ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΞΑΝ - ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Category Kel

ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ-ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

KelGeo?Τώρα που ο διάλογος για την Παιδεία καθίσταται υπέρποτε επίκαιρος, οι πάντες σιωπούν. Στέρεψαν αλήθεια οι στοχαστές; Χάσαν τη λαλιά τους οι δάσκαλοι; Γιατί τέτοια σιωπή και τέτοια αποσιώπηση για έναν διάλογο που θα όφειλε να είναι διαρκής και μόνιμος; Aν συνεχιστεί αυτή η σιωπή, ένας ακόμη «διάλογος» έγινε για να γίνει. Ένας ακόμη διάλογος για ένα σχολείο που παραμένει το ίδιο, σε έναν κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται.". Για να διαβάσετε τη συνέχεια.

Η Αριθμητική της Αξιοκρατίας και ο κυνισμός των μετρήσιμων (μοριοδοτούμενων) κριτηρίων*

Ιωάννης Απ. Κατσαρός, Σχολικός Σύμβουλος

Το θέμα των μεταπτυχιακών σπουδών στην Οργάνωση και Διοίκηση στην Εκπαίδευση έχει πολλές πτυχές που σχετίζονται και επηρεάζουν όλες σχεδόν τις παραμέτρους της. Και βέβαια είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εξεταστούν ο τρόπος οργάνωσής τους, η διασπορά τους, τα προγράμματα σπουδών, οι κατευθύνσεις και το περιεχόμενό τους, ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζουν τη διαμόρφωση παραμέτρων της εκπαιδευτικής πολιτικής σε θέματα Ο&ΔΕ. Είναι όμως εξίσου σημαντικό να διερευνηθούν και οι πιο πεζές πτυχές του θέματος, αυτές που σχετίζονται με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούνται από την εκπαιδευτική κοινότητα τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, με την άμεση και έμμεση ωφέλεια που αποκομίζουν οι απόφοιτοί τους, με την προώθηση των άξιων κατόχων τους σε θέσεις ευθύνης και σε ταχύτερη επαγγελματική εξέλιξή τους.

Διαβάστε περισσότερα: ΚΥΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΡΗΣΙΜΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ - Γ. ΚΑΤΣΑΡΟΣ

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Λοβέρδος στη συνέντευξή του στον ραδιοσταθμό και σε ερώτηση για το αν θα δούμε κάτι διαφορετικό από τον Υπουργό Παιδείας:

Ένα στόχο έχω. Κατ' αρχάς δεν υπάρχει Υπουργός Παιδείας στην Ελλάδα, τουλάχιστον τους τέσσερις μήνες που είμαι εκεί, είμαι Υπουργός εκπαίδευσης. Η παιδεία προϋποθέτει μόρφωση, η μόρφωση γνώση, για την παιδεία δεν ασχολείται κανείς στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα: ΣΥΝΤΕΥΞΗ ΛΟΒΕΡΔΟΥ

Σκέψεις για το Νέο Σχολείο

Ελένη Μπούντα - Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Το 2010 ανακοινώθηκε από το ΥΠΔΜΘ το συνολικό σχέδιο για το Νέο Σχολείο, που συμπεριλαμβάνει το σύνολο των αλλαγών για τη πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια BountaEleniΕκπαίδευση. Το Νέο Σχολείο για την εσωτερική μεταρρύθμιση της εκπαιδευτικής κουλτούρας έχει στο κέντρο του τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, ακριβώς όπως κάνουν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα. Η πρόταση αυτή αντιμετωπίζει στο σύνολο τους μεγάλα προβλήματα του ελληνικού σχολείου και απαντά θεμελιώδη ερωτήματα: όπως τι σχολείο θέλουμε, τι εκπαιδευτικό θέλουμε, ποιος θέλουμε να είναι ο μορφωμένος Έλληνας πολίτης τον 21ο αιώνα.

Για την αλλαγή αυτή συντάχτηκαν τα Νέα Προγράμματα Σπουδών (2011) για την υποχρεωτική εκπαίδευση με τη συνδρομή ειδικών επιστημόνων Ελλήνων και ξένων, αλλά κυρίως με τη συμμετοχή (για πρώτη φορά) της μάχιμης εκπαιδευτικής κοινότητας και είχε ξεκινήσει η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Τα προγράμματα αυτά εστιάζουν στο μαθητή, δίνουν ενεργητικό ρόλο στον εκπαιδευτικό και πρωτίστως στη μαθησιακή διαδικασία. Στην ουσία στοχεύουν στη λειτουργία του σχολείου ως ανοιχτή, δημιουργική κοινότητα μάθησης.

Διαβάστε περισσότερα: ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε. ΜΠΟΥΝΤΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΝΤΩΝ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

α) Μέχρι 29/10/2014 κάθε Διευθυντής σχολικής μονάδας ή Εργαστηριακού Κέντρου (πρώην Σ.Ε.Κ.) και κάθε Προϊστάμενος ολιγοθεσίου δημοτικού ή Προϊστάμενος νηπιαγωγείου καταχωρίζει και επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης (https://www.iep.edu.gr/evaluation)τα στοιχεία της οικείας σχολικής μονάδας, του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθούν, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013.

Σελίδα 2 από 3

Υποκατηγορίες

Είναι γνωστό ότι στις μέρες μας ο κόσμος αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς.  Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πώς θα έχει διαμορφωθεί μετά από είκοσι χρόνια, όταν οι σημερινοί μαθητές μας θα βγουν στην αγορά εργασίας. Το σχολείο αν θέλει να προετοιμάσει τα παιδιά για τις μελλοντικές συνθήκες, τότε δεν πρέπει να εμμένει στην απομνημόνευση γνώσεων που πιθανόν αύριο θα είναι παρωχημένες, αλλά να επενδύσει στην ανάπτυξη της φαντασίας, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας. Για να συμβεί αυτό χρειάζεται να κατανοήσουμε όλοι (πολιτική ηγεσία, γονείς, εκπαιδευτικοί, παιδιά) ότι απαιτείται στροφή σε εκπαιδευτικές πρακτικές οι οποίες θα είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες και θα προωθούν την αξία του κάθε ατόμου μέσα από την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης (Ken Robinson).

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

November 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ

Ypotrofies

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η ΑΝΤΙΘΕΣΗ

KATSAROS

 

Μικρό λεξικό του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία: άλλο ρητορικό περιτύλιγμα για πολιτικές που προτάθηκαν και πολεμήθηκαν ως ?νεοφιλελεύθερες?

Γιάννης Κατσαρός (Σχολικός Σύμβουλος)

Ο κ. Λιάκος σε άρθρο του για τις ?Αφετηριακές θέσεις για τον Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο για την Παιδεία (Λιάκος, 23/12/2015, http://www.esos.gr/arthra/41596/afetiriakes-theseis-gia-ton-ethniko-kai-...) αποτιμά τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που προηγήθηκαν μιλώντας για ?πολιτικές που αποχύμωσαν την εκπαίδευση από την παιδεία και δυσφήμισαν τον όρο και την έννοια μεταρρύθμιση?. Και διερωτάται; ?Πώς θα ξαναδώσουμε στις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις το βάρος που είχαν στην ιστορία μας; Πώς θα ξαναβρούμε το νήμα που μας ενώνει με τις προσπάθειες του Εκπαιδευτικού Ομίλου, του Δελμούζου, του Γληνού και της Ρόζας Ιμβριώτη, του Κακριδή, του Παπανούτσου και του Δημαρά, με τα ιδεώδη της δημοκρατικής μας Μεταπολίτευσης;?

Ο αείμνηστος Α. Δημαράς το απάντησε σε άρθρο του, που δημοσιεύτηκε το 2010 σε ένα ένθετο αφιέρωμα της εφημερίδας «Τα Νέα» στη μεταρρύθμιση του ?Νέου Σχολείου? με τίτλο «Επιτέλους» γράφοντας: «Σήμερα που στην κοινωνία μας η μόνη συμφωνία για τα εκπαιδευτικά θέματα είναι στη δυσφορία, και που περισσεύουν οι επιπόλαιες, ατομικές, αστόχαστες τοποθετήσεις, η πρόταση για το σύγχρονο «Νέο Σχολείο» εμφανίζεται ορθολογικά συγκροτημένη. Και έχει φανερή συνάφεια με το προγονικό του στον σαφή ιδεολογικό προσανατολισμό. Όπως τότε, έτσι και τώρα, το σχολείο, απευθύνεται χωρίς περιορισμούς σε όλους, και πέρα από τα εφόδια για τον επαγγελματικό βίο στοχεύει στη διαμόρφωση ενός πολίτη υπερήφανου για τον κόσμο στον οποίο ζει, με επίγνωση των προβλημάτων της κοινωνίας στην οποία ανήκει, και με διάθεση να συμβάλει στην αντιμετώπισή τους. Η κρίση που περνάει η Χώρα χρειάζεται να αποτελέσει αφορμή και για να ξεκινήσει από το σχολείο μια εθνική ανάταση. Η πρόταση διατυπώθηκε. Τελικά, πάντως, επειδή σχολείο (νέο ή παλιό) δεν υπάρχει χωρίς δασκάλους, όλα κρίνονται από την έκταση και την ένταση της δικής τους συμμετοχής στην προσπάθεια.»

