"Δεν είναι αποτυχία να μην πετύχεις αυτό που σκόπευες. Αποτυχία είναι το να μην ξαναπροσπαθήσεις."

Μαθήματα

Home page

Εφημερίδα
Ο Τόπος μας
  
Blog
Συνέδρια

 

     

Στο 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό

 

"Γινόμαστε Πρεσβευτές " ένα website για τον τόπο μας  ΒΡΑΒΕΥΣΗ

Φτάσαμε στην πρώτη πανελλαδική θέση με τελική βαθμολογία 83,63!!  

 

Γίναμε Συνεργάτες στη Μάθηση και συμμετείχαμε στον 7ο Πανελλήνιο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό της Microsoft   

Technology in service of Education and in promotion of our country.

 

"Το χειρότερο λάθος μας είναι το να αποδεχτούμε ένα λάθος που δεν κάναμε."

 

 

"Μπορείς να μάθεις πολλά απ' τα παιδιά. Πόση υπομονή διαθέτεις, λόγου χάριν."

 Franklin P. Jones

Σμίλεψε πάλι δάσκαλε ψυχές
  Κι' ότι σ' απόμεινεν ακόμα στην

ζωή σου
  Μην αρνηθείς, Θυσίαστο ως την στερνή πνοή σου.
  Κτίστ' το παλάτι δάσκαλε σοφέ
  Κι' αν λίγη δύναμη μες το κορμί

σου μένει
  Μην κουραστείς Είναι η ψυχή

σου ατσαλωμένη
---------------
  Θέμελα βάλε τώρα πιο βαθειά
  Ο πόλεμος να μην μπορεί να τα γκρεμίσει
  Σκάψε βαθειά, Τι κι' αν πολλοί

σ' έχουν λησμονήσει
  Θα θυμηθούνε κάποτε κι' αυτοί
  Τα βάρη που κρατάς σαν

Άτλαντας στην πλάτη
  Υπομονή, Κτίσε σοφέ της

             Κοινωνίας το παλάτι.             

Κ. Παλαμάς

 

"Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας."

 
"Το χειρότερο λάθος μας είναι το να αποδεχτούμε ένα λάθος που δεν κάναμε."

 

"Δεν είναι αποτυχία να μην πετύχεις αυτό που σκόπευες. Αποτυχία είναι το να μην ξαναπροσπαθήσεις."

                      

 

Καλώς Ήρθατε !!! Καλή Πλοήγηση !!!  Παπαθεοδώρου Ελένη

      

2015 - 2016  Με Mouse Layers… και Pixels στον

                                    κόσμο της… φωτογραφίας       

2014 - 2015 Συμμετέχουμε

2013 - 2014 Συμμετέχουμε

2012 - 2013 Συμμετέχουμε

Εποικοδομητική παιδαγωγική (θεωρία του δομητισμού)

  Δομητισμός είναι η εκκίνηση της διαδικασίας μάθησης και η δόμηση της γνώσης πάνω στις προϋπάρχουσες αντιλήψεις και προσλαμβάνουσες των μαθητών...  

Νέες τεχνολογίες και μάθημα

   Τρία στοιχεία είναι βασικά για την ολοκληρωμένη διαδικασία μάθησης          μέσα στη σχολική αίθουσα με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

      1. Ο προγραμματισμός της ετήσιας ύλης

      2. Η δράση και η σύνδεση των μαθημάτων δηλ. η διαθεματικότητα

Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία διδακτικών σεναρίων και σχεδιαγραμμάτων.

3. Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία

Κατασκευή Διαδραστικού πίνακα με ελάχιστο κόστος

Με οδηγίες που βρήκαμε στο διαδίκτυο καταφέραμε και κατασκευάσαμε με πολύ μικρό κόστος ένα διαδραστικό πίνακα ο οποίος τοποθετήθηκε στην αίθουσα και χρησιμεύει στη διδασκαλία των μαθημάτων μας.

 

Συναρμολόγηση και τοποθέτηση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Με καθοδήγηση, συνεργασία και πρακτική εξάσκηση οι μαθητές

γνώρισαν τα μέρη του ηλεκτρονικού υπολογιστή και μπορέσαμε με μια τεράστια προσπάθεια να συγκεντρώσουμε  δέκα παλιούς μεταχειρισμένους υπολογιστές. Με λίγα χρήματα από δωρεές

και το κοινό μας ταμείο καταφέραμε να τους θέσουμε σε λειτουργία, με προσωπική εργασία και προσωπικό οικονομικό κόστος.

 

Συμμετείχαμε στον 3ο Διαδικτυακό Διαγωνισμό ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ και "γίναμε  πρεσβευτές του τόπου μας"

 

 

Σύνδεση στο Διαδίκτυο

Δέκα υπολογιστές είναι στη διάθεση των μαθητών όλοι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και  με σύγχρονο λογισμικό (net support school) έχουμε απλουστεύσει τη μαθησιακή διαδικασία. Διατηρούμε ηλεκτρονικό αρχείο απουσιών και περιγραφικής αξιολόγησης

 

Αντικατάσταση των βιβλίων με usb flash

Ο συνδυασμός του ψηφιακού σχολείου με τα usb flash που διαθέτει ο κάθε  μαθητής μάς δίνει τη δυνατότητα στο μέλλον, να αντικατασταθούν  οι σχολικές τσάντες απλουστεύοντας έτσι τη διαδικασία μάθησης, λύνοντας το πρόβλημα της έλλειψης βιβλίων  και απαλλάσσοντας το μαθητή από περιττό βάρος στη σχολική τσάντα.

