Απόψεις ( Eπιμέλεια Ζαχαρίας Σκαφίδας )

Πώς να αναπτύξετε τις πνευματικές ικανότητες του παιδιού σας

Ποια είναι η ιδιαίτερη κλίση του δικού σας παιδιού; Να, πώς θα επισημάνετε και θα αναπτύξετε τις δυνατότητες του παιδιού σας.

Ο ΓΚΑΡΝΤΝΕΡ έδειξε στο βιβλίο του Νοητικές Προδιαθέσεις ότι σχεδόν ο καθένας, όχι μόνο οι διάσημοι κι οι επιτυχημένοι, είναι ικανός για πνευματικά επιτεύγματα που ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες των άλλων. Τίποτα όμως απ' όλα αυτά δεν είναι δυνατόν χωρίς την πίστη πως μέσα στον καθένα μας κρύβονται ανεκμετάλλευτα διαμάντια ευφυΐας, που περιμένουν να βγουν στο φως και να «στιλβωθούν» για να λάμψουν.

Γλώσσα
Το γλωσσικά προικισμένο παιδί συχνά μιλάει νωρίς και μαθαίνει να διαβάζει σε μικρή ηλικία, πολλές φορές από μόνο του. Το πιο πιθανό είναι ότι θα του αρέσει να γράφει ποιήματα και να διηγείται ιστορίες. Πώς θα ενθαρρύνετε αυτό το ταλέντο του παιδιού σας; Διαβάζετε του κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί. Όταν μάθει να διαβάζει μόνο του, αγοράστε του πολλά βιβλία και φροντίστε να μπορεί να δανείζεται βιβλία απ' την κοντινή σας βιβλιοθήκη. Ζητήστε του να σας απαγγέλλει ποιήματα κι' αν μπορείτε, απαγγείλετε του κι εσείς μερικά. Παίξτε μαζί του παιχνίδια με λέξεις. Δείξτε ενδιαφέρον γι' αυτά που γράφει ή απαγγέλλει.

Μουσική
Το μουσικά προικισμένο παιδί τρελαίνεται για τους ήχους. Τραγουδήστε του. Νοικιάστε ένα πιάνο. Αγοράστε ένα φλάουτο. Βρείτε έναν κατάλληλο δάσκαλο. Αγοράστε του δίσκους και κασέτες. Πηγαίνετε το σε συναυλίες. Ενθαρρύνετε το να μπει στη χορωδία του σχολείου ή της εκκλησίας. Βρείτε κάποιο σχολείο που να προσφέρει μαθήματα μουσικής πέρα απ' το κανονικό πρόγραμμα. Σκεφτείτε να το γράψετε το καλοκαίρι σε κάποια ειδική .κατασκήνωση, όπου να δίνεται έμφαση στη μουσική εκπαίδευση.

Περισσότερα...

Φωτοαρχαιολογία ( Του Αντώνη Κάτανου )

Κυκλώπειες κατασκευές

Η Τίρυνθα οχυρώθηκε δύο γενεές πριν από τις Μυκήνες.
Ο Προίτος έφερε τους οικοδόμους Κύκλωπες από την Λυκία για να του κτίσουν τα τείχη, γι? αυτό και ονομάζονται κυκλώπεια.
Στη μεγαλιθική εποχή των Κυκλώπων έχουμε οχυρά με ακατέργαστους ,ακανόνιστους κι απελέκητους ογκόλιθους, προσαρμοσμένους μεταξύ των με μικρότερους λίθους.
Ακολουθεί το ισοδομικό σύστημα πελεκημένων και επεξεργασμένων λίθων .
Αργότερα στους ιστορικούς χρόνους χρησιμοποιείται το πολυγωνικό σύστημα δόμησης το οποίο είναι αντισεισμικό.

Κυκλώπειες γέφυρες
Οι αρχαιότερες γέφυρες της Ευρώπης και ίσως του κόσμου σώζονται στην Αργολίδα. Πρόκειται για Μυκηναϊκές κατασκευές 3.400 ετών χτισμένες με κυκλώπειους ογκόλιθους. Έχουν εντοπιστεί 17 γέφυρες. Οι περισσότερες καταστράφηκαν από εγκατάλειψη και ανθρωπογενείς παράγοντες όπως οι μπουλντόζες των νεοελλήνων για έργα οδοποιίας.

Περισσότερα...

H εξέλιξη της σημαίας ( Του Ζαχαρία Σκαφίδα )

Tα σύμβολα της σημαίας: Ο δικέφαλος αετός στο Bυζάντιο και μετά

Ο δικέφαλος στο Βυζάντιο εμφανίστηκε το 13ο αιώνα. Δεν υπάρχει έγκυρη μαρτυρία από σοβαρούς μελετητές ότι ήταν σε χρήση νωρίτερα.
( Παρόλ' αυτά στην προηγούμενη σελίδα είδαμε το Βουγιδικό μεταξωτό του 10ου αιώνα, την σημαία των Αρμενίων του 4ο-9ο αιώνα, επίσης υπάρχει μαρτυρία ότι η Βυζαντινή οικογένεια Βλαστών έφερε στα οικόσημα της τον δικέφαλο από το 50 π.χ.έωςτο 300 μ.χ.)

Υπάρχει η άποψη ότι ο δικέφαλος ήταν σε χρήση μαζί με άλλα σύμβολα στο Βυζάντιο από τον 10ο αιώνα. Επίσης ότι ο Ισαάκιος Κομνηνός (1057-1059) εισήγαγε τον δικέφαλο στο Βυζάντιο. Ο Ισαάκιος Κομνηνός καταγόταν από Οίκο της Παφλαγονίας, όπου στην πόλη Γάγγρα υπήρχε ο θρύλος της ύπαρξης φτερωτού αετόμορφου και δικέφαλου θηρίου το οποίο είχε τόση δύναμη ώστε να αρπάζει ταύρο με τα νύχια του σαν να κρατά λαγό, (γνωστού ως Χάγκα, πιθανώς από την πόλη huyuk που βρέθηκε ο δικέφαλος που βλέπουμε πάνω), το οποίο και κοσμούσε το θυρεό του κτήματος της οικογένειάς του στην Καστάμονη. Έτσι ο Ισαάκιος το χρησιμοποίησε ως έμβλημα του Βυζαντίου, πάνω σε κίτρινο φόντο.

Περισσότερα...

Eκπαίδευση - Πρόσφατες ειδήσεις

Ιστορικά Κτίρια

No_Smoking_please!

Like_Video!

Retro_auto_1920-1970!

Τώρα!

Έχουμε 5 επισκέπτες συνδεδεμένους

Yποστήριξη - ΡΥΘΜόΣ

Στην οθόνη -και στον πίνακα- φαίνονται όλα εύκολα, απλά και θεαματικά, αφού γίνονται με ένα κλίκ ή με μία γραμμή!
Δεν αποτυπώνεται όμως το μέγεθος της προαπαιτούμενης προσπάθειας, ώστε να έχουμε το τελικό αποτέλεσμα!

Eπικοινωνία