Εντόπισε στο παρακάτω κείμενο τις 20 μετοχές της ενεργητικής και παθητικής φωνής. (α' μέρος)

Στις αρχές του Απρίλη ξεκινήσαμε την εκδρομή για την Κρήτη οργανώσει με κάθε λεπτομέρεια το ταξίδι. στο πλοίο όλα τα παιδιά νιώσαμε υπέροχα. Τρέχαμε χωρίς να μας νοιάζει τίποτα. ο καθηγητής μας τα παράπονα του καπετάνιου, μας έκανε τις απαραίτητες παρατηρήσεις μας, ότι παραβιάζαμε τους όρους και μας να είμαστε προσεκτικοί. στις οδηγίες του καθηγητή μας συνετιστήκαμε, τουλάχιστον φανερά, όμως κάποιες αταξίες στα κρυφά. στο νησί, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο που μας περίμενε και μην άλλο ξεκινήσαμε την περιήγησή μας. Εννοείται πως ήμασταν που βλέπαμε με τα μάτια μας όσα γνωρίσαμε στα βιβλία. πηγαίναμε από τον έναν αρχαιολογικό χώρο στον άλλο με προσοχή το καθετί και τον ξεναγό μας. τις δημιουργίες των ανθρώπων που έζησαν χιλιάδες χρόνια πριν από μας νιώθαμε θαυμασμό για την ανθρώπινη εφευρετικότητα. Ο ξεναγός μας, την ξενάγησή του, μας οδήγησε σε μια καφετέρια. Εκεί, στις αναπαυτικές καρέκλες, ξαναφέρναμε στον νου μας τα όσα θαυμαστά είδαμε λίγο πριν. Ήμασταν όλοι τόσο !