 

Χρησιμοποίηση σύγχρονων μορφών επικοινωνίας

Με τη χρήση  ηχητικής και μικροφωνικής εγκατάστασης , του skype

 και της voip τηλεφωνίας (sip.nonoh.net) που έχουμε στη διάθεσή μας μπορούμε και ανταλλάσουμε ιδέες και απόψεις με άλλα

 σχολεία του πλανήτη μας.

 

Δημιουργία γωνιάς εργαστηρίου, βιντεοθήκης - βιβλιοθήκης και εποπτικών μέσων

Ένας πάγκος εργασίας με διάφορα εργαλεία ενός εργαστηρίου,

είναι στη διάθεση των μαθητών για τον ελεύθερο χρόνο ή για την ώρα

των Τεχνικών. Μετά από αρκετό χρονικό διάστημα (πρόκειται για προσωπικό αρχείο) συγκεντρώσαμε δεκάδες Cd -Dvd που  είναι αρχειοθετημένα κατά θεματική  κατηγορία και  μπορούν να δανειστούν, αφού πρώτα καταγραφούν για προστασία σε σκληρό δίσκο ενός

υπολογιστή. Μια δανειστική βιβλιοθήκη με λογοτεχνικά  βιβλία,

επιστημονικά περιοδικά, εφημερίδες και έντυπα διάφορων θεμάτων

είναι στη διάθεση  των μαθητών.

Συλλέξαμε και συγκεντρώσαμε σε χώρο, εποπτικά υλικά τα οποία διευκολύνουν στη διαδικασία της μάθησης όλους  τους μαθητές.

 

Αφού ενώσαμε τις γνώσεις μας, έχουμε διαμορφώσει μια σύγχρονη μελλοντική αίθουσα διδασκαλίας, με προσωπικό κόστος,

ατέλειωτες ώρες προσπάθειας και εργασίας,

καθώς όλα αυτά   για να συντηρηθούν και να τοποθετηθούν

απαιτούν γνώσεις εκτός της σύγχρονης παιδαγωγικής  και γνώσεις των ηλεκτρολογικών και ηλεκτρονικών κατασκευών και άριστο

 χειρισμό των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

 

Στην αίθουσα αυτή γίνεται το καθημερινό μας μάθημα.

Στην Ευέλικτη Ζώνη, στα Τεχνικά, στη Μουσική συνεργαζόμαστε διαθεματικά δύο τάξεις. Επειδή δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα

να διαμορφώσουμε δύο παρόμοιες αίθουσες, ώστε η κάθε τάξη να έχει

το δικό της χώρο με όλο τον τεχνολογικό εξοπλισμό,

αλλάζουμε αίθουσες.

 

Σχεδίαση - υλικό - τεχνική υποστήριξη- Κατασκευή

 Παβέλης Παναγιώτης

& Παπαθεοδώρου Ελένη

 

 

 

 

  Σχεδίαση - Κατασευή   Παβέλης Παναγιώτης - Παπαθεοδώρου Ελένη

 

Γίναμε Συνεργάτες στη Μάθηση και συμμετείχαμε στον 7ο Πανελλήνιο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό της Microsoft   

Technology in service of Education and in promotion of our country.
Η Τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης και στην προβολή του τόπου μας.
  Download  file(παρουσίαση της εργασίας)    

Παρουσίαση

               

 

  Αρκετές παιδαγωγικές μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας (όπως η διδασκαλία που βασίζεται σε πρόβλημα ή η μέθοδος πρότζεκτ) μπορούν να εφαρμοστούν σε τάξεις όπου υπάρχουν προσωπικοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές. 

 

  Μια τάξη εφοδιασμένη με υπολογιστές προσφέρεται πολύ περισσότερο από μια παραδοσιακή για την εφαρμογή των πιο σύγχρονων τεχνικών, ακόμα κι όταν οι υπολογιστές δεν είναι ισάριθμοι με τους μαθητές.

 

  Αν το μάθημα είναι σωστά οργανωμένο και υπάρχουν οι απαιτούμενες συνθήκες εργασίας, ένας ή δύο υπολογιστές είναι αρκετοί για να τεθεί σε λειτουργία μια ομαδοσυνεργατική γνωστική διαδικασία.

 Η τυπική αίθουσα υπολογιστών, με τον περιορισμένο χώρο και την άκαμπτη διάταξη των θρανίων, δεν διευκολύνει την ενσωμάτωση σύγχρονων συσκευών τηλεματικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

"Μην ψάχνεις τη Γνώση στην επιφάνεια της θάλασσας των πληροφοριών. Θα τη βρεις μόνο βαθιά, στον πάτο, εκεί απ’ όπου ξεκινάνε όλα."
 

"Αν κάνεις ένα λάθος, παραδέξου το. Αν δεν το παραδεχτείς, μόλις έκανες και δεύτερο."

 

"Το παράδειγμα είναι πάντα πιο αποτελεσματικό από το δίδαγμα."

 

"Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει."

 "Μην ψάχνεις τη Γνώση στην επιφάνεια της θάλασσας των πληροφοριών. Θα τη βρεις μόνο βαθιά, στον πάτο, εκεί απ’ όπου ξεκινάνε όλα."