Category: Γ' & Δ' Εξάμηνο: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών (3DS Max) Published: Tuesday, 15 May 2018 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Modifiers

Στο μάθημα παρουσιάζονται

1. Εγχειρίδιο Modifiers

Γενικά στοιχεία: Show End Result, Remove Modifier, Collapse stack

Modifiers: Bend, Taper, Ripple, Bevel, Bevel Profile, Delete Mesh, Delete spline, FFD, Melt, Squeeze, Stretch, Lathe, Lattice. Μετά την επίδειξη του κάθε modifier ζητείται από τους σπουδαστές να πειραματιστούν σχετικά.

Κατασκευή καλαθιού απορριμάτων χαρτιού (paper basket)

2. Βίντεο Lattice Modifier (κλωβός ανεμιστήρα)

3. 

 Εγχειρίδιο Modifiers

3DSMAX - Modifiers (άσκηση) by GeorgePapaloukas on Scribd

 Βίντεο Lattice Modifier

Έλεγχος δεξιοτήτων - Πρακτική άσκηση (στο εργαστήριο ή στο σπίτι)

Μεγιστοποιήστε το Left View και εισάγετε μια σφαίρα (standard primitives).

Δείτε τη σφαίρα σε Front View και μετατρέψτε τη σε editable poly (δεξί κλικ).

Επιλέξτε polygon selection στις ιδιότητες του editable poly modifier

Σβήστε τη μισή σφαίρα.

Κάντε κλιμάκωση του ημισφαιρίου (uniform scale) στον άξονα Χ προκειμένου να μειώσετε την καμπυλότητά του.

Περιεργαστείτε το αντικείμενο σε perspective view.

Εφαρμόστε Lattice modifier πάνω στο ημισφαίριο.

Πειραματιστείτε με τις επιλογές των παραμέτρων Geometry του Lattice Modifier. Επιλέξτε την εκδοχή που κάνει το σχήμα να μοιάζει περισσότερο με κλουβί φτερωτής ανεμιστήρα.

Θέστε την παράμετρο Struts | Radius σε 0,3

Διαγράψτε το Lattice modifier.

Εφαρμόστε και πάλι Lattice modifier, αφήνοντας συμπαγές το κλουβί (ημισφαίριο) στην περιφέρεια και στο κέντρο του (όπως συνήθως συμβαίνει στα κλουβιά φτερωτής ανεμιστήρα). Φροντίστε να μην επιλέξετε ολόκληρο το ημισφαίριο και να αποεπιλέξετε την Geometry παράμετρο Apply to Entire Object.

Δημιουργήστε Mirror του ημισφαιρίου ώστε να κλείσει το κλουβί και να μοιάζει περισσότερο με ένα πραγματικό κλουβί φτερωτής ανεμιστήρα.

 

Hits: 155