Category: Γ' & Δ' Εξάμηνο: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών (3DS Max) Published: Saturday, 26 May 2018 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Δουλεύοντας με Πολύγωνα - Mesh Modeling (Μοντελοποίηση δικτυώματος ή πολυγωνική, Box Modeling)

Περιέχει

1. Γυμνάσματα εξοικείωσης στη δουλειά με πολύγωνα.

2. Βίντεο για δημιουργία αυτοκινήτου (παιδικού παιχνιδιού).

3. Βίντεο για τη δημιουργία κλωβού ανεμιστήρα

4. Οδηγίες για τη δημιουργία των παρακάτω αντικειμένων: μπολ, ντουλάπι κουζίνας.

Γυμνάσματα εξοικείωσης

3DSMAX - Δουλεύοντας με πολύγωνα (εισαγωγή) by GeorgePapaloukas on Scribd

 

Αυτοκινητάκι για παιδιά

url: https://youtu.be/KbQGcidQdUw

Συνοπτικές οδηγίες

  • Δημιουργήστε box και μετατρέψτε το σε Editable poly
  • Εμαφανίστε τις ακμές των πολυγώνων του Box (Perspective - Realistic - Edged faces)
  • Στο Selection του Editable Poly διαλέξτε τρόπο (εργαλείο) επιλογής το polygon
  • Επιλέξτε πολύγωνα και πειραματιστείτε με τα modifiers της καρτέλας Edit Polygons (για καλύτερα αποτελέσματα πατήστε δεξιά από κάθε modifier για ευέλικτο μενου)
  • Χρησιμοποιήστε τα modifiers Extrude, Bevel, Insert για να φτιάξετε καμπίνα, καρότσα, παρμπρίζ, πλαϊνά παράθυρα, φώτα, σχάρα προφυλακτήρα και ό,τι άλλο φαντάζεστε.
  • Επιλέξτε κορυφές (Vertices) για να δώσετε τριγωνικό σχήμα στο καπό.

 

  

 

Κλωβός ανεμιστήρα

Με χρήση Lattice Modifier και εργασία σε πολύγωνα.

Συνοπτικές οδηγίες

  • Μεγιστοποιήστε το Left View και εισάγετε μια σφαίρα (standard primitives).
  • Δείτε τη σφαίρα σε Front View και μετατρέψτε τη σε editable poly (δεξί κλικ).
  • Επιλέξτε polygon selection στις ιδιότητες του editable poly modifier Σβήστε τη μισή σφαίρα.
  • Κάντε κλιμάκωση του ημισφαιρίου (uniform scale) στον άξονα Χ προκειμένου να μειώσετε την καμπυλότητά του.
  • Περιεργαστείτε το αντικείμενο σε perspective view. Εφαρμόστε Lattice modifier πάνω στο ημισφαίριο. Πειραματιστείτε με τις επιλογές των παραμέτρων Geometry του Lattice Modifier.
  • Επιλέξτε την εκδοχή που κάνει το σχήμα να μοιάζει περισσότερο με κλουβί φτερωτής ανεμιστήρα.
  • Θέστε την παράμετρο Struts | Radius σε 0,3
  • Διαγράψτε το Lattice modifier.
  • Εφαρμόστε και πάλι Lattice modifier, αφήνοντας συμπαγές το κλουβί (ημισφαίριο) στην περιφέρεια και στο κέντρο του (όπως συνήθως συμβαίνει στα κλουβιά φτερωτής ανεμιστήρα).
  • Φροντίστε να μην επιλέξετε ολόκληρο το ημισφαίριο και να αποεπιλέξετε την Geometry παράμετρο Apply to Entire Object.
  • Δημιουργήστε Mirror του ημισφαιρίου ώστε να κλείσει το κλουβί και να μοιάζει περισσότερο με ένα πραγματικό κλουβί φτερωτής ανεμιστήρα.

 

Μπολ, ντουλάπι κουζίνας (ασκήσεις)

3DSMAX - Δουλεύοντας με πολύγωνα (ασκήσεις) by GeorgePapaloukas on Scribd

Hits: 138