Για Συνέχεια - Ολόκληρο το Κείμενο.

* Ο Γιάννης Κατσαρός είναι σχολικός σύμβουλος, δρ Διοίκησης στην Εκπαίδευση

ΠΛΟΗΓΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Η ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ

ADiamant

 Η κ. Διαμαντοπούλου απέστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, με την οποία εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δεν αποδέχεται την πρόσκληση.

Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

Έλαβα την πρόσκληση σας για συμμετοχή μου στην συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών  Υποθέσεων της Βουλής στις 18 Φεβρουαρίου 2016 που έχει ως αντικείμενο ?να διατυπωθούν τα προβλήματα και να διαμορφωθούν λύσεις?.

Εκτιμώ ιδιαίτερα τον ρόλο της Επιτροπής και θεωρώ ύψιστης σημασίας την ενεργή συμμετοχή των Βουλευτών,  στην «επεξεργασία και εξέταση σχεδίων νόμων» που αποτελεί, άλλωστε, και τον βασικό σκοπό λειτουργίας της.

Γι΄αυτό και κατά την 28μηνη περίοδο που είχα την ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, η συγκεκριμένη Επιτροπή συνεδρίασε δεκάδες φορές, στις περισσότερες εκ των οποίων συμμετείχα προσωπικά. Υπογραμμίζω δε, ότι σε όλα τα πολυνομοσχέδια που έφερα τότε προς ψήφιση στην ολομέλεια, υπήρξε καθοριστική η συμβολή στην τελική διαμόρφωση και ψήφισή τους, των βουλευτών της Επιτροπής  - όλων των κομμάτων - και ιδιαίτερα όσων συμμετείχαν και στα άλλα διακομματικά όργανα και σε συναντήσεις διαλόγου που τότε ενεργοποιήσαμε στον διάλογο για την μεταρρύθμιση.

Η σημερινή Κυβέρνηση, ενώ εξαγγέλλει «εθνικό διάλογο», προωθεί συνεχώς  καίριες ανατροπές του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου. Οι περισσότερες από τις ανατροπές αυτές πραγματοποιούνται με την ευθέως αντισυνταγματική διαδικασία των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου και με τον τρόπο αυτό η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και όλοι οι Βουλευτές στερούνται της δυνατότητας ακόμη και να εκφέρουν τις απόψεις τους.

Αλήθεια, ποια «εξαιρετικά επείγουσα και απρόβλεπτη ανάγκη» επιβάλλει αυτή την επιλογή; Αντιλαμβάνεσθε ότι με τέτοιες προϋποθέσεις δεν είναι δυνατό να υπάρξει διάλογος, παρά μόνο ως πρόσχημα.

Κατά συνέπεια περιορίζομαι στα παρακάτω:

1.    Τα προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι γνωστά. Τα γνωρίζουμε και τα συζητούμε όλοι, βιώνοντας τα ως γονείς, μαθητές, φοιτητές, ως εκπαιδευτικοί κάθε βαθμίδας. Ίσως μας διαφεύγουν όταν, πολιτευόμενοι, ερχόμαστε αντιμέτωποι με το πολιτικό κόστος, τις αντικρουόμενες βλέψεις επιμέρους κοινωνικών ή επαγγελματικών ομάδων, τα κάθε είδους μικροσυμφέροντα ή ακόμη και τις ιδεοληψίες που μας κρατούν προσκολλημένους σε άλλες εποχές και άλλες συνθήκες.

2.    Μια μεταρρύθμιση δεν μπορεί να έχει ως ορίζοντα τις εκάστοτε «παρούσες συνθήκες». Αντίθετα, πρέπει να έχει προοπτική δεκαετιών, σαφή και καθαρό στόχο και επομένως να βασίζεται στην μακρόχρονη εθνική και διεθνή εμπειρία και γνώση ανάλογων προσπαθειών, να αξιολογεί εφαρμοσμένες πρακτικές, να απαντά επί του συγκεκριμένου, να ανατρέπει παθογένειες και να δημιουργεί ένα νέο περιβάλλον.

