1 |
Ευαγγέλου Ο. (2002) Οι Γλωσσικές Πολιτικές της Αγγλίας για τους Αλλοδαπούς Μαθητές, Περιοδικό VirtualSchool, TheSciencesofEducationOnline, Τόμος 3, Τεύχος 1, Αύγουστος, |
2 |
Ευαγγέλου Ο. (2003) Η Γλωσσική Εκπαίδευση των Αλλοδαπών στην Ελλάδα, την Αγγλία και την Αυστραλία, Περιοδικό Νέα Παιδεία, Τεύχος 105, Ιανουάριος- Φεβρουάριος-Μάρτιος, σελ. 35-55. |
3 |
Ευαγγέλου Ο. (2003) Η αντιμετώπιση της γλωσσικής διαφορετικότητας στο Νηπιαγωγείο, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 34, Ιούλιος-Αύγουστος, Εκδόσεις Δίπτυχο, σελ. 12-17. |
4 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν. (2003) Ολυμπιακοί Αγώνες, Εθελοντισμός και Πολυπολιτισμικότητα, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 35, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος, Εκδόσεις Δίπτυχο, σελ. 32-41. |
5 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν. (2004) Εθνοπολιτισμική Ετερότητα και Εκπαιδευτικός Ρατσισμός, Περιοδικό Ανοιχτό Σχολείο, Τεύχος 90, Ιανουάριος-Φεβρουάριος-Μάρτιος, σελ. 12-16. |
6 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν. (2004) Παιδιά πρόσφυγες στον κόσμο, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 39, Μάιος-Ιούνιος, Εκδόσεις Δίπτυχο, σελ. 60-69. |
7 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν. (2005) Γνωρίζοντας τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Η δύναμη της αλληλεγγύης, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 43, Ιανουάριος-Φεβρουάριος, Εκδόσεις Δίπτυχο, σελ. 51-58. |
8 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν., Νικολούδη, Φ. (2005) Αντιμετωπίζοντας τον εκπαιδευτικό ρατσισμό στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 44, Μάρτιος - Απρίλιος, Εκδόσεις Δίπτυχο, σελ. 56-64. |
9 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν. (2005) Εκπαιδευτική προσέγγιση της θρησκευτικής διαφορετικότητας, Περιοδικό Ανοιχτό Σχολείο, Τεύχος 95, Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος, σελ. 15-22. |
10 |
Ευαγγέλου Ο., Κάντζου, Ν. (2005) Παιχνίδια διαπολιτισμικής επικοινωνίας, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 47, Σεπτέμβριος - Οκτώβριος, Εκδόσεις Δίπτυχο, σελ. 55-72. |
11 |
Ευαγγέλου, Ο. & Παλαιολόγου, Ν. (2005) Η ανάγκη ενίσχυσης της διαπολιτισμικότητας μέσα από τις Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και Πληροφορίας και ο ρόλος του Αναλυτικού Προγράμματος, στο Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου, τεύχος 58 (Οκτώβριος-Δεκέμβριος), σελ. 96-102. |
12 |
Ευαγγέλου, Ο. & Παλαιολόγου, Ν. (2006) Οι σχολικές επιδόσεις των αλλοδαπών μαθητών. Εκπαιδευτική Πολιτική. Προβληματισμοί και προτάσεις, στο Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου, τεύχος 62 (Οκτώβριος-Δεκέμβριος), σελ. 80-87. |
13 |
Ευαγγέλου, Ο. κ.ά. (2006) Ανάπτυξη Εφαρμογών Ηλεκτρονικής Μάθησης μέσω Αστρονομικών Παρατηρήσεων Πραγματικού Χρόνου, στο πλαίσιο του Προγράμματος D-SPACE, Περιοδικό Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Έρευνα και πράξη, τεύχος 19, Οκτώβριος-Νοέμβριος-Δεκέμβριος, σελ. 16-23. |
14 |
Ευαγγέλου Ο. (2007) Η ανάπτυξη γλωσσικών και μαθηματικών δεξιοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση με τη χρήση υπολογιστών, Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος 58, Ιούλιος-Αύγουστος, Εκδόσεις Δίπτυχο. σσ. 68-74. |
15 |
Ευαγγέλου, Ο. (2007) Διαδίκτυο και διαπολιτισμική εκπαίδευση: Δυνατότητες και περιορισμοί, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, Τεύχος 12, ΥΠΕΠΘ,Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σελ. 49-59. http://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos12/evaggelou.pdf |
16 |
Ευαγγέλου, Ο. (2008) Η εκπαίδευση μαθητών με ειδικές ανάγκες σε πολυπολιτισμικές τάξεις: Δυσκολίες, προβληματισμοί, προτάσεις, στο Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου, τεύχος 69 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), σελ. 43-50. |
17 |
Ευαγγέλου, Ο., Κάντζου, Ν. (2009) SOS Ρατσισμός: Διαπολιτισμικές διαθεματικές δραστηριότητες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού. Με αφορμή την 21η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού. Μια πρόταση για τη ΣΤ΄ τάξη του δημοτικού, Περιοδικό Σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο. Έρευνα - Θεωρία - Πράξη, Τεύχος Νο 8, Μάρτιος-Απρίλιος, Εκδόσεις Δίπτυχο. σσ. 66-73. |