Η διδασκαλία της Αγγλικής γίνεται κατά επίπεδα γνώσης, όπως ορίζεται με τη Γ2/4230/12-7-96 Υπ. Απόφαση.
Οι μαθητές, μετά από κατατακτήρια εξέταση, στην Α` Τάξη Γυμνασίου, τοποθετούνται στο επίπεδο γνώσης που ανήκουν. Ενδεικτική μορφή γραπτής κατατακτήριας εξέτασης των μαθητών της Α? Τάξης είναι η ακόλουθη Διαγνωστικό τεστ Α Γυμνασίου
Διαβάστε περισσότερα: Εφαρμογή διδασκαλίας της Αγγλικής κατά επίπεδα γνώσης και διαγνωστικό τεστ κατάταξης. | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Η διδασκαλία των αγγλικών στην ελληνική εκπαίδευση [ΕΠΙΠΕΔΑ]
Εγκύκλιος Γ2/4230/12-07-1996 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Διδασκαλία αγγλικής κατά επίπεδα γνώσεων
Ενδεικτική μορφή γραπτής κατατακτήριας εξέτασης των μαθητών της Α? Τάξης του σχολικού συμβούλου
Γρηγόρη Σκιαδά.
Η διδασκαλία της Αγγλικής στο Γυμνάσιο γίνεται υποχρεωτικά κατά επίπεδα γνώσης όπως ορίζεται με την Υπουργική Απόφαση Γ2/4230/12-7-96 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΑ . Η ένταξη των μαθητών σε επίπεδα θα γίνει μετά από κατατακτήρια εξέταση, που θα διενεργείται μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο κάθε σχολικού έτους.
Διαβάστε περισσότερα: Εφαρμογή διδασκαλίας της Αγγλικής κατά επίπεδα γνώσης και διαγνωστικό τεστ κατάταξης. | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Κριτική της επιπεδοποίησης στο "Ριζοσπάστη".
Διαβάστε περισσότερα: Εφαρμογή διδασκαλίας της Αγγλικής κατά επίπεδα γνώσης και διαγνωστικό τεστ κατάταξης. | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