3.    Οι προσωπικές μου θέσεις, είναι γνωστό ότι δεν βρίσκονται, πλέον, σε επίπεδο προβληματισμού και αναζητήσεων . Οι προβληματισμοί και οι αναζητήσεις μου μαζί με σημαντικούς συνεργάτες πολιτικούς, εκπαιδευτικούς και τεχνοκράτες προηγήθηκαν και συχνά ανακαθορίστηκαν  μετά από εξαντλητικό διάλογο. Στο επίκεντρο είχαν πάντα τα παιδιά μας και τι καλύτερο μπορούσε να προσφέρει ένα αναβαθμισμένο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και ό,τι αυτό εμπεριέχει, στις νέες γενιές και την προοπτική της Χώρας. Έτσι, κατέληξαν σε ολοκληρωμένες θέσεις οι οποίες αποτυπώθηκαν στη συνέχεια  σε πέντε νόμους και τρία νομοσχέδια που όλα είχαν περάσει από την βάσανο διακομματικών συνεργασιών και μεγάλων συναινέσεων και αποτελούσαν ένα ενιαίο και αλληλοσυμπληρούμενο σύνολο.  Αν αυτό το νομοθετικό έργο είχε τεθεί σε πλήρη εφαρμογή ?όπως συμβαίνει  στις ευνομούμενες δημοκρατίες- πιστεύω ακράδαντα ότι σήμερα (5 χρόνια μετά) θα είχε συνεισφέρει τα μέγιστα στην αναβάθμιση του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος και, βέβαια, θα μπορούσε να αποτελεί αντικείμενο συνεχών διορθώσεων , βελτιώσεων αλλά και  μιας πάντα αναγκαίας αναμόρφωσης, βασισμένης στα αποτελέσματα που παρήγαγε και όχι στις ιδεοληπτικές προσεγγίσεις οποιασδήποτε πλευράς.  

4.    Όλη η τεκμηρίωση,  τα στοιχεία δημόσιας διαβούλευσης  οι αναμορφώσεις, οι προτάσεις κοινωνικών, επιστημονικών και άλλων φορέων, οι θέσεις των κομμάτων και βουλευτών που συμμετείχαν, που οδήγησαν στο διαμορφωθέν νομοθετικό έργο, υπήρχαν αναρτημένα στο διαδίκτυο, άμεσα προσβάσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη και προφανώς στους Βουλευτές. Όλα όμως φαίνεται να εξαφανίσθηκαν επί Υπουργίας του κ. Μπαλτά!

Έχω λοιπόν την τιμή, να υποβάλλω στην Επιτροπή σας πέντε προτάσεις στις οποίες ενσωματώνεται όλη η εμπειρία μου, η γνώση μου και, κυρίως, οι πράξεις μου:

1.    Άμεση  επαναφορά στο διαδίκτυο, από το Υπουργείο Παιδείας, όλου του υλικού που αφορά στην μεταρρύθμιση του 2009-2011, όπως και κάθε προηγούμενης προσπάθειας . Δεν πρόκειται για «το έργο της Διαμαντοπούλου» ή κάποιου Υπουργού, αλλά για δημόσιο κτήμα, που πρέπει να είναι πάντα προσβάσιμο σε όλους τους Έλληνες.

2.    Διάθεση στα μέλη της Επιτροπής των παρακάτω νόμων και των αντίστοιχων αιτιολογικών εκθέσεων, που άμεσα συνδέονται με μια συνολική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, από το νηπιαγωγείο, μέχρι την δια βίου μάθηση και επαγγελματική αποκατάσταση.

a.    Ν. 3839/2010 «Σύστημα επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων με αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια ? Σύσταση Ειδικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων (ΕΙ.Σ.Ε.Π.) και λοιπές διατάξεις.  (ΦΕΚ 51/ 29.3.2010)
b.    N. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού ? καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις  (ΦΕΚ 71/ 19.5.2010)
c.    Ν. 3879/2010 «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις  (ΦΕΚ 163/ 21.9.2010)
d.    Ν. 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις. (ΦΕΚ 118/ 24.5.2011)
e.    N. 4009/2011 «Δομή, λειτουργία, διασφάλιση της ποιότητας των σπουδών και διεθνοποίηση των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.» (ΦΕΚ 195/6.9.2011)
f.     Ν. 4027/2011 «Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 233/ 4.11.2011)  

3.    Διάθεση στα μέλη της Επιτροπής των έτοιμων σχεδίων νόμου τα οποία συντάχθηκαν  ύστερα από ευρεία διακομματική συναίνεση, τα οποία παρέδωσα στον διάδοχο μου Υπουργό Παιδείας, όταν αποχώρησα από το Υπουργείο μετά την αναστολή κάθε νομοθετικής πρωτοβουλίας επί Κυβερνήσεως Παπαδήμου και συγκεκριμένα τα νομοσχέδια:

Α) για το Νέο Λύκειο,

Β) για την Τεχνολογική Εκπαίδευση,

Γ) για την Έρευνα και Ανάπτυξη Τεχνολογίας και Καινοτομίας τα οποία στην συνέχεια  ακολούθησαν άλλο δρόμο?

