Το κειμενοκεντρικό διαδικαστικό μοντέλο παραγωγής γραπτού λόγου

Μια από τις δυσκολότερες και ενδιαφέρουσες διδακτικές πρακτικές μας: η παραγωγή γραπτού λόγου με το κειμενοκεντρικό - διαδικαστικό μοντέλο . Φάσεις όπως η παραγωγή ιδεών, η οργάνωσή τους, η συγγραφή και η μετασυγγραφική με ιδιαίτερη έμφαση στην συλλογική επαναδιατύπωση. Και όλα αυτά με φθίνουσα καθοδήγηση: από το δάσκαλο γραμματέα της τάξης σε έργο που ανατίθεται στην ομάδα και μετά ατομικά. Μια διδακτική πρακτική που γενικεύσαμε στην 3η εκπαιδευτική περιφέρεια και αρχίζουμε να έχουμε αποτελέσματα.