Μεταβολή της έδρας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Κ.Ε.Σ.Υ. των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και Αττικής

ΦΕΚ 780/τ. Β’/06-03-2019 Αριθμ. 30890/ΓΔ4 (2)Μεταβολή της έδρας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Κ.Ε.Σ.Υ. των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και Αττικής. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Έχοντας υπόψη:1. Τις διατάξεις των παρ. 1β και 1θ του άρθρου 6 και της παρ. 3 του άρθρου 18 και του ν. 4547/2018 (ΦΕΚ…

Διευκρινήσεις σχετικά με τη λειτουργία των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών και τη διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Μαρούσι, 28 /2/2019 Αρ. πρωτ. 32078 /ΓΔ4 ΘΕΜΑ: «Διευκρινήσεις σχετικά με τη λειτουργία των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών και τη διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» ΣΧΕΤ: α) Άρθρα 4 και 5 του ν.3699/2008 (Α 199), «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», όπως τροποποιήθηκαν…

Στηρίζομαι στα πόδια μου – Εκπαιδευτικό Υλικό Αγωγής Υγείας

Στηρίζομαι στα πόδια μου Εκπαιδευτικό Υλικό Αγωγής Υγείας Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων – Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Γραφείο Αγωγής Υγείας – Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας, Αθήνα 1996 ΕΠΙΨΥ – ΟΚΑΝΑ Το «στηρίζομαι στα πόδια μου» είναι ένα εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει υλικό κατάλληλο για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στοχεύει στην πρόληψη της χρήσης ουσιών…

Υπολογισμός μορίων για ΕΒΠ

Υπολογισμός μορίων του Ε.Β.Π. για την κατάταξη του στον Πίνακα Γ2΄ (Ε.Β.Π.) του Νόμου 4589/2019.  

Προσόντα εκπαιδευτικών ΕΑΕ

Άρθρο 16 του Νόμου 3699/2008 Εκπαιδευτικό Προσωπικό «1. Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των ΚΕΔΔΥ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμ­μάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι γίνεται από: α) Εκπαιδευτικούς ΕΑΕ πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, και β) Εκπαιδευτικούς ΕΑΕ πρωτοβάθμιας και δευτε­ροβάθμιας εκπαίδευσης, που ανήκουν σε όλους τους προβλεπόμενους από…

Υπολογισμός μορίων για εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και ΕΕΠ

Υπολογισμός μορίων για εκπαιδευτικούς Ε.Α.Ε. και Ε.Ε.Π. αφορά όσους εκπαιδευτικούς έχουν τα κριτήρια ένταξης  στον Πίνακα Β’ (Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης – Ε.Α.Ε.) καθώς και το Ε.Ε.Π. του Πίνακα Γ1΄ (Ε.Ε.Π.) σύμφωνα με τον Νόμο 4589/2019. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τον επικουρικό πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ (κριτήρια ένταξης) όπως και για τον Πίνακα…

Σύστημα διορισμού και προσλήψεων εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ σύμφωνα με τον Νόμο 4589/2019 (ΦΕΚ 13/τ. Α’/29-01-2019)

Νόμος 4589/2019 (ΦΕΚ 13/τ. Α’/29-01-2019) όπως τροποποιήθηκε από τον Νόμο 4604 (ΦΕΚ 50/τ. Α’/26-03-2019)   Το αρχικό ΦΕΚ σε PDF ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕΛΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠIΚΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Άρθρο 53Επιλογή με σειρά προτεραιότητας από το Α.Σ.Ε.Π. Οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και…

Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 172877/Δ3/17-10-2016 (ΦΕΚ 3561 Β’) Υπουργικής απόφασης «Καθορισμός Διαδικασίας Σχεδιασμού, Υλοποίησης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης»

ΦΕΚ 431/τ. Β’/14-02-2019 Αθήνα, 23-01-2019Αρ. Πρωτοκόλλου: 10537 /Δ3 ΘΕΜΑ: Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 172877/Δ3/17-10-2016 (ΦΕΚ 3561 Β’) Υπουργικής απόφασης «Καθορισμός Διαδικασίας Σχεδιασμού, Υλοποίησης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης» ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ Τροποποιούμε την υπ’ αριθ. 172877/Δ3/17-10-2016 (Β’ 3561) Υπουργική απόφαση «Καθορισμός Διαδικασίας Σχεδιασμού, Υλοποίησης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης», ως εξής: 1. Όπου στις διατάξεις της ΥΑ προβλέπεται η…

Εξέταση και Αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Επειδή παρατηρείται κατά καιρούς σε κάποια Κ.Ε.Σ.Υ. όπως και σε σχολεία, είτε να αγνοούν, είτε αυθαίρετα να ερμηνεύουν την κείμενη νομοθεσία που ορίζει για ποιους μαθητές και ποιες μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εφαρμόζεται η αντικατάσταση της γραπτής αξιολόγησης τους με προφορική, παραθέτω τα παρακάτω νομοθετικά κείμενα. Σύμφωνα με τις διατάξεις του εδαφίου ια, της…