Απόψεις ( Eπιμέλεια Ζαχαρίας Σκαφίδας )

Ο άτακτος μαθητής στην τάξη

Όλοι έχουμε εμπειρία. Το άτακτο παιδί είναι μια πολύ γνωστή και συμπαθής περίπτωση. Οι δάσκαλοι ζουν συχνά τέτοιες καταστάσεις μέσα στην τάξη. Το άτακτο παιδί προκαλεί προβλήματα με τους συμμαθητές του, διαταράσσει την ομαλότητα του μαθήματος και αναγκάζει τον δάσκαλο να συμπεριφερθεί με τρόπο που θα το κάνει να επανέλθει στην ...τάξη.

Φανταστείτε την ακόλουθη σκηνή:
Είναι Παρασκευή μεσημέρι, λίγο πριν από το τέλος μια κουραστικής και εξαντλητικής εβδομάδας. Η τάξη είναι ανήσυχη, ειδικά ο Αλέξανδρος, ο οποίος επίμονα ενοχλεί τους συμμαθητές ίου προσπαθώντας να αποσπάσει την προσοχή τους από τις δραστηριότητες της τάξης. Ποιος ο ρόλος του δασκάλου; Πώς πρέπει ν' αντιδράσει απέναντι σ' αυτήν τη διαταρακτική συμπεριφορά του παιδιού; Πρέπει να συμμετάσχει η υπόλοιπη τάξη σ' αυτήν τη διαδικασία, και αν ναι, σε ποιο βαθμό;

Περισσότερα...

Φωτοαρχαιολογία ( Του Αντώνη Κάτανου )

Κυκλώπειες κατασκευές

Η Τίρυνθα οχυρώθηκε δύο γενεές πριν από τις Μυκήνες.
Ο Προίτος έφερε τους οικοδόμους Κύκλωπες από την Λυκία για να του κτίσουν τα τείχη, γι? αυτό και ονομάζονται κυκλώπεια.
Στη μεγαλιθική εποχή των Κυκλώπων έχουμε οχυρά με ακατέργαστους ,ακανόνιστους κι απελέκητους ογκόλιθους, προσαρμοσμένους μεταξύ των με μικρότερους λίθους.
Ακολουθεί το ισοδομικό σύστημα πελεκημένων και επεξεργασμένων λίθων .
Αργότερα στους ιστορικούς χρόνους χρησιμοποιείται το πολυγωνικό σύστημα δόμησης το οποίο είναι αντισεισμικό.

Κυκλώπειες γέφυρες
Οι αρχαιότερες γέφυρες της Ευρώπης και ίσως του κόσμου σώζονται στην Αργολίδα. Πρόκειται για Μυκηναϊκές κατασκευές 3.400 ετών χτισμένες με κυκλώπειους ογκόλιθους. Έχουν εντοπιστεί 17 γέφυρες. Οι περισσότερες καταστράφηκαν από εγκατάλειψη και ανθρωπογενείς παράγοντες όπως οι μπουλντόζες των νεοελλήνων για έργα οδοποιίας.

Περισσότερα...

H εξέλιξη της σημαίας ( Του Ζαχαρία Σκαφίδα )

Tα σύμβολα της σημαίας: Ο δικέφαλος αετός στην Ευρώπη

Ο αετός στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (Α.Ρ.Α)
Οι αετοί είναι το κατ' εξοχήν εραλδικό ζώο στην Α.Ρ.Α. Στις γερμανικές φυλές ο αετός ήταν το πουλί του Θεού Οντίν και στους Ρωμαίους το σύμβολο του αυτοκράτορα. Ο Καρλομάγνος αφού στέφθηκε αυτοκράτορας από τον πάπα (800 μ.χ)θεώρησε τον εαυτό του διάδοχο της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και ονόμασε την αυτοκρατορία Α.Ρ.Α. Φυσικό ήταν να υιοθέτηση τον αυτοκρατορικό αετό τον Ρωμαίων με την διαφορά ότι κοίταζε αριστερά. Πριν το 1815 δεν υπήρξε Γερμανικό κράτος. Μετά το 1400 ένας από τους τίτλους του αυτοκράτορα ήταν και βασιλιάς της Γερμανίας. Το 1433 ο δικέφαλος υιοθετείται από τον αυτοκράτορα Sigismund και βάζει το έμβλημα του στο στήθος του δικέφαλου. Από τα μέσα του 15ου αιώνα και μετά, οι αντίστοιχοι αυτοκράτορες βάζουν το έμβλημα της δυναστείας τους στο στήθος του αετού.
Όλο και περισσότερο, αλλά όχι ομοιόμορφα, ο αετός απόκτησε ένα ξίφος και μια σφαίρα, καθώς επίσης και μια κορώνα. Το 1806 με την επικράτηση του Ναπολέοντα διαλύεται η Α.Ρ.Α. και το έμβλημα δεν υφίσταται. Τότε πηγαίνει στην αυτοκρατορική ράβδο του Ναπολέοντα και στην επίστεψη των σημαιών του. Η Αυστρία που είχε αναλάβει την ηγεσία τη ένωσης, είχε υιοθετήσει αμέσως πριν από τη διάλυση της Α.Ρ.Α. τον δικέφαλο, οπότε μέχρι το 1848 χρησιμοποιείται το έμβλημα της Αυστρίας. Κατά τη διάρκεια της επανάστασης 1848, μια νέα κάλυψη όπλων του Ράιχ υιοθετήθηκε από τη γερμανική εθνική συνέλευση στην εκκλησία του ST Paul στη Φρανκφούρτη. Ο μαύρος δικέφαλος αετός διατηρήθηκε, αλλά χωρίς τα τέσσερα σύμβολα του αυτοκράτορα, το ξίφος, την αυτοκρατορική σφαίρα, το σκήπτρο και τη κορώνα. Ο αετός στηρίχτηκε σε μια χρυσή ασπίδα πάνω της ήταν ένα πεντάκτινο χρυσό αστέρι. Και στις δύο πλευρές η ασπίδα πλαισιώθηκε από δύο σημαίες με μαύρο, κόκκινο και χρυσό χρώμα.Το έμβλημα, εντούτοις, δεν κέρδισε ποτέ τη γενική αποδοχή.
Περισσότερα...

Eκπαίδευση - Πρόσφατες ειδήσεις

Ιστορικά Κτίρια

No_Smoking_please!

Like_Video!

Retro_auto_1920-1970!

Τώρα!

Έχουμε 5 επισκέπτες συνδεδεμένους

Yποστήριξη - ΡΥΘΜόΣ

Στην οθόνη -και στον πίνακα- φαίνονται όλα εύκολα, απλά και θεαματικά, αφού γίνονται με ένα κλίκ ή με μία γραμμή!
Δεν αποτυπώνεται όμως το μέγεθος της προαπαιτούμενης προσπάθειας, ώστε να έχουμε το τελικό αποτέλεσμα!

Eπικοινωνία