Category: Γ' & Δ' Εξάμηνο: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών (3DS Max) Published: Monday, 28 May 2018 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Φωτισμός

Διακρίνεται σε

  1. Standard Lighting, τον οποίο αναλύουμε διεξοδικά,
  2. Photometric Lights, τα οποία αποδίδουν σενάρια φωτός του πραγματικού κόσμου (λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, δεν αναλύονται) και
  3. Sunlight και daylight σύστημα, το οποίο διαφοροποιείται ως προς τη λειτουργία του και αναλύεται. Παρατίθεται σχετική άσκηση από την Autodesk Knowledge Base

Standard Lighting

Τυπικός (Standard) φωτισμός by GeorgePapaloukas on Scribd

 

Sunlight και daylight σύστημα

Sunlight Daylight σύστημα (φωτισμός) by GeorgePapaloukas on Scribd

Knowledge Base: Lighting and Rendering the Villa in Daylight

#1 Download βοηθητικά αρχεία για την υλοποίηση των 3DSMAX 2017 (και 2016) Tutorials

https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/downloads/caas/downloads/content/3ds-max-2016-tutorials.html

#2 Σύνδεσμος οδηγιών

http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2017/ENU/?guid=GUID-8A24EDE4-A25E-4AB5-9E71-E807B81CBC1A

Στην περίπτωση που κατά το άνοιγμα των προκατασκευασμένων max αρχείων ενημερωθούμε (με μήνυμα) ότι λείπουν εικόνες χρειάζεται να προσθέσουμε νέο path αναζήτησης εικόνων (αφού προηγουμένως εντοπίσουμε τις εικόνες στον φάκελο που αποσυμπιέσαμε tutorial files).

Ο default φωτισμός της βίλας δεν αποδίδει χρώμα στον ουρανό. Θα προσθέσουμε mr (mental ray) Sun, το οποίο προσομοιώνει άμεσο φως ήλιου και mr Sky, το οποίο προσομοιώνει έμμεσο φως δημιουργημένο από την διάθλαση του ηλιακού φωτός στην ατμόσφαιρα.

Hits: 588