«Σεροτονίνη. Αν σου λείπει, φτιάξε την μόνος σου!» από το 18ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης για τον Διαγωνισμό «STEAM for all 2020-2021»

 

Θέμα Θέμα: 

  • Φυσική
  • Ιατρική/Βιολογία
Τάξη Τάξη:

Τάξη Υποδοχής

Ηλικία Ηλικία: 11-12 Χρόνος Χρόνος: – λεπτά
Κόστος Υλικών Κόστος:

Λιγότερο από 10€

Είδος Δραστηριότητας Είδος: 

Κατασκευή, Παιχνίδι, Δημιουργία παραμυθιού και ζωγραφιές

Λέξεις Κλειδιά Λέξεις κλειδιά:

  • Σεροτονίνη
  • Ιατρική
  • Βιολογία
  • Γιατροί
  • Συνεργασία
Δεξιότητες Δεξιότητες

  • Κριτική σκέψη
  • Συνεργασία
  • Επικοινωνία
  • Δημιουργικότητα
  • Φαντασία
  • Κιναισθητική

*Απαιτείται επίβλεψη από γονέα/κηδεμόνα ή εκπαιδευτικό.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

Αναστασία Παπαδογιάννη

 

Στόχοι

  • Επαφή των μαθητών/τριών με δραστηριότητες STEAM
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα, η επικοινωνία
  • Παιγνιώδης και βιωματικός τρόπος μάθησης παρακάμπτοντας κάθε εμπόδιο

 

Υλικά

  • Ξυλάκια
  • Φελλοί
  • Μπογιές
  • Κόλλα

 

Προετοιμασία εκπαιδευτικού

  • Χρειάζεται να συγκεντρώσει τα υλικά.
  • Να μιλήσει στα παιδιά για το τι είναι η σερετονίνη και να συνδέσει την εκμάθηση της με τη γλώσσα, την τέχνη, τη φυσική, τη διατροφή μας.
  • Να δημιουργηθεί ένας γόνιμος διάλογος κατανόησης του θέματος.
  • Με κατάλληλες οδηγίες να αφήσει τα παιδιά να δημιουργήσουν και να χαρούν.

 

Οδηγίες

  • Θα κατανοήσουν το θέμα.
  • Θα κάνουν ερωτήσεις.
  • Θα αρχίσουν δραστηριότητες σύνδεσης του θέματος με τα υπόλοιπα μαθήματα μας.
  • Έχοντας τις κατάλληλες οδηγίες θα δημιουργήσουν το αποτέλεσμα δίνοντας ταυτόχρονα και το δυνατό μήνυμα τους.

 

Επιστημονικό Υπόβαθρο

Βασίζεται στην ιατρική και στη βιολογία. 

Εν μέσω πανδημίας θέλαμε τα παιδιά να υπενθυμίσουν σε μικρούς και μεγάλους τη σημαντικότητα της σεροτονίνης, μιας σημαντικής μας ορμόνης, που βρίσκεται στον εγκέφαλο μας και μας βοηθάει να διώξουμε την κατάθλιψη από πάνω μας.

Οι μαθητές/τριες έγιναν μικροί αλλά μεγάλοι βιολόγοι και γιατροί κι έφτιαξαν τον μοριακό τύπο της σεροτονίνης. Ετοίμασαν τον σκελετό της από κομματάκια φελλού. Τα μαύρα κομμάτια αντιπροσωπεύουν τον άνθρακα, τα μπλε το οξυγόνο, τα κίτρινο το υδρογόνο, τα κόκκινα το άζωτο. Με ξυλάκια ένωσαν τα στοιχεία αυτά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.