Δείτε το pdf του

Επιμέλεια
:
 Ν
.
 Μπαλκίζας
,

Ν. Μπαλκίζα [2008]

.
 Μπαλκίζας

Ο Δήμος Ιλίου στο πλαίσιο της Κοινωνικής του Πολιτικής, συνεχίζει τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και για τη σχολική χρονιά 2014 - 2015 με σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές που αδυνατούν οικονομικά να παρακολουθήσουν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
Παρακαλούνται όσοι εν ενεργεία ή συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμμετέχουν σε αυτή την  κοινωνική δράση, προκειμένου να στηρίξουν εθελοντικά τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, που απευθύνονται σε μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να αποστείλουν συμπληρωμένη την «αίτηση εκπαιδευτικού» που συνοδεύει την ανακοίνωση, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αναφέρεται παρακάτω.
Επίσης, καλούνται όσοι μαθητές  θέλουν να ενταχθούν στο Κοινωνικό Φροντιστήριο, να αποστείλουν στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση τη συμπληρωμένη «αίτηση μαθητή».
Το πρόγραμμα θα υλοποιείται καθ΄ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας μετά το πέρας του πρωινού σχολικού ωραρίου, στο 1ο Λύκειο Ιλίου (Αγ. Βαρβάρας και Ιδομενέως 104).
Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και δήλωση ενδιαφέροντος, μπορείτε να απευθύνεστε Δευτέρα έως Παρασκευή 08.00-13.00, στα τηλέφωνα επικοινωνίας 213 20 30 036 & 213 20 30 029, καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Κοινωνικής Υπηρεσίας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Αρμόδιοι υπάλληλοι: Φαρμάκη Χριστίνα, Αμπατζής Δημήτριος

Ένα πλήρη κατάλογο επιθέτων / μετοχών με κατάληξη -ed

που προφέρεται /Id/
μπορείτε να δείτε στο διαμοιρασμένο μου έγγραφο

ADJECTIVES & PARTICIPLES IN -ed PRONOUNCED /Id/


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ? ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014 (με την έγκριση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Β/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης Αττικής)

 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

 

 

Κατ΄ αρχάς θα ήθελα να σας ευχηθώ και πάλι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ στο εξαιρετικά απαιτητικό έργο σας.

 

 

Με την παρούσα επιστολή σας ενημερώνω για τις επιμορφωτικές μας συναντήσεις μέχρι τον Δεκέμβριο. Όλα τα σημαντικά ΝΕΑ που μας αφορούν αναρτώνται στον ιστότοπό μας http://attik.pde.sch.gr/sym06-gath.

 

 

Όπως θα δείτε έχω προγραμματίσει, σε συνεργασία με το Αγγλικό Τμήμα του Ε.Κ.Π.Α., συνάντηση για ενημέρωση και πιθανή συμμετοχή καθηγητών / τριών Αγγλικής των Δημοτικών σχολείων στο Πρόγραμμα Κοινότητες Πρακτικής και συνάντηση με τους καθηγητές των Ε.Π.Α.Λ. για να συζητήσουμε τις αλλαγές όσον αφορά το μάθημα των Αγγλικών στα σχολεία αυτά.

 

 

Οι ομάδες ΕΙΔΙΚΏΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΌΝΤΩΝ (SIGs) παραμένουν σε δράση και συνεχίζουν τους πειραματισμούς τους αφού, όπως θα δείτε παρακάτω έχω συμπεριλάβει συναντήσεις μερικών ομάδων (οι υπόλοιπες θα προγραμματιστούν το επόμενο τρίμηνο) σε σχολεία ειδικά επιλεγμένα διότι υπηρετούν σε αυτά εξαιρετικοί συνάδελφοι που πειραματίζονται με τα διάφορα επιμέρους θέματα και με τις οποίες μπορείτε και σεις να επικοινωνείτε και να επισκεφτείτε κατόπιν συνεννόησης. Συγκεκριμένα, η κ. ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ ΧΡΥΣΑ (1ο Δημ. Χαϊδαρίου) για την χρήση της ΤΕΧΝΗΣ στο μάθημα των Αγγλικών, η κ. ΚΑΛΦΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ (Πρότυπο - Πειραματικό Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων) για την διδασκαλία της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΉΣ, η κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (1ο ΓΕΛ Καματερού) για το ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ, η κ. ΚΟΥΛΟΧΕΡΗ ΒΑΝΗ (Νεστόρειο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου) για την διδασκαλία σε ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, η κ. ΜΕΜΜΟΥ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ (3ο ΓΕΛ Αγ. Αναργύρων), η κ. ΓΡΙΒΑΚΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ (6οΓΥΜΝΑΣΙΟ Πετρούπολης) για ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΛΙΚΟΥ στα ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΓΥΜΝΑΣΙΑ αντίστοιχα, η κ. ΓΚΟΥΒΑΤΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ (11Ο ΓΕΛ Περιστερίου) για την ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ) και η κ. ΛΙΝΑ ΓΙΟΥΛΗ (9ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου) για την ΧΡΗΣΗ της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ στο μάθημα των Αγγλικών.

 

 

Σημ. Οι περισσότερες συναντήσεις μας είναι προγραμματισμένες και πάλι την Δευτέρα λόγω του σχετικού προγραμματισμού της Διεύθυνσης. Βέβαια, όπως και πέρυσι, αυτό περιορίζει αρκετά την δυνατότητά μου να σας καλώ και άλλες μέρες και μειώνει τον συνήθη αριθμό των επιμορφωτικών μας συναντήσεων.

 

 

 

Επιμορφωτικές συναντήσεις Σεπτεμβρίου ? Δεκεμβρίου 2014 (12:00 -14:00)

 

 

 

Σημ. δεν χρειάζεται να δηλώσετε την συμμετοχή σας

 

 

 

  1. Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 Τέχνη και διδασκαλία της Αγγλικής στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου 81, Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ. 210 5815138). Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Παπαλαζάρου Χρύσα

  2. Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014 Διδασκαλία Γραμματικής στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων (Αγ. Αναργύρων & Ν.Πλαστήρα, 2102691920). Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Κάλφογλου Χριστίνα

  3. Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014 Κοινότητες Πρακτικής: Μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για επαγγελματική ανάπτυξη (σε συνεργασία με την υπ. Διδάκτορα του Αγγλικού Τμήματος του Ε.Κ.Π.Α. κ.Κουρκουλή Κατερίνα)

  4. Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014 Διδασκαλία Αγγλικής σε μαθητές του Δημοτικού στο Νεστόρειο Δημ. Σχολείο Ιλίου (Θηβών 422, 210 5737370). Η ομάδα θα εστιάσει μετά από πρόταση της συντονίστριας της ομάδας κ. Κουλοχέρη Β. στα Αγγλικά στο Ολοήμερο Δημ Σχολείο. Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Κουλοχέρη Βάνη.

  5. Τετάρτη 22 Οκτωβρίου Το μάθημα τω Αγγλικών στα Ε.Π.Α.Λ. στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666).

  6. Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014 Η χρήση των διαδραστικών πινάκων στο μάθημα των Αγγλικών στο 2ο ΓΕΛ Καματερού (ΔΩΔ/ΝΗΣΟΥ & ΠΕΡΓΑΜΟΥ, τηλ. 2102387550). Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Τρεχαντίνη Αθανασία

  7. Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014 Διδάσκοντας τους μαθητές πώς να μαθαίνουν στο 1ο ΓΕΛ Καματερού (ΣΥΡΟΥ & ΠΑΠΑΓΟΥ, τηλ. 210 2612111). Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Παπαγιαννοπούλου Γεωργία

  8. Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014 Συνδιαμόρφωση υλικού στο 6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης (Ολυμπίας & Βορείου Ηπείρου, τηλ. 210 5058174). Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Γριβάκου Ελπινίκη

  9. Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 Χρήση της τεχνολογίας στο μάθημα των Αγγλικών- flipped classroom ? mobile phones στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666).

  10. Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014 για την Β/θμια Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: τα βασικά στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666).

 

 

 

Επίσης, ευχαριστώ θερμά τους / τις Διευθυντές / τριες των σχολείων που φιλοξενούν τις ανωτέρω συναντήσεις.

 

 

 

 

 

Ευχαριστώ πολύ

 

Δρ Ελένη Μανωλοπούλου-Σέργη Σχολική Σύμβουλος

 

 

«Περσινά ξινά σταφύλια» μεν, πάντα χρήσιμα δε?

 Κύριε διευθυντή,

Τις παραμονές της έναρξης του νέου σχολικού έτους επιλέγει ως κατάλληλη χρονική στιγμή ο συντάκτης της εφημερίδας σας κ. Απ. Λακασάς για να στραφεί, για μια ακόμη φορά, με ανοίκειο τρόπο και κατά παράβαση κάθε έννοιας δημοσιογραφικής δεοντολογίας, εναντίον του κλάδου των εκπαιδευτικών (φ. της 26/08/2014).

http://www.kathimerini.gr/781079/article/epikairothta/ellada/ka8hghtes-den-e3antloyn-to-evdomadiaio-wrario

Επιτρέψτε μας να επισημάνουμε ότι δεν είναι πρώτη φορά που ο κ. Λακασάς καταφέρεται συκοφαντικά εναντίον των εκπαιδευτικών, εκτοξεύοντας ανυπόστατες, γενικευτικές κατηγορίες για εκπαιδευτικούς που δήθεν «δεν εξαντλούν το ωράριό τους», επιχειρώντας να αμαυρώσει έτσι τη δημόσια εικόνα τους. Στο φύλλο της εφημερίδας σας στις 26/08/2014 έκανε πάλι λόγο για «καθηγητές της αργομισθίας», και για «λαθροχειρία με τις ώρες διδασκαλίας».