Όλο το παραπάνω υλικό, θεωρώ ότι μπορεί να συνεισφέρει μιας και αποτελεί ένα συνολικό έργο και αναφέρεται σε μια ολοκληρωμένη μεταρρύθμιση. Αποσπασματικές ρυθμίσεις και αλλαγές, που αντιμετωπίζουν ευκαιριακές σκοπιμότητες, δημιουργούν αναπόφευκτα παρενέργειες.

4.    Ενημέρωση των Βουλευτών από το ΙΕΠ:

?    Για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών - για το Νέο Σχολείο τα οποία όχι μόνο ολοκληρώθηκαν αλλά εφαρμόστηκαν και πιλοτικά.

?    Για την πιλοτική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου η οποία μέχρι το 2014 γενικεύθηκε για να παγώσει από τον Ιανουάριο του 2015

?    Για Το ψηφιακό σχολείο ένα σύνολο εν εξελίξει δράσεων που σταμάτησε με επιλογή του κ. Μπαλτά

5.    Διάθεση στα μέλη της Επιτροπής της ολοκληρωμένης μελέτης του ΟΟΣΑ και των εμπειρογνωμόνων της ΕΕ, έργο το οποίο ελήφθη σοβαρά υπόψη σε όλη την προσπάθεια.

Κύριε Πρόεδρε,

Η σχετικά πρόσφατη Ευρωπαϊκή ιστορία μάς διδάσκει ότι όλες οι χώρες που θέλησαν να συνομιλήσουν παραγωγικά με το μέλλον τους, πραγματοποίησαν μεγάλες μεταρρυθμιστικές τομές στον τομέα της Εκπαίδευσης, ύστερα από εξαντλητικό διάλογο με την Εκπαιδευτική Κοινότητα, τους Κοινωνικούς Φορείς και βεβαίως τα Πολιτικά Κόμματα.

Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που είχα την τιμή να εισηγηθώ στη Βουλή των Ελλήνων με διαδοχικά νομοσχέδια που ψηφίστηκαν με πρωτοφανείς πλειοψηφίες, καθώς και με τα νομοσχέδια που προετοιμάστηκαν, ήταν ενταγμένη σ' αυτήν την πετυχημένη ευρωπαϊκή παράδοση.

Δεν υπαγορεύθηκαν από κανένα "μνημόνιο", αλλά ήταν μια καθαρά εθνική πολιτική πρωτοβουλία που προσπάθησε να βάλει τις βάσεις για την υποβοήθηση της ανάταξης της χώρας, μέσα από την αναβάθμιση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος και την εξασφάλιση ενός καλύτερου μέλλοντος για τα παιδιά μας.

Η σημερινή κυβέρνηση επέλεξε την πλήρη κατεδάφιση αυτής της προσπάθειας.  Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει στη σύγχρονη ιστορία μας.

Όμως, εξαιτίας των συνθηκών που βιώνει η πατρίδα μας, φοβάμαι ότι αυτή η κατεδάφιση θα έχει πολύ χειρότερες συνέπειες από οποιαδήποτε άλλη φορά και κανένας διάλογος δεν θα μπορέσει να θεραπεύσει.

Με εκτίμηση,
Άννα Διαμαντοπούλου

ΕΙΣΟΔΟΣ

Στο ρόλο των Ιερειών στο χορόδραμα της Αφής της Φλόγας οι αθλήτριες της Ρυθμικής Γυμναστικής των Special Olympics Ελλάς και σπουδάστριες σχολής χορού του Φωκά Ευαγγελινού.

Η Τελετή Αφής της Φλόγας της Ελπίδας για τους Ευρωπαϊκούς Αγώνες Special Olympics της Αμβέρσας. 4 Σεπτεμβρίου 2014 στην Αρχαία Ζώνη Μεσημβρίας-Αλεξανδρούπολη.

INVEST IN EDU

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

GRAFITI

 

Go to top

GK@Edu   By  KelGeo  2014