Αξιολόγηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τις ολιγόλεπτες και ωριαίες δοκιμασίες των τετραμήνων
Σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τις ολιγόλεπτες και ωριαίες δοκιμασίες των τετραμήνων μπορείτε να συμβουλευτίτε την παρακάτω κείμενη σχετική νομοθεσία:
- Ν. 3699ΦΕΚ 199 Α΄/2-10-2008 (κυρίως άρθρο 3)
- Ν. 4452, ΦΕΚ Α΄ 17/15-2-2017 (άρθρο 11)
- ΠΔ 126, ΦΕΚ Α΄ 211/11-11-2016 (Περί αξιολόγησης των μαθητών Γυμνασίου)
- ΠΔ 46, ΦΕΚ Α΄ 74/22-04-2016 (Περί αξιολόγησης των μαθητών Λυκείου)
- Υ.Α. Φ.253/155439/Β6, ΦΕΚ Β΄ 2544/30-12-2009 (Εγκύκλιος φυσικώς αδυνάτων)
- ΥΑ 28722/Γ2/ΦΕΚ Β΄ 276/16-3-2010 (Εξέταση μαθητών Γυμνασίων - ΠΡΟΣΟΧΗ στο άρθρο 2)
- https://www.minedu.gov.gr/lykeio-2/mathites-lykeiou/20100-05-05-16-osa-prepei-na-gnorizoun-oi-ypopsifioi-gia-tin-proforiki-eksetasi-stis-panelladikes-5 (Για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων)