Βήμα Διαλόγου

.

Καλή σας μέρα,

Εν όψει του επιμορφωτικού σεμιναρίου που θα γίνει την Τρίτη 29 Νοεμβρίου από τις 8.30 έως τις 14.00 στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ροδίων Παιδεία, σας παραθέτω βίντεο με διάφορες κινητικές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν στα σχολεία και να προκαλέσουν το ενδιαφέρον και την ευχάριστη συμμετοχή των μαθητών/τριών μας. 

.

Καρχαρίες και ναυαγοί https://www.youtube.com/watch?v=Fd9wbf2CkKE

 

.

Η κάμπια https://www.youtube.com/embed/nxCia_5bbFU

.

Βόλτα με το μπαλόνι https://www.youtube.com/embed/ghCE8I28IO8

(για πιο μεγάλα παιδιά τα χέρια να είναι στον αέρα, ή πίσω στον αυχένα)

.

Το φίδι http://www.youtube.com/embed/2XmEnZqnvkU

.

Το μάτι του τίγρη μην το ακουμπήσεις http://www.youtube.com/embed/cno0xJoO5i8

(θα μπορούσε να είναι και μια καρέκλα στο κέντρο ή κάποιο άλλο αντικείμενο)

 

Τουβλίνο http://www.youtube.com/embed/420S4InZkgk

 

Το χάρτινο ναρκοπέδιο http://www.youtube.com/embed/nLXa1f0mTC0

 

Το κανάλι http://www.youtube.com/embed/5ZcIquSYwbc

(αντί για σωλήνες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χαρτόνια ή τετράδια)

Σανίδα σκι http://www.youtube.com/embed/izlWW_72EaY

31 Responses to “Βήμα Διαλόγου”

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
    Στέλνω τις πιο ζεστές ευχές μου σε όλους, πλημμυρισμένες με μυρωδιές πασχαλινές και ανοιξιάτικες.
    Πολύ ωραία συνδύασαν ,οι συνάδελφοι στο Κολέγιο Ρόδου, την Τσικνοπέμπτη και το πρόγραμμα kids’athletics.Με ενθουσίασε και ζήλεψα την ώρα που συμμετείχαν και οι μεγάλοι.Τα παιδιά ξετρελάθηκαν !!Είδατε πως φώναζαν???

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Ανθούλα καλημέρα
    ευχαριστώ πολύ για την εκίμηση που μου δείχνεις, είναι πολύ συγκινητικό.
    Θέλω όμως να τονίσω ότι ο καθένας και η καθεμία είναι υπεύθυνος για το έργο που θα αφήσει πίσω του/ης.
    Αυτό το blog απλά βοηθάει να γίνει γνωστό στους/ις συναδέλφους/ισσες και να αξιοποιηθεί η δουλειά όλων, που τόσο απλόχερα μοιράζεται μεταξύ μας.

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Αργησα…
    άργησα να γράψω ευχαριστώ στη δικιά μας μφ.
    Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο τρόπο να εκπληρώνει κανείς τα καθήκοντά του προτρέποντας σε να πας έστω και ένα μικρό βήμα πιο πέρα ,από αυτό που απλά και ταυτόχρονα με μεγάλη αρχοντιά κάνει η μφ.
    Όχι μόνο δέχτηκε να ανεβάσει την παρουσίαση μα έκανε ενέσεις ζωντάνιας και της έδωσε αέρα από τον αέρα της.
    Το πιο σημαντικό όμως απ’όλα είναι ότι σου δίνει την ευκαιρία να αφήσεις πίσω σου έργο ……
    Ευχαριστούμε!

  • Kosmidou Maria:

    Hi Manda
    Ειμαι συνάδελφος στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση περιφέρεια Θεσσαλονίκης. Μια ενδιαφέρουσα σελίδα για την δουλειά μας είναι η http://www.pecentral.org. Για ρίξτε μια ματιά. Θα βρείτε ενδιαφέροντα πράγματα. Θέλει λίγο ψάξιμο η σελίδα.Επίσης ξεσηκώστε κινήσεις και φιγούρες απο hip hop μεσω του youtube. Τα παιδιά μικρά ή μεγάλα αγόρια ή κορίτσια θα σας λατρέψουν.(λιγο περισσοτερο απο οτι τωρα) Να είστε ολοι καλά.

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Μαρία
    ευχαριστούμε για τα σχόλια σου, καλώς όρισες. Αν θέλεις πες μας λίγα λόγια για σένα, από ποια πόλη μας γράφεις; είσαι σε σχολείο; ή ό,τι άλλο επιθυμείς.

  • Kosmidou Maria:

    Καλή σχολική χρονια σε όλες και όλους.Βρήκα τυχαία την σελίδα σας και ενθουσιάστηκα.Πάρα πολύ καλή δουλειά. Συγχαρητήρια.Υπάρχει ενημέρωση,προτάσεις,πολύ καλοί σύνδεσμοι για βοηθητικό υλικό και καλή επικοδομητική κουβέντα.Η ατμόσφαιρα ζεστή και φιλική και εύχομαι να ανταλλάσουμε ιδέες και απόψεις. Και πάλι συγχαρητήρια.

  • Μαχαιρίδου Μαρία:

    Κατεβάστε απο εδώ (http://users.sch.gr/adamantiaf/Avleios_Xwros/ArxaioiOA.pdf) ένα μαθηματάκι με ΤΠΕ που το είχα δημιουργήσει για τα παιδιά μου στο σχολείο. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους για τις δύσκολες ημέρες που οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν τη διεξαγωγή του μαθήματος στο προαύλιο και δε διαθέτουν κλειστό χώρο εκγύμνασης.

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    …και να λοιπόν που ήρθε η ώρα για βουτιές.
    Καλό καλοκαίρι σε όλους μας,σε όσους περιμένουν διορισμό
    να το πάθουν….
    Δυνατοί και ανανεωμένοι, να’μαστε όλοι μαζί,και πάλι τον Σεπτέμβρη.
    Φιλιά!!!

  • Machairidou:

    Καλό καλοκαίρι!

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    καλημέρα Μαρία,

    όλοι οι καλοί χωράνε και είναι απαραίτητοι
    δεν έχει σημασία που κατοικεί η ύλη τους,
    το μυαλό και η καρδιά έχει σημασία που βρίσκονται…

    φιλιά στη μακρινή (μα και κοντινή συνάμα) Κομοτηνή

    ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια..

  • Machairidou:

    Συγχαρητήρια Μάντα 🙂
    διαβάζω το ιστολόγιό σου εδώ και καιρό και πραγματικά πιστεύω ότι σε τέτοιες προσπάθειες αξίζουν συγχαρητήρια! Αποτελεί ένα ουσιαστικό σημείο αναφοράς για τους διδάσκοντες του μαθήματος (χμμμμμ…και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο). Η μεταξύ μας επικοινωνία είναι απαραίτητη, αφού είναι ολοφάνερο όλο και περισσότερο πλέον, αυτό που εσύ, δημιουργώντας αυτό το ιστολόγιο, ήδη φαίνεται να έχεις εντοπίσει…οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής αλλά με συντονισμένες προσπάθειες, τελικά θα δώσουν στη Σχολική Φυσική Αγωγή τη θέση που δικαιωματικά της αξίζει και που ήδη κατέχει σε άλλες χώρες.
    Σου εύχομαι λοιπόν να διατηρήσεις το μεράκι που έχεις και να e-εμπνέεις όλους μας, άσχετα από την περιοχή που εργαζόμαστε!!!

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    σε καλωσορίζουμε στο σπιτικό μας…

  • Μαρίνα Μάντζιου:

    Καλησπέρα Μάντα και Χρόνια πολλά μιας και σήμερα είναι του Αγ.Πνεύματος!
    Επιτέλους έκανα login στο blog σου της Φυσικής Αγωγής!

    Νοιώθω την ανάγκη να σου εκφράσω κι από εδώ μέσα ένα μεγάλο ευχαριστώ και φυσικά τα συγχαρητήρια μου για τη δημιουργία ενός διαδικτυακού τόπου (με δωδεκανησιακή καταγωγή) για τη Φυσική Αγωγή!
    Καλή συνέχεια!!
    Με εκτίμηση, Μ.Μ

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Άρχισε να ζεσταίνει όμορφα εδώ μέσα.
    Σοφία χαίρομαι που διαπιστώνω ότι παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε ως εκπαιδευτικοί και ειδικά ως εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής στην εκτέλεση του έργου μας, αυτό δεν μας εμποδίζει να εξακολουθούμε να έχουμε κάποιο όραμα, να προσπαθούμε για το καλύτερο, να ψάχνουμε τρόπους να προσφέρουμε, εις πείσμα ορισμένων που εξαπολύουν κατηγόριες θέλοντας να αποποιηθούν των ευθυνών τους για την υπάρχουσα κατάσταση.
    Σοφία θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι την πρώτη χρονιά που τοποθετήθηκα σε αυτήν τη θέση, γύρισα όλα τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δωδ/σου και έχω τραβήξει φωτογραφίες από τους χώρους άθλησης των σχολείων στα περισσότερα νησιά, δε θα σχολιάσω τι συνάντησα.. Αυτά όλα έχουν ληφθεί υπόψη στην έκθεση που στέλνουμε κάθε χρόνο στο Υπουργείο και στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο..
    Γεγονός είναι και εμμένω σε αυτό, ότι δεν αισθάνομαι την ανάγκη να αποδείξω σε κανέναν ότι δουλεύουμε, μου αρκεί το χαμόγελο και η διάθεση των παιδιών μας όταν έρχονται στο μάθημά μας αλλά και όταν φεύγουν από αυτό.
    Ξέρω ότι σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να μένουμε εκεί και να αποσιωπούμε και να αμαυρώνουμε την προσπάθεια όλων των υπολοίπων, οι οποίοι κάτω από αντίξοες συνθήκες τις περισσότερες φορές καλούνται να υπηρετήσουν το έργο τους και το κάνουν υπέροχα..
    Δεκτή κάθε πρόταση να τη συζητήσουμε και να την υλοποίησουμε. Αυτό το ιστολόγιο μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς.
    Νομίζω ότι πρωτίστως θα βοηθήσει να είμαστε ενωμένοι και να πράττουμε συλλογικά, έτσι θα πετύχουμε περισσότερα.
    Καλό απόγευμα σε όλους και σε όλες..

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Καλημέρα Σοφάκι μου!
    Μάντα είδες,είμαστε εδώ όλοι.Έχουμε όραμα ,δεν μπορεί!
    Ας παλέψει ο καθένας μόνος του πρώτα απ΄ολα στο σχολείο του ,ας συνεργαστούμε σχολεία στην συνέχεια .Διάβασα σήμερα στη Ροδιακή ότι συνεργάστηκε το γυμνάσιο Καλυθιών με το Ροδίων Παιδεία για δεντροφύτευση.
    Βήμα -βήμα όλο και πιο ψηλά θα φτάσουν οι ιδέες μας,οι κόποι μας , η φήμη και η υστεροφημία μας θα δώσουν όραμα και σκυτάλη στους νεότερους.
    Δουλέψτε σαν να μην υπάρχει κανένας ορατός ή αόρατος κίνδυνος
    του χρόνου να μην είστε στην εκπαίδευση, να μην κάνετε αυτό που αγαπάτε αυτό που μας στηρίζει οικονομικά και ψυχικά.
    Καλή ξεκούραση!

  • Σοφία Οικονόμου:

    Καλησπέρα και από μένα, Μάντα συγχαρητήρια ακόμη μία φορά για την παραπάνω δουλειά!!

    Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ στην ομιλία του Πανάρετου στην Βουλή, στις 5/5/2010, την οποία μπορείτε να διαβάσετε στο εξής link: http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1530

    Κάπου εκεί μέσα αναφέρει το θεϊκό:

    «Εγώ θα πω ένα πράγμα, για το οποίο δεν έχω στοιχεία, αλλά θα προσπαθήσω να βρω. Πόσοι από τους γυμναστές που είναι διορισμένοι, γυμνάζουν, κάνουν γυμναστική σε παιδιά; Εγώ πιστεύω ότι αν όλοι οι γυμναστές που είναι διορισμένοι γύμναζαν, θα ήμασταν ο καλύτερα γυμνασμένος λαός.»

    Έχουν ήδη διατυπωθεί σχόλια και εμπεριστατωμένες απαντήσεις στην παραπάνω δήλωση του υφυπουργού, όπως αυτή του συναδέλφου Αντώνη Κεραμιδά (http://www.alfavita.gr/ank_b/ank8_5_10_1252.php), αλλά και πολλές ακόμη στο ίδιο το ιστολόγιο του υφυπουργού …
    (http://panaretos.blogspot.com/2010/05/5510.html)

    Εγώ αυτό που θα ήθελα και προτείνω να γίνει, ανεξαρτήτως υφυπουργού, υπουργού και εκάστοτε υπουργών και κυβερνήσεων, είναι το εξής:

