Η ύπαρξη τεχνικών έργων σε μια χώρα αποτελεί δείκτη της πολιτισμικής της εξέλιξης και της οικονομικής της κατάστασης.
Η ειδικότητα Σχεδιαστών Δομικών έργων και Γεωπληροφορικής δίνει την ικανότητα στην χρήση, τόσο των παραδοσιακών, όσο και των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων σχεδίασης και πλήρη γνώση του σχεδιαστικού αντικειμένου, με εφαρμογές από ένα κτίριο έως μια κατασκευαστική οικοδομική λεπτομέρεια και από ένα τοπογραφικό σχέδιο έως την σχεδίαση μηχανολογικών εφαρμογών. Απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το σχέδιο ως γλώσσα επικοινωνίας ανάμεσα στον μελετητή και τον κατασκευαστή κάθε τεχνικού έργου.
Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να εργασθεί ως:
- τεχνίτης εργοδηγός σε έργα πολιτικού μηχανικού, που αφορούν ανέγερση κτιρίων, ανακαινήσεις-συντηρήσεις ή έργα υποδομών (δρόμοι, γέφυρες, μετρό κλπ)
- ελεγκτής ποιοτικού ελέγχου κατασκευών,
- εκτιμητής κόστους,
- σχεδιαστής,
- τεχνικός τοπογραφίας και χαρτογράφησης περιοχών,
- εργαζόμενος γενικών καθηκόντων στις κατασκευές ή σε αντιπροσωπείες πώλησης οικοδομικών υλικών,
- εργαζόμενος στο Εθνικό Κτηματολόγιο,
- τεχνικός συστημάτων G.I.S. σε Ο.Τ.Α. των Δήμων της χώρας ή ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι απόφοιτοι Σχεδιαστές θα είναι σε θέση επίσης να:
- σχεδιάζουν αρχιτεκτονικά σχέδια καθώς και αναπτύγματα οπλισμών φερόντων στοιχείων ενός κτιρίου
- χρησιμοποιουν τα όργανα της τοπογραφίας για εμβαδομέτρηση και αποτύπωση ενός οικοπέδου- περιοχής
- εξοικειωθούν με την κατασκευή ξυλότυπων και τοποθέτηση σιδηρού οπλισμού στα φέροντα στοιχεία της κατασκευής
- εκτελούν προμετρήσεις και επιμετρήσεις υλικών και εργασιών για τον προϋπολογισμό του έργου
- γνωρίζουν τα δικαιολογητικά και τη σύνταξή τους για την έκδοση μίας οικοδομικής άδειας
σχεδιάζουν μέσω Η/Υ αρχιτεκτονικά σχέδια - πραγματοποιούν τη μελέτη και εγκατάσταση παροχής δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης
Για την διδασκαλία και εξάσκηση χρησιμοποιούνται αίθουσες με σχεδιαστήρια, τα εργαστήρια δομικών έργων(εργαλεία κτιριακών έργων, μηχανήματα, συσκευές μέτρησης ποιότητας υλικών και εξοπλισμός τοπογραφικών οργάνων) και οι αίθουσες υπολογιστών του 1ου ΕΚ( Autocad, GIS).
ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ Στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ χορηγείται απολυτήριο Επαγγελματικού Λυκείου και πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ’ της παρ.1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992 (ΦΕΚ.18Α) Οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα:
- να λάβουν άδεια εξασκήσεων επαγγέλματος
- να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα τμήματα και στις σχολές των Ανωτέρων και Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
- να εγγραφούν στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) (κατά προτεραιότητα σε σχετικά με την ειδικότητά τους αντικείμενα)
Επαγγελματικές άδειες:
| ΕΠΑΓΓΕΛΜ.ΑΔΕΙΑ | ΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ | Π.Δ./ΝΟΜΟΣ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ |
|
ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ |
ΠΤΥΧΙΟ | Υ.Α. Φ23/35437/Δ4/01-03- 2018 (Φ.Ε.Κ. 771/Β’/05-03-
2018) |
ΟΧΙ |
| ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΩΣ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ |
1ΕΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΕΙ – ΤΕΙ) |
Υ.Α. Φ23/35437/Δ4/01-03- 2018 (Φ.Ε.Κ. 771/Β’/05-03-
2018) |
ΟΧΙ |
ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στην Α’ Τάξη οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα συνολικής διάρκειας 35 ωρών εβδομαδιαίως. Αυτά χωρίζονται στα μαθήματα Γενικής Παιδείας (22 ώρες την εβδομάδα) , στα μαθήματα Προσανατολισμού (7 ώρες την εβδομάδα)και στα μαθήματα επιλογής (6 ώρες την εβδομάδα) και είναι τα εξής:
Μαθήματα Γενικής Παιδείας
| α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ | |
| 1 | Νέα Ελληνικά | 4 | |
| 2 | Μαθηματικά | Άλγεβρα | 3 |
| Γεωμετρία | 1 | ||
| 3 | Φυσικές Επιστήμες | Φυσική | 2 |
| Χημεία | 1 | ||
| Βιολογία | 1 | ||
| 4 | Πολιτική Παιδεία (διακριτά διδακτέα αντικείμενα Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) | 2 | |
| 5 | Ιστορία | 1 | |
| 6 | Θρησκευτικά | 1 | |
| 7 | Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) | 2 | |
| 8 | Φυσική Αγωγή | 2 | |
| 9 | Πληροφορική | 2 | |
| ΣΥΝΟΛΟ | 22 ώρες | ||
Μαθήματα Προσανατολισμού
| α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ |
| 1 | Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία | 2 |
| 2 | Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Ασφάλεια και Υγεία στο χώρο εργασίας | 2 |
| 3 | Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων | 3 |
| ΣΥΝΟΛΟ | 7 ώρες | |
Μαθήματα Επιλογής
| α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ |
| 1 | Αγωγή Υγείας | 2 |
| 2 | Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου | 2Σ |
| 3 | Αρχές Μηχανολογίας | 2 |
| 4 | Βασικές Αρχές Σύνθεσης | 2Σ |
| ΣΥΝΟΛΟ | 6 ώρες | |
Οι μαθητές επιλέγουν τρία (3) μαθήματα μεταξύ των τεσσάρων (4) προσφερόμενων μαθημάτων με βάση τους τομείς που λειτουργούν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Νέας Ιωνίας Μαγνησίας.
