Category: Γ' Εξάμηνο: Εργαλεία κατασκευής παιχνιδιών Published: Monday, 20 November 2017 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

UDK Μάθημα 4ο

Video Tutorial #4

url: https://youtu.be/nYnWKbdCBmI

Γλώσσα: Αγγλικά

Κατηγορία: Εισαγωγικό

Περιεχόμενο: Sound Cues

Πρακτική άσκηση (στο εργαστήριο ή στο σπίτι)

? Ανοίξτε τον Content Browser (CTRL + SHIFT + Q) και προσθέστε αντικείμενο τύπου SoundCue,

? Αλλάξτε τις ιδιότητές του ώστε να μην είναι ήχος σκηνής (δηλαδή να μην αναπαράγεται αυτόματα),

? Ρίξτε στη σκηνή trigger και περιβάλετε με αυτόν ένα static mesh,

? Παρατηρήστε ότι αν και ο trigger καλύπτεται από το static mesh κάνοντας πολλαπλό Zoom In έχετε πρόσβαση σε αυτόν,

? Επιλέξτε τον trigger και ανοίξτε το UnrealKismet προκειμένου να κάνετε Event Handling,

? Δημιουργήστε νέο Event using trigger, τύπου Touch,

? Δημιουργήστε νέο Play Sound Action,

? Επιλέξτε το SoundCue της σκηνής και δημιουργήστε New Object Var Using Ambient Sound,

? Δημιουργήστε τις συνδέσεις μεταξύ των αντικειμένων του UnrealKismet,

? Επιλέξτε το  Play Sound Action και παρατηρήστε ότι στις ιδιότητές του το Play Sound είναι κενό. Στο σημείο αυτό επιλέξτε ένα SoundCue από τον Content browser και (με πάτημα green arrow του Kismet) μεταφέρετε το path στην ιδιότητα  Play Sound,

? Δημιουργήστε New Variable Player και συνδέστε με το σύμπλεγμα Kismet που έχετε ήδη δημιουργήσει.

 

Hits: 37