    Η δημιουργία μίας βάσης δεδομένων, όπου με τη χρήση ενός προκαθορισμένου πρωτοκόλλου, θα περαστούν όλα τα δεδομένα κάθε σχολικής μονάδας που αφορούν το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, από το εάν υπάρχει προαύλειος χώρος, εποπτικά μέσα διδασκαλίας, αίθουσες, με στοιχεία και φωτογραφίες κάθε σχολικής μονάδας ξεχωριστά..
    όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την ύπαρξη ή όχι εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής στο σχολείο νομίζω πως..
    1) δεν θα αφήσουν κανένα απολύτως χώρο για τέτοιου είδους απαξιωτικά σχόλια για τους συναδέλφους
    2)Θα δώσουν μία συνολική εικόνα της υπάρχουσας κατάστασης, η οποία θα είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο και θα μπορεί ο καθένας να έχει προσβαση και να κρίνει εάν τα εποπτικά μέσα είναι επαρκή για να κάνουμε σωστά την δουλειά μας
    3)θα ασκηθεί μία μορφή πίεσης στο υπουργείο, καθώς αυτή η βάση δεδομένων θα εμπλουτίζεται με σχολεία από άλλους νομούς
    4) Ίσως πετύχουμε κάτι συνέδελφοι, και αν ακόμη όχι, τουλάχιστον θα αποκαλυφθούν οι τεράστιες ελλείψεις, ακαταλληλότητες χώρων κλπ, ειδικά στην πρωτοβάθμια..

    Η Ανθούλα καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ, καθώς πέρυσι κάναμε μαζί μάθημα στην αυλή των πειραματικών στην Ακαδημία, 4 σχολεία σε μία αυλή, παράλληλες διδασκαλίες από 3 και 4 συναδέλφους σε ένα μόνο προαύλειο!!!

    Είμαι διατεθειμένη να αναλάβω δράση και να συντονίσω εάν χρειαστεί, Μάντα σκέψουν το και τα λέμε ξανά…

    Χαιρετώ, Σοφία

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Καθρέφτη ….καθρεφτάκι μου…..

    Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου πες έναν τρόπο να επιμορφωθώ!!!
    -Άσε με τώρα .Δεν μπορώ . Ψάχνω την υπουργό γιατί μου’χει θολώσει το μυαλό.
    Τη μια για αυτομόρφωση την άλλη για αυτοαξιολόγηση γαλανό ουρανό δεν θα δω.
    -Ξέρεις είναι σημαντικό το μέλλον αλλάζει δραματικά και “δυνατά”.
    – Ναι κάτι πήρε το μάτι μου στο alfavita .Είδα ότι η Δ.Ο.Ε διαμαρτύρετυαι γιατί λέει υποβαθμίζουν τα διδασκαλία και απο 4 μόρια τους δίνουν 2 ,όσο και η πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε .
    -Δεν φτάνουν πια τα σεμινάρια και για μεταπτυχιακά είναι τα λεφτά πολλά.
    Λοιπόν ακου τι θα σου πω:
    Ψάξε εξ αποστάσεως Επιμόρφωση και σαράντα λόγους μπορώ να σου βρω
    -Δηλαδή…δηλαδή?
    Συνήθως ασχολήσε 4-5 ώρες απο το σπιτάκι σου .
    Δεν είσαι μόνη σου είσαι σε ομάδα.
    Τα θέματα πολλά.εργασιούλες απλές…έλα δεν μπορώ να ακούω δεν μπορώ!!
    – Καλά θα συμμορφωθώ!!
    -Ανταλλαγή απόψεων,καινούριες ιδεές ,επιβεβάίωση γνώσεων ,ανατροφοδότηση το’χες ποτέ όχι πες μου.
    -Αν μου πεις ότι είμαι ωραία!!
    -Ιντερνετ έχεις ή μιλάω τζάμπα.
    -Α΄π’όλα έχω και εκμέκ παγωτό θέλεις? δεν παχαίνει.
    Μπορεί να βρείς και κανένα γνωστό αν δεν παίζει επιμελώς κρυφτό.
    -Καλά ..καλά με έπησες!Κάτι συγκεκριμένω για να δω?
    -Πολλά θες μωρό μου ..πέρασε ήδη μία ώρα.
    Ο επόμενος παρακαλώ!!!
    Με πολύ αγάπη και ενθουσιασμό για μην κάνουμε σε κανέναν τύπου Πανάρετο την χάρη να μας πιάνει στο στοματάκι του.
    Φιλιά!!

