ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ |
|
ΕΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ |
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
|
 |
2011 |
Τριγωνο... σκαρφίσματα |
Εκπαιδευτικό
Λογισμικό |
Multimedia
Builder 4.9 |
Ν. Μπαλκίζας |
|
 |
 |
2007 |
Ο Κόσμος
των
Χρωμάτων |
Εκπαιδευτικό
Λογισμικό |
Macromedia
Flash 8
Professional |
Ι. Κοσμίδου
Ν. Μπαλκίζας |
|
 |
 |
2006 |
Ελληνική Τέχνη
19ου &
20ου
αιώνα |
Εκπαιδευτικό
Υλικό |
Γλώσσα
VRML 4.2 |
Ι. Κοσμίδου
Ν. Μπαλκίζας
Δ. Μυλωνάς
Κ. Παναγόπουλος |
|
 |
 |
2006 |
Γεωμετρικά
Σχήματα |
Εκπαιδευτικό
Λογισμικό |
Visual Basic 6 |
Ι. Κοσμίδου
Ν. Μπαλκίζας
Δ. Μυλωνάς
Κ. Παναγόπουλος |
|
 |
 |
2005 |
Ο Κύκλος |
Εκπαιδευτικό
Υλικό |
The Geometer’s
Sketchpad |
Ι. Κοσμίδου
Ν. Μπαλκίζας |
|
 |

|
2005 |
Με λογισμό και
μ’
όνειρο… |
Βάση
Δεδομένων |
Access 2003 |
Ι. Κοσμίδου
Ν. Μπαλκίζας |
|
 |

|
2005 |
Το Μοσχάτο
άλλοτε και
τώρα |
Παρουσίαση |
Multimedia
Builder 4.9 |
Ν. Μπαλκίζας |
|
 |

|
2004 |
Ο Φοίβος και
η Αθηνά
ταξιδεύουν… |
Εκπαιδευτικό
Λογισμικό |
Macromedia
Flash 5.0 |
Ι. Κοσμίδου
Ν. Μπαλκίζας |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|