Στη Β’ Τάξη οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα συνολικής διάρκειας 35 ωρών εβδομαδιαίως. Αυτά χωρίζονται στα μαθήματα Γενικής Παιδείας (12 ώρες την εβδομάδα) και στα μαθήματα Ειδικότητας (23 ώρες την εβδομάδα) και είναι τα εξής:
Μαθήματα Γενικής Παιδείας
| α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ | |
| 1 | Νέα Ελληνικά | 3 | |
| 2 | Μαθηματικά | Άλγεβρα | 2 |
| 3 | Γεωμετρία | 1 | |
| 4 | Φυσικές Επιστήμες | Φυσική | 1 |
| 5 | Χημεία | 1 | |
| 6 | Θρησκευτικά | 1 | |
| 7 | Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) | 1 | |
| 8 | Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ | 1 | |
| 9 | Φυσική Αγωγή | 1 | |
| ΣΥΝΟΛΟ | 12 ΩΡΕΣ | ||
Μαθήματα Ειδικότητας
| α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ |
| 1 | Οικοδομικό Σχέδιο | 4Σ |
| 2 | Τοπογραφία | 2Θ+3 Ε |
| 3 | Τοπογραφικό Σχέδιο – Ψηφιακή Χαρτογραφία | 3Ε |
| 4 | Κτιριακά Έργα και Δομικά Υλικά | 2Θ+2Ε |
| 5 | Σχέδιο Δομικών Έργων με χρήση Η/Υ Ι | 4Ε |
| 6 | Δομημένο Περιβάλλον και Πολεοδομικές Εφαρμογές | 2Θ |
| 7 | Αγγλικά Τομέα | 1Θ |
| ΣΥΝΟΛΟ | 23 ΩΡΕΣ | |
Στη Γ’ Τάξη οι μαθητές παρακολουθούν τα μαθήματα Γενικής Παιδείας (12 ώρες την εβδομάδα) και τα μαθήματα Ειδικότητας (23 ώρες την εβδομάδα) και είναι τα εξής:
Μαθήματα Γενικής Παιδείας
| Α/Α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ | |
| 1 | Νέα Ελληνικά | 3 | |
| 2 | Μαθηματικά* | Άλγεβρα | 2 |
| Γεωμετρία | 1 | ||
| 3 | Φυσικές Επιστήμες** | Φυσική | 2 |
| Χημεία | 1 | ||
| 4 | Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) | 1 | |
| 5 | Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ | 1 | |
| 6 | Φυσική Αγωγή | 1 | |
| ΣΥΝΟΛΟ | 12 ΩΡΕΣ | ||
Μαθήματα Ειδικότητας
| Α/Α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ |
| 1 | Οικοδομικό σχέδιο | 4Σ |
| 2 | Τοπογραφικό σχέδιο – Ψηφιακή Χαρτογραφία | 3Ε |
| 3 | Αγγλικά Τομέα | 1Θ |
| 4 | Σχέδιο Δομικών Έργων με χρήση Η/Υ ΙI | 4Ε |
| 5 | Σχέδιο Πολιτικού Μηχανικού και Έργων Υποδομής | 1Θ+2Ε |
| ΣΥΝΟΛΟ | 15 ΩΡΕΣ | |
Οι απόφοιτοι των ειδικοτήτων του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού μπορούν να εισαχθούν με 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα στις εξής σχολές:
| ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Τμήμα – Εισαγωγική Κατεύθυνση |
ΙΔΡΥΜΑ |
| ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ |
| ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ) | ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
| ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
| ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ |
| ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ |
| ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
| ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ |
| ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) | ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) | ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) | ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
| ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
| ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
| ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) – ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ |
| ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) | ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ |
| ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ) |
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
Οι απόφοιτοι/-ες όλων των Τομέων εισάγονται στις ακόλουθες Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις της κοινής ομάδας:
| ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/ΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ. | ΙΔΡΥΜΑ |
| ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) | ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
| ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
| ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΝΑΥΠΛΙΟ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ |
| ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ |
| ΘΕΑΤΡΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ)
– ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ |
ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) – ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΠΛΗΝ ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΩΝ) | ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ)
– ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ -ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΟΙ |
ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) – ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ | ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Σ.Μ.Υ.Ν.) | ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ NAYTIKOY |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) – ΟΠΛΑ | ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ |
| ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) – ΣΩΜΑΤΑ | ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ |
| ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
| ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
| ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΡΤΑ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
| ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ) | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ |
| ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ |
| ΣΧΟΛΗ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) | ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ |
| ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ |
| ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ | ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ |
| ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) | ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ |
| ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) | ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