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Πολύ καλά τα σχέδια με καθαρές γραμμές.
    Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αρκετά στο δημοτικό ως ερέθισμα για να ξεκινήσει μια εποικοδομητική συζήτηση με πληροφορίες γύρω από το συγκεκριμένο άθλημα που αποδίδει η εικόνα που θα δοθεί στα παιδιά να ζωγραφίσουν.
    Μπορούν να γίνουν ομάδες και να δοθεί σε κάθε ομάδα μια διαφορετική εικόνα και να ζητηθεί από την κάθε ομάδα να βρει στοιχεία για το άθλημα που ζωγραφίζει και στη συνέχεια η κάθε ομάδα να μοιραστεί αυτές τις πληροφορίες με τις υπόλοιπες ομάδες και να αναρτηθούν οι ζωγραφισμένες εικόνες στην τάξη.
    Οι πληροφορίες μπορεί να αφορούν την ιστορία του αθλήματος, κανονισμούς, γνωστούς αθλητές κ.α.
    Ακόμη για όσους/ες έχουν διάθεση μπορούν να μεγενθύνουν τις εικόνες και να τις κάνουν παζλ και να μοιράσουν κομμάτια στα παιδιά που αφού τα ζωγραφίσουν να ψάξουν να βρουν τα υπόλοιπα κομμάτια που θα φτιάξουν μια ολοκληρωμένη εικόνα.
    Η ομάδα που θα ολοκληρώσει πρώτη την εικόνα θα προτείνει μια άσκηση (κοιλιακούς, ραχιαίους ή κάμψεις) στα υπόλοιπα παιδιά που πρέπει να την κάνουν πέντε με δέκα φορές ή μπορούν να επιλέξουν το άθλημα που θα παίξουν στο επόμενο μάθημα ή την υπόλοιπη ώρα αν ο χρόνος το επιτρέπει.
    Πιστεύω ότι μπορείτε να σκεφτείτε πολύ περισσότερα από αυτά που σας προτείνω.

    Ευχαριστούμε Ανθούλα για την έμπνευση.

    Επαναλαμβάνω την διεύθυνση για τα αθλήματα, είναι η κεντρική σελίδα και από εδώ θα επιλέξετε το συγκεκριμένο άθλημα που επιθυμείτε:
    http://www.coloring-pages-kids.com/coloring-pages/sports-coloring-pages/sports-coloring-pages.php
    αθλήματα για ΑμεΑ:
    http://www.coloring-pages-kids.com/coloring-pages/sports-coloring-pages/athletes-dsabilities-coloring-pages/athletes-disabilities-coloring-pages-gallery.php

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Καλημέρα, παίδες.
    Εαν θέλετε να εκτυπώσετε σελίδες ζωγραφικής με εικόνες αθλημάτων πάτε στο http://www.coloring-pages-kids.com

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Χρόνια Πολλά και σε σένα Ηλέκτρα. Ευχαριστούμε και αναμένουμε.

  • ilektra:

    Χρόνια πολλά ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Συγχαρητήρια για την αξιολογη δουλεια η αρχή έγινε απο εσάς εμείς θα πρέπει να της δώσουμε αναπνοή!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ…
    ΧΘΕΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΚΟΝΕΡΟ ΘΥΜΙΖΕ ΠΙΝΑΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΘΕΜΑ Η ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΘΕΑ.ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ .ΑΛΛΑΖΑΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ.
    Η ΑΓΩΝΙΑ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ.
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΑΝ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΕΝΑΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΘΥΜΗΣΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ.
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ.ΧΘΕΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΩΡΑΙΟΙ.
    ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Νίκο καλημέρα!
    ευχαριστούμε για τις ευχές!
    Περιμένουμε τη δυναμική σας παρέμβαση.
    μφ

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Θανάση καλημέρα
    καλώς ήλθες στο σπιτικό μας! Η κρίση σου είναι πολύτιμη για μας καθώς είσαι ο πρωταθλητής στο συγκεκριμένο χώρο. Σ΄ευχαριστούμε πολύ που μπήκες και στη δική μας ομάδα και θα περιμένουμε την ενεργή συμμετοχή σου για να γίνουμε καλύτεροι. Μη μας λυπηθείς αντέχουμε… Καλημέρα και πάλι. Μάντα

  • Συγχαρητήρια Μάντα για τον ιστότοπό σου και καλώς ήλθες στον δυναμικό και ταχύτατα αναπτυσσόμενο αυτό χώρο της Κοινωνία της Πληροφορίας.

