Το διαδίκτυο αποτελεί την κύρια δευτερογενή πηγή δεδομένων. Οι μαθητές δημιούργησαν υποομάδες των ήδη συγκροτημένων ομάδων (αυτορύθμιση) και εντόπισαν urls με υλικό σχετικό των ερευνητικών ερωτημάτων που τους αποδόθηκαν. Σκοπός της εργασίας είναι όχι η ενσωμάτωση του διαδικτυακού υλικού στην έρευνα αλλά η διατύπωση θεματικών ανά ερευνητικό ερώτημα που να καλύπτει ικανό φάσμα του. Με άλλα λόγια το διαδίκτυο μας βοηθάει να ξεκαθαρίσουμε τι θα ερευνήσουμε, αφού μας δίνει ιδέες για θεματικές ανά ερευνητικό ερώτημα.
Για παράδειγμα η ομάδα που έχει αναλάβει το ερευνητικό ερώτημα "Ζώα και θρησκείες" δε θα αναζητήσει πληροφορίες για το ρόλο των ζώων στην κάθε θρησκεία, αλλά θα καταγράψει
α) σε ποιες θρησκείες υπάρχουν διατυπωμένες θέσεις για τη σχέση του ανθρώπου και / ή του Θεού με τα ζώα (πιθανά ευρήματα: Βουδισμός, Χριστιανισμός κ.λπ.)
β) σε ποιους τομείς της ζωής των πιστών υπεισέρχεται η σχέση με τα ζώα (πιθανά ευρήματα: λατρευτική ζωή, θάνατος, θρησκευτικές γιορτές κ.λπ.)
Σε επόμενη φάση της έρευνας θα γίνει προσπάθεια να υπάρξουν πρωτογενείς πηγές δεδομένων που θα απαντούν σε ερωτήσεις ενταγμένες στις θεματικές που οι μαθητές βρήκαν με τη βοήθεια του διαδικτύου (π.χ. συνέντευξη από ιερέα στην περίπτωση του ερευνητικού ερωτήματος "Ζώα και θρησκείες").
Η φάση καταγραφής θεματικών ανά ερευνητικό ερώτημα είναι σημαντική διότι οι θεματικές είναι η βάση για τους οδηγούς συνέντευξης ή τα ερωτηματολόγια που πιθανώς θα καταρτιστούν για να εξυπηρετήσουν την έρευνά μας.
Τα urls και οι θεματικές ανά ομάδα υπάρχουν εδώ.
Ακολουθούν οι παρουσιάσεις των θεματικών από τις ομάδες:
Τρεισήμισι: Παρουσίαση #1 και #2
Ροζ Πάνθηρες: Παρουσίαση #1 και #2
Κροκόδειλοι: Παρουσίαση #1 , #2 και #3
Dream Team: Παρουσίαση #1 και #2
Αναποφάσιστοι: Παρουσίαση #1 και #2
Hits: 343