2008 (ΦΕΚ Α` 81), του Π.Δ. 51/2008 (ΦΕΚ Α` 82) και
ii) 1/18-2-2008 που αφορά στην αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου με ειδικές εκπ/κές ανάγκες.
iii) 13/18-12-2008 πράξη του Τμήματος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που αφορά τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του άρθρου 27/ Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ Α` 65) για την Εξέταση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
5. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Αποφασίζουμε

Οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές κα κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαλλάσσονται των γραπτών εξετάσεων και εξετάζονται προφορικά, εφόσον υποβάλουν γνωμάτευση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. Η γνωμάτευση χορηγείται από το οικείο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) ή τα πιστοποιημένα από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και θρησκευμάτων Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα (ΙΠΔ), ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου, που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του μαθητή λόγω γονεΐκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.

Τυχόν γνωματεύσεις που έχουν εκδοθεί από τα ΚΕΔΔΥ ή τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα και ισχύουν πρέπει να επαναξιολογηθούν κατά τα ανωτέρω.

Στις γνωματεύσεις αναφέρεται η διάρκεια ισχύς τους και αναγράφεται ο χρόνος επαναξιολόγησης του μαθητή.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 28 Ιανουαρίου 2011
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

Χριστινάκης Βασίλης έχει γράψει 313 άρθρα

Σχόλιο για το “Εξέταση των μαθητών με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας (ΦΕΚ 262/τ. Β’/17-02-2011)

Τα σχόλια είναι κλειστά.