Augmented Reality (2)

Νέα εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας – Augmented Reality AR που δείξαμε στην τάξη. 

Εκτυπώνετε και φτιάχνετε τον κύβο σύμφωνα με τις οδηγίες. 

paper-merge-cube (1) (1)

Κατεβάζετε το παρακάτω πρόγραμμα σε φορητές συσκευές.  – Merge Object Viewer

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MergeCube.ObjectViewer&hl=en_US&gl=US

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2021

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν και φέτος στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα https://codeweek.eu/. Την οργάνωση των δραστηριοτήτων έχει η καθηγήτρια πληροφορικής Κωνσταντινίδου Νίκη. Στην δράση συμμετείχαν όλοι οι μαθητές με ποικίλες δραστηριότητες.

Δείτε περισσότερα πατώντας εδώ

 

ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (AR)

Στο μάθημα της πληροφορικής με την κα Κωνσταντινίδου Νίκη, οι μαθητές δοκίμασαν την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (ΑR) QuiverVision.  Μέσα από μία ζωγραφιά, έτρεξαν το βασικό σενάριο της Earth Day καθώς και αρκετά σενάρια ακόμη και γνώρισαν τις λειτουργίες της εφαρμογής.
Η τεχνολογία Augmented Reality (AR) επιτρέπει την ζωντανή προβολή ενός φυσικού περιβάλλοντος του οποίου όμως η πραγματικότητα είναι επαυξημένη με την προβολή πληροφοριών αλλά και εικονικών προσώπων ή χώρων σχεδιασμένων μέσα έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή.
 
Για να κάνουμε την άσκηση στο σπίτι ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα

1)Μπαίνουμε από υπολογιστή εδώ, εκτυπώνουμε όσες FREE-δωρεάν ζωγραφιές θέλουμε και τις ζωγραφίζουμε με ότι χρώματα θέλουμε    
https://quivervision.com/coloring-packs

Βρείτε και εδώ διάφορα σχέδια δωρεάν : quiver

Προσοχή Δουλεύει ΜΟΝΟ με τις συγκεκριμένες ζωγραφιές της εφαρμογής και όχι με δική μας ζωγραφισμένη.

2) Από την φορητή συσκευή μας tablet ή κινητό μπαίνουμε στο Playstore ή σε όποιο store διαθέτουμε και αναζητούμε την εφαρμογή Quiver με σήμα την πεταλούδα. Κάνουμε εγκατάσταση και αρχίζει το παιχνίδι της μάθησης και της κατανόησης εννοιών.

3) Ανάλογα με το σχέδιο που έχει χρησιμοποιηθεί αλλάζουν οι πληροφορίες οι οποίες μεταβάλλονται: τα πυροσβεστικά σβήνουν φωτιές, τα πουλιά πετούν και τρώνε τα ακίνητα σκουληκάκια, οι ήρωες παίζουν μπάλα, το πυροτέχνημα εκρήγνυται.  Τα χρώματα όμως που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής παραμένουν μοναδικά.

 
Δείτε το παρακάτω βίντεο :

EU Code Week 4 All

[pdf-embedder url=”http://users.sch.gr/nikhkon/wordpress/wp-content/uploads/2021/03/studio-code-epainos.pdf” title=”studio code epainos”]

Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Πληροφορικής

Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ΄ τάξης, έφτιαξαν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Πληροφορικής. Ο κάθε μαθητής εμπνεύστηκε και δημιούργησε με τον δικό του τρόπο μία κάρτα, ένα παιχνίδι στο scratch, ένα cartoon, ένα avatar που μιλάει, μία ζωγραφιά, ένα σταυρόλεξο ή βρήκε ένα τραγούδι, για να στείλει τις ευχές του για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος.
Καλές γιορτές σε όλους!
Πατήστε πάνω στην εικόνα για περισσότερες πληροφορίες.  Εκεί πατώντας πάνω σε κάθε όνομα θα δείτε την ευχή του κάθε μαθητή.

Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια και προγραμματισμός

Μπείτε εδώ:

https://santatracker.google.com/intl/el/

Πατήστε αριστερά επάνω το κόκκινο κουμπάκι με τις γραμμούλες και εξερευνήστε τα όλα τα  παιχνίδια συγκεντρωμένα και τον προγραμματισμό.

Αριστερά κάτω έχει τον οδηγό για οικογένειες εκεί θα βρείτε όλα τα παιχνίδια οργανωμένα ανά κατηγορία.

Προτείνω σίγουρα

το εργαστήριο κώδικα (code lab) για τις τάξεις Α-Γ

https://santatracker.google.com/intl/el/codelab.html

και την κωδικοποίηση Μπούγκι για παιδιά μετά την Δ΄δημοτικού.

https://santatracker.google.com/intl/el/codeboogie.html

Στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Πληροφορικής

Η εργασία για τις τάξεις Ε και ΣΤ που θα τρέχει για όλο τον μήνα Δεκέμβριο.
Αγαπημένα μου παιδιά αν θέλετε να συμμετέχετε θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο eclass της τάξης σας.

https://view.genial.ly/5fcbb08c185a0d0d977c96e6/vertical-infographic-list-xristoygenniatiko-dentro