    Προάγεις και δια των Νέων Τεχνολογιών, πλέον, τη Φυσική Αγωγή μας, που έχεις αποδείξει πόσο αγαπάς στα χρόνια που την υπηρετείς.

    Ωραίο το αισθητικό περιβάλλον (template) που έχεις επιλέξει, σου ταιριάζει απόλυτα.
    Συγχαρητήρια και για την συνεργασία σου με την κ. Μαρία Σαμίου.

    Α.Δ.
    http://www.fa3.gr

  • kontos nikolaos:

    καλημερα σας καλη αρχη κ συγχαρητηρια πολυ καλη δουλεια

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Η ώρα επικοινωνίας τελικά είναι απογευματινή , οπότε καλησπέρα και πάλι!
    Αυτό είναι που είχα διαβάσει.Προφανώς θυμήθηκα λάθος ηλικίες στις οποίες και θα απευθυνθεί.
    Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.Καλό και ήρεμο απόγευμα!

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    καλησπέρα Ανθούλα
    μήπως εννοείς αυτό:
    Δήλωση Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου για την πρόληψη του καπνίσματος στα σχολεία

    Η Υπουργός μετά τη συνάντηση που είχε με τον Καθηγητή Greg Connοlly, της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Harvard και Διευθυντή του προγράμματος Έρευνας για τον έλεγχο του καπνίσματος και τους Καθηγητές του Πανεπιστημίου Αθηνών, Δημήτρη Τριχόπουλο, Παναγιώτη Μπεχράκη και Γιάννη Τούντα, δήλωσε:
    «Το κάπνισμα είναι ένας αδιαμφισβήτητος εχθρός. Χωρίς «ίσως» , χωρίς «αλλά», χωρίς «θα δούμε». Χωρίς να το μεταθέτουμε στο αύριο. Καταστρέφει ζωές, σκοτώνει ανθρώπους, διαλύει σε πολλές χώρες τα εθνικά συστήματα υγείας. Κυρίως επηρεάζει τους νέους ανθρώπους και τα παιδιά. Το Υπουργείο Παιδείας αναλαμβάνει εκστρατεία σε συνεργασία με το Harvard, με Ελληνικά Πανεπιστήμια και την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, γιατί σε αυτή ακριβώς την ηλικία των 13,14,15 χρονών μπορούμε να προλάβουμε το κάπνισμα. Ξέρουμε όλοι ότι η καταστολή είναι πάντοτε το δεύτερο και λιγότερο αποτελεσματικό μέτρο.
    Το πιο σημαντικό είναι η πρόληψη. Πρόληψη σημαίνει σχολείο, σημαίνει αγωγή υγείας».

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Μάντα καλησπέρα .
    Έμαθες κάτι για ένα πρόγραμμα που έχει σαν στόχο την αποφυγή του καπνίσματος και θα το εκπονήσει το Υπουργείο Παιδείας?
    Δεν κατάφερα να βρω που το διάβασα.Θα γίνει και στα Δημοτικά δεν αναφέρει νομίζω απο ποιούς.
    Ας ελπίσουμε ότι θα’ναι για τους γυμναστές!!!

  • Αδαμαντία Φατσέα:

    Καλησπέρα Ανθούλα,

    η πρώτη ευχή μας και θα πιάσει τόπο, το πιστεύω.

    Να είσαι καλά, καλό απόγευμα.
    Μάντα

  • ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ:

    Καλησπέρα και καλή αρχή!

Αδαμαντία Φατσέα
Αρχείο
Ημερολόγιο
Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Επισκεψιμότητα
  • 268006Συνολικές αναγνώσεις:
  • 198062Συνολικοί επισκέπτες:
Who's Online
1 visitors online now
0 guests, 1 bots, 0 members
Powered by Visitor Maps
Login
Γρ. Φυσικής Αγωγής Δωδ/σου
Ομάδα Φυσικής Αγωγής

Υπεύθυνος: Αντώνης Παπαγεωργίου
τηλ:22413-64852
FAX:22413-64855

e-mail: gfa@dide.dod.sch.gr

Υπόλογος ΧΕΠ: Νίκος Μαντικός
τηλ:22413-64851

Γραμματεία: Τασία Σταυριά
τηλ:22413-64854

Υπεύθυνος Kids Athletics: Γιώργος Μιχαλάκης