Ποδόσφαιρο Ε-ΣΤ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ημερομηνία :                                     σχολείο :   δημοτικό

α/α μαθήματος : 1/8                          τάξη : Ε΄- ΣΤ΄          τμήμα :

διδακτική ενότητα : ποδόσφαιρο

στόχοι : ντρίπλα

υλικά : μπάλες ποδοσφαίρου (1 μπάλα ανά 2 παιδιά), κώνοι, διακριτικά
σημείο κλειδί για τη διδασκαλία : τονίζουμε την σημασία της διατήρησης της μπάλας κοντά στα πόδια, η μπάλα προωθείται όχι με πολύ μεγάλη ταχύτητα
εισαγωγικό μέρος
Διάρκεια περιγραφή δραστηριοτήτων σετ επαναλήψεις σχήματα σχόλια
4΄- 5΄ Παιχνίδι «οι πόρτες». Οι μισοί μαθητές μετακινούνται με ντρίπλα και οι μισοί κάνουν διατάσεις. 2-3 φορές Σε ζευγάρια με μια μπάλα ελεύθερα στο χώρο. προσπαθούν να περάσουν όσες περισσότερες πόρτες σε 1΄
Κύριο μέρος
30 1. προώθηση της μπάλας και σταμάτημα με πάτημα, η προώθηση της μπάλας γίνεται χρησιμοποιώντας και τα δύο πόδια.

2.  η ίδια άσκηση με τη διαφορά ότι οι μαθητές κινούνται ανάμεσα σε εμπόδια πριν παραδώσουν την μπάλα στον επόμενο.

 

3. παιχνίδι ποδόσφαιρο με ντρίπλες. Δεν επιτρέπονται οι μακρινές πάσες, τέρμα σημειώνεται όταν η μπάλα περάσει την τελική γραμμή.

 

ή παιχνίδι με ντρίπλα μέσα από διάσπαρτες μικρές εστίες που υπάρχουν στο χώρο του ποδιού.

3-4 επαν

 

 

 

3-4 επαν

Σε ομάδες των 4 ατόμων- με μια μπάλα -ανά δύο αντιμέτωποι.

 

 

 

 

 

 

 

Χωρίζουμε το τμήμα σε 4 ομάδες των 5-6 ατόμων.

Με το εσωτερικό, το μετατάρσιο, το εξωτερικό του ποδιού.

 

 

 

 

 

 

Για λόγους ασφαλείας δεν επιτρέπεται το στενό μαρκάρισμα.

τελικό μέρος
3΄-4΄ Χαλαρό τρέξιμο και διατάσεις

Γιατί χρειάζεται η ντρίπλα;

   

 

Σε ημικύκλιο

 
αξιολόγηση
Τα παιδιά θα ελέγχουν και θα προωθούν την μπάλα και θα μάθουν να συνεργάζονται με το άλλο φύλο.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ημερομηνία :                                     σχολείο :   δημοτικό

α/α μαθήματος : 2/8                          τάξη : Ε΄- ΣΤ΄          τμήμα :

διδακτική ενότητα : ποδόσφαιρο

στόχοι : πάσα (συρτή)

υλικά : μπάλες ποδοσφαίρου (1 μπάλα ανά 2 παιδιά), κώνοι, διακριτικά
σημείο κλειδί για τη διδασκαλία : τονίζουμε την σημασία της ακρίβειας στην πάσα, περιορισμοί στην δυνατότητα μετακίνησης της μπάλας.
εισαγωγικό μέρος
διάρκεια περιγραφή δραστηριοτήτων σετ επαναλήψεις σχήματα σχόλια
5΄- 8΄ Συνεχόμενες πάσες 10 επαναλήψεις/ άσκηση σε ζευγάρια ή τριάδες σε απόσταση 8μ περίπου. με το εσωτερικό, το εξωτερικό του ποδιού και το μετατάρσιο.
Κύριο μέρος
25 1. παιχνίδι κατοχής της μπάλας με πάσες

με σκοπό να γίνουν 5 συνεχόμενες πάσες

 

 

 

 

 

 

 

2. παιχνίδι 3 εναντίον 3 ή 4 εναντίον 4 με μικρά τέρματα (χωρίς τερματοφύλακες).

Ένα τέρμα επιτυγχάνεται μόνο μετά από πάσα και όχι μετά από ντρίπλα.

 

 

 

 

  Σε ομάδες των 3 ή 4 ατόμων.

Σχεδιάζουμε γήπεδα 15×25μ περίπου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Να αποφεύγονται οι ατομικές ενέργειες των παικτών

 

τελικό μέρος
4΄-6΄ Χαλαρό τρέξιμο και διατάσεις

Με ποιο είδος πάσας πετυχαίνουμε μεγαλύτερη ακρίβεια;

   

 

 

Σε ημικύκλιο

 
αξιολόγηση
Θα μάθουν να εκτελούν πάσα και πως να επιλέγουν το είδος της πάσας, θα μάθουν να συνεργάζονται.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ημερομηνία :                                     σχολείο :   δημοτικό

α/α μαθήματος : 3/8                          τάξη : Ε΄- ΣΤ΄          τμήμα :

διδακτική ενότητα : ποδόσφαιρο

στόχοι : σταμάτημα της μπάλας

υλικά : μπάλες ποδοσφαίρου (1 μπάλα ανά 2 παιδιά), κώνοι, διακριτικά
σημείο κλειδί για τη διδασκαλία : τονίζουμε ότι η ορμή της μπάλας απορροφάται κατά την επαφή.
εισαγωγικό μέρος
Διάρκεια περιγραφή δραστηριοτήτων σετ επαναλήψεις σχήματα σχόλια
4΄- 5΄ Ποια μέρη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το σταμάτημα της μπάλας; πάσα – υποδοχή – ντρίπλα – πάσα   Σε ημικύκλιο

 

Σε τριάδες

 

 

 

Χρησιμοποιούμε το εσωτερικό, το εξωτερικό του ποδιού, το στήθος, το μετατάρσιο.
Κύριο μέρος
30 1. πάσα και υποδοχή για σκοράρισμα

σχηματίζουμε μεγάλα γήπεδα και βάζουμε δύο ομάδες σε κάθε γήπεδο. Τοποθετούμε 5 μικρά τέρματα 2μ. χωρίς τερματοφύλακες

και οι δύο ομάδες μπορούν να σκοράρουν και να αμύνονται και στα 5 τέρματα. Οι μαθητές προσπαθούν να πασάρουν περνώντας την μπάλα μέσα από οποιοδήποτε τέρμα

2. παιχνίδι κατοχής της μπάλας

με 3 επαφές

  χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες των 4 – 6 παδιών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν επιτρέπονται δύο συνεχόμενες προσπάθειες στο ίδιο τέρμα.

 

 

 

 

 

 

 

 

η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας και

δύο μικρές εστίες.

 

τελικό μέρος
4΄-5΄ Με ποιο τρόπο οι παίκτες χωρίς μπάλα μπορούν να βοηθήσουν τον παίκτη που έχει την μπάλα.   Σε ημικύκλιο  
αξιολόγηση
Θα μάθουν να ελέγχουν ή και να σταματούν την μπάλα με τα διάφορα μέρη του σώματος και να διατηρούν την μπάλα ως ομάδα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *