Η επίδραση ενός προγράμματος ψυχοκινητικής αγωγής, με βάση το παιχνίδι, στη δημιουργική σκέψη των παιδιών της πρωτοσχολικής ηλικίας

Είναι γεγονός πως για την πρόοδο και την εξέλιξη της κοινωνίας, καθώς και για τη διατήρηση και αναζωογόνηση του πολιτισμού, η ανάπτυξη δημιουργικών ατόμων ικανών να επινοούν νέα επιτεύγματα και λύσεις σε προβλήματα, θα πρέπει να αποτελεί στόχο της εκπαίδευσης. Για αυτό ακριβώς το λόγο προτείνεται ως κύριος στόχος προ επίτευξη στην εποχή μας, τον 21ο αιώνα, η ανάπτυξη «μιας νέας γενιάς δημιουργικής εκπαίδευση», όπου η ανάπτυξη της δημιουργικής ικανότητας του κάθε μαθητή, θα επιδιώκεται μέσα από το φάσμα όλων των μαθημάτων, έτσι ώστε να καταφέρει αυτός να βρει διέξοδο και να εκφραστεί ανάλογα με τις ικανότητες και τις ευαισθησίες του. Αυτό, στην ελληνική πραγματικότητα, φιλοδοξεί να γίνει πράξη με την καθιέρωση του Νέου Σχολείου και μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών του, το οποίο προωθεί με κάθε τρόπο τη δημιουργικότητα και στη μάθηση και στη διδασκαλία.

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο