Διαχείριση των συγκρούσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Ο ρόλος της Διεύθυνσης των σχολικών μονάδων

Η παρούσα μελέτη διερευνά τη διαχείριση των συγκρούσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και βασίζεται σε δείγμα 27 Διευθυντών/ντριών της 9ης και η 45ης Περιφέρειας Π.Ε Σχολικών Συμβούλων Αττικής. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η πρόληψη χρησιμοποιείται ως μέτρο αποφυγής των συγκρούσεων, καθώς και η εξασφάλιση καλών σχέσεων στο περιβάλλον του σχολείου. Οι συγκρούσεις εκδηλώνονται, στην πλειοψηφία τους, μεταξύ των μαθητών. Για τη διαχείριση συμβάντων σύγκρουσης οι σχολικές μονάδες εμπλέκουν το Σχολικό Σύμβουλο ως διαμεσολαβητή. Ως πλέον συχνή στρατηγική, για την επίλυση των συγκρούσεων εφαρμόζεται η συνεργασία. Οι ερωτώμενοι θεωρούν ότι οι συγκρούσεις έχουν θετικές και αρνητικές επιδράσεις στη σχολική μονάδα, και προτείνουν τη διεξαγωγή επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς με σκοπό την αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή τους

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο