Απόψεις ( Eπιμέλεια Ζαχαρίας Σκαφίδας )

Πώς να αναπτύξετε τις πνευματικές ικανότητες του παιδιού σας

Ποια είναι η ιδιαίτερη κλίση του δικού σας παιδιού; Να, πώς θα επισημάνετε και θα αναπτύξετε τις δυνατότητες του παιδιού σας.

Ο ΓΚΑΡΝΤΝΕΡ έδειξε στο βιβλίο του Νοητικές Προδιαθέσεις ότι σχεδόν ο καθένας, όχι μόνο οι διάσημοι κι οι επιτυχημένοι, είναι ικανός για πνευματικά επιτεύγματα που ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες των άλλων. Τίποτα όμως απ' όλα αυτά δεν είναι δυνατόν χωρίς την πίστη πως μέσα στον καθένα μας κρύβονται ανεκμετάλλευτα διαμάντια ευφυΐας, που περιμένουν να βγουν στο φως και να «στιλβωθούν» για να λάμψουν.

Γλώσσα
Το γλωσσικά προικισμένο παιδί συχνά μιλάει νωρίς και μαθαίνει να διαβάζει σε μικρή ηλικία, πολλές φορές από μόνο του. Το πιο πιθανό είναι ότι θα του αρέσει να γράφει ποιήματα και να διηγείται ιστορίες. Πώς θα ενθαρρύνετε αυτό το ταλέντο του παιδιού σας; Διαβάζετε του κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί. Όταν μάθει να διαβάζει μόνο του, αγοράστε του πολλά βιβλία και φροντίστε να μπορεί να δανείζεται βιβλία απ' την κοντινή σας βιβλιοθήκη. Ζητήστε του να σας απαγγέλλει ποιήματα κι' αν μπορείτε, απαγγείλετε του κι εσείς μερικά. Παίξτε μαζί του παιχνίδια με λέξεις. Δείξτε ενδιαφέρον γι' αυτά που γράφει ή απαγγέλλει.

Μουσική
Το μουσικά προικισμένο παιδί τρελαίνεται για τους ήχους. Τραγουδήστε του. Νοικιάστε ένα πιάνο. Αγοράστε ένα φλάουτο. Βρείτε έναν κατάλληλο δάσκαλο. Αγοράστε του δίσκους και κασέτες. Πηγαίνετε το σε συναυλίες. Ενθαρρύνετε το να μπει στη χορωδία του σχολείου ή της εκκλησίας. Βρείτε κάποιο σχολείο που να προσφέρει μαθήματα μουσικής πέρα απ' το κανονικό πρόγραμμα. Σκεφτείτε να το γράψετε το καλοκαίρι σε κάποια ειδική .κατασκήνωση, όπου να δίνεται έμφαση στη μουσική εκπαίδευση.

Περισσότερα...

Φωτοαρχαιολογία ( Του Αντώνη Κάτανου )

Μυκηναϊκός Πολιτισμός

Κατά την παράδοση, ιδρυτής των Μυκηνών ήταν ο Περσεύς, γιος του Διός και της Δανάης. Ο Περσεύς ανέθεσε στους μυθικούς Κύκλωπες, τους οικοδόμους της Τύρινθας, να του κτίσουν τα τείχη της ακροπόλεως. Γι αυτό κι ονομάστηκαν κυκλώπεια. Η περιοχή των Μυκηνών έχει κατοικηθεί ήδη από νεολιθικούς χρόνους χωρίς διακοπή έως την καταστροφή της από σεισμούς και πυρκαγιές το 1100 π.Χ.Η περιγραφή του Παυσανία είναι η τελευταία είδηση που έχουμε για της Μυκήνες προτού ανακαλυφθεί ξανά ο χώρος από τους θησαυροθήρες λόρδος Έλγιν και Sligo οι οποίοι κατέκλεψαν κατά καιρούς διάφορα αντικείμενα, ιδίως από τον θησαυρό του Ατρέως. Πραγματικές ανασκαφές άρχισαν μετά την ίδρυση του Ελληνικού κράτους.Οι ανασκαφές αποκάλυψαν την Πύλη των Λεόντων, βασιλικούς θολωτούς και θαλαμοειδείς τάφους, μέγαρο του ανακτόρου, υπόγεια κρήνη, κτήρια, εργαστήρια, κατοικίες κ.α. Έξω από τα τείχη βρίσκονται ίχνη μυκηναϊκών δρόμων καθώς και μυκηναϊκές γέφυρες. Παράλληλα με τους Μυκηναΐους κυριάρχησαν και οι Μινύες αρχαιότατο ελληνικό φύλο με γενάρχη τον Μινύα, γιο του Διός και της Ισιόνης ή γιος του Χρύση από το γένος του Σισύφου. Από τις αρχές της τρίτης π.Χ. χιλιετίας οι Μινύες εξαπλώθηκαν από την Λευκάδα μέχρι τον Καύκασο ως Αργοναύτες. Γιός του Μινύα ο Ορχομενός ίδρυσε τον Βοιωτικό Ορχομενό.
Περισσότερα...

H εξέλιξη της σημαίας ( Του Ζαχαρία Σκαφίδα )

Τι εννοούμε με την λέξη σημαία

Σημαία, σήμα ή σημείο είναι ένα κομμάτι από ύφασμα που φέρει χρώματα και εμβλήματα που χαρακτηρίζουν το έθνος ή μέρος αυτού.

Γενικά με τον όρο σημαία μπορούμε να εννοούμε μόνο το ύφασμα έγχρωμο ή όχι, ή μόνο το έμβλημα, ή και τα δύο. Κάθε έθνος έχει μία σημαία και σύμβολα που το χαρακτηρίζουν. Έχει όμως και σημαίες για το στρατό, το ναυτικό, τον Βασιλιά, των διαφόρων νομών κομμάτων, ομάδων, προξενείων, εταιριών, συλλόγων κ.λ. Κάποιες σημαίες έχουν διεθνή χρήση. Η λευκή σημαία σημαίνει διακοπή εχθροπραξιών, διαπραγμάτευση, συνθηκολόγηση. Η κίτρινη καραντίνα, κίνδυνος μολύνσεων. Η κόκκινη πόλεμο, την μαύρη χρησιμοποιούσαν οι πειρατές ή δήλωνε πένθος.
Πότε εμφανίστηκε η σημαία
Οι πιο παλιές μαρτυρίες αναφέρονται για σημαίες Αιγυπτίων αρχηγών που έφεραν στην άκρη των ακοντίων τους ζωόμορφους θεούς. Καταγράφεται ότι μια άσπρη σημαία φέρθηκε μπροστά από τον ιδρυτή της δυναστείας Zhou στην Κίνα ( 1122-256 π.χ.) Στην Ινδία οι σημαίες φέρονταν στα άρματα και τους ελέφαντες. Στην Βίβλο αναφέρεται ότι κάθε φυλή έπρεπε να έχει τα εμβλήματα της. Οι Πέρσες είχαν στα ακόντια τους τον χρυσό αετό ή τον κόκορα. Οι Σκύθες τον δράκοντα. Οι Εβραίοι την Κιβωτό της Διαθήκης. Οι Έλληνες είχαν στις ασπίδες τους όμοια σημεία για να αναγνωρίζονται στη μάχη. Οι Σπαρτιάτες είχαν το <Λ> ή τους Διόσκουρους. Οι Αρκάδες το ρόπαλο του Ηρακλή. Οι Μεσήνιοι το <Μ>. Οι Μαντινείς την τρίαινα. Οι Θηβαίοι την σφίγγα. Οι Αθηναίοι την κουκουβάγια. Διάφορους συμβολικούς αριθμούς, λέξεις για να τρομάζει ο εχθρός φίδια, ταύρους, λέοντες, κριάρια κ.α.

Περισσότερα...

Eκπαίδευση - Πρόσφατες ειδήσεις

Ιστορικά Κτίρια

No_Smoking_please!

Like_Video!

Retro_auto_1920-1970!

Τώρα!

Έχουμε 4 επισκέπτες συνδεδεμένους

Yποστήριξη - ΡΥΘΜόΣ

Στην οθόνη -και στον πίνακα- φαίνονται όλα εύκολα, απλά και θεαματικά, αφού γίνονται με ένα κλίκ ή με μία γραμμή!
Δεν αποτυπώνεται όμως το μέγεθος της προαπαιτούμενης προσπάθειας, ώστε να έχουμε το τελικό αποτέλεσμα!

Eπικοινωνία