ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- 1. Επαναληπτικό έντυπο
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... για να κατευθύνουμε την χελώνα Α) στκ: Δίνει εντολή στην χελώνα να αφήνει ίχνος. ?Οταν δημιουργείται μια χελώνα δεν αφήνει ίχνη οπότε για να δημιουργήσουμε κάποιο σχήμα με την χελώνα πρέπει η εντολή ...
- Created on 18 November 2014
- 2. Μάθημα 9ο: Διαδικασίες με Μεταβολέα
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... την Χελώνα και επιλέγουμε τον μεταβολέα από τη γραμμή εργαλείων. Όταν τον τοποθετούμε στην επιφάνεια εργασίας ανοίγει ένα παράθυρο και εκεί πρέπει να ορίσουμε 3 τιμές: Όνομα Μεταβολέα, Ελάχιστη και Μέγιστη ...
- Created on 18 November 2014
- 3. Μάθημα 8ο: Διαδικασίες με Μεταβλητές
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... :μήκος στκ Επαναλαβε 4 [μπ :μήκος δε 90] τέλος Μετά βάζουμε στην επιφάνεια εργασίας την χελώνα και γράφουμε στο κέντρο εντολών : τετράγωνο 50 ή τετράγωνο 250 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ...
- Created on 18 November 2014
- 4. Μάθημα 7ο: Διαδικασίες
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... εργασίας πρέπει να βάλουμε χελώνα. Γ. Στο κέντρο εντολών να γράψουμε το όνομα της διαδικασίας. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Άσκηση 1η α) Γράψτε μια διαδικασία ώστε η χελώνα να σχεδιάσει ...
- Created on 18 November 2014
- 5. Μάθημα 6ο: Σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων- Δομή Επανάληψης
- (Γ' Γυμνασίου)
- Εργαλείο Χελώνα Για να δημιουργήσουμε μια χελώνα στην Επιφάνεια Εργασίας, χρησιμοποιούμε το εικονίδιο με το όνομα «Δημιουργία Χελώνας» : Το ίχνος που αφήνει η χελώνα, με την κατάλληλη μετακίνησή ...
- Created on 06 October 2014