Το ρεπερτόριο που χρησιμοποιείται στη σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου (και όχι μόνο) έχει χαρακτηριστεί "περιορισμένο και ανακυκλούμενο" [Μελιγκοπούλου, Μ., Ε. (2009). Η παιδική σχολική χορωδία στο σύστημα μουσικής εκπαίδευσης μέσα στο πλαίσιο της ελληνικής πραγματικότητας. Σύγχρονες τάσεις και αποτελεσματικές εφαρμογές. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή. Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών] . Περισσότερα για την τυποποίηση του ρεπερτορίου των σχολικών γιορτών (όχι μόνο αυτής της 28ης Οκτωβρίου) και πρωτοβουλίες που θα μπορούσαν να παρθούν προκειμένου να αλλάξει η κατάσταση αυτή μπορείτε να διαβάσετε εδώ (ή εναλλακτικά εδώ).

Η ανανέωση του σχετικού ρεπερτορίου είναι σίγουρα μια πρόκληση για κάθε εκπαιδευτικό μουσικής που εργάζεται είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Για το τι μηνύματα μπορούνα να "περάσουν" τα τραγούδια που χρησιμοποιούνται στη σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Συνήθως τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο/η εκπαιδευτικός μουσικής συνεργάζεται με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου. Τι θα μπορούσε να γίνει αν ο/η εκπαιδευτικός μουσικής "έπαιρνε την κατάσταση στα χέρια του/της";;; Διαβάστε για μια τέτοια πρωτοβουλία εδώ (ή εναλλακτικά εδώ) κι εδώ.

Μια ιστοσελίδα με προτεινόμενα τραγούδια για τη σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου μπορείτε να βρείτε εδώ.