http://www.kathimerini.gr/472927/article/epikairothta/ellada/ka8hghtes-ths-argomis8ias

Μόνο που αυτή τη φορά η ακραία παραβίαση κάθε έννοιας δημοσιογραφικής δεοντολογίας από μέρους του κ. Λακασά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με την επίκληση της άγνοιας. Και αυτό γιατί, ενώ ανακινεί, μετά από σχεδόν μια διετία, το ίδιο ζήτημα, αποσιωπά εντελώς τις αναλυτικές και τεκμηριωμένες απαντήσεις που έδωσαν τότε οι εκπαιδευτικοί (μέσω των ΕΛΜΕ) της Νότιας Αθήνας και της Ανατολικής Αττικής, στις ίδιες κατηγορίες τις οποίες επαναφέρει και με το πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας σας.

Δεν γνωρίζει άραγε ο επιπόλαιος κατήγορος των εκπαιδευτικών ? συντάκτης του άρθρου ότι με αφορμή τα πορίσματα των επιθεωρητών ? ελεγκτών δημόσιας διοίκησης κινήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες και ότι ο αρμόδιος εισαγγελέας εφετών έκρινε ότι έπρεπε να θέσει στο αρχείο την υπόθεση; Και αν το γνωρίζει, γιατί το αποσιωπά εντελώς και επιμένει να απευθύνει σοβαρές κατηγορίες εναντίον εκπαιδευτικών με βάση πορίσματα που έχουν καταρρεύσει; Αν πάλι το αγνοεί, είναι άραγε αυτό γνώρισμα έγκυρης και σοβαρής δημοσιογραφίας;

Οι στοιχειώδεις κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας, υπαγορεύουν την υποχρέωση του δημοσιογράφου να τεκμηριώνει τους ισχυρισμούς του και να δίνεται στην άλλη πλευρά το δικαίωμα της ισηγορίας. Αυτές οι στοιχειώδεις αρχές δεν έγιναν σεβαστές στη συγκεκριμένη περίπτωση, παρά το γεγονός ότι η απάντηση της ΟΛΜΕ (μέσω των ΕΛΜΕ) στο παλαιότερο δημοσίευμα ήταν εκτενής και εμπεριστατωμένη.

http://olmesch.files.wordpress.com/2012/12/kathim131212.pdf

Δημιουργείται έτσι εύλογα το ερώτημα αν πρόκειται απλώς για μια περίπτωση αντιδεοντολογικής συμπεριφοράς και εμμονικής μεροληψίας ή αν πρέπει να αναζητηθούν άλλα κίνητρα, που ασφαλώς δεν αρμόζουν σε λειτουργό της δημοσιογραφίας.

Για την πληρέστερη ενημέρωση του αναγνωστικού σας κοινού, υπενθυμίζουμε ότι τα χρόνια των μνημονιακών πολιτικών οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είδαμε το ωράριό μας να αυξάνεται, δεκάδες τμήματα και σχολεία να συγχωνεύονται, τις συνθήκες εργασίας μας να επιδεινώνονται τραγικά, τα προβλήματα στο σχολείο να πολλαπλασιάζονται και το επίπεδο ζωής μας να καταρρακώνεται.

Χρειάστηκε, μέσα σε αυτό το νοσηρό κλίμα πολλές φορές να πάρουμε πρωτοβουλίες για να στηρίξουμε διδακτικά, χωρίς κανένα προσωπικό κέρδος, όσα παιδιά δεν είχαν άλλη δυνατότητα βοήθειας και στήριξης, ακόμα και σε κάποιες περιπτώσεις να αντιμετωπίσουμε με δικές μας πρωτοβουλίες περιστατικά υποσιτισμού μαθητών μας.

Πρέπει ακόμα να γνωρίζετε ότι ολοένα και περισσότεροι συνάδελφοί μας αναγκάζονται να περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσουν το ωράριό τους, «γράφοντας» καθημερινά μέχρι και αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα με κίνδυνο ακόμα και της ίδιας τους της σωματικής ακεραιότητας (στις στήλες και της δικής σας εφημερίδας έγιναν γνωστά τέτοια περιστατικά την περασμένη χρονιά).

Αντιμετωπίσαμε συχνά την απάνθρωπη στάση στελεχών της Διοίκησης που πιέζουν συναδέλφους μας με σοβαρά προβλήματα υγείας να εργαστούν το πλήρες ωράριό τους, δηλώνοντας χαρακτηριστικά «ας πεθάνουν στην τάξη»! Και αυτό παρά το γεγονός ότι μειωμένο ωράριο για ορισμένους εκπαιδευτικούς με πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας προβλέπεται ρητά από την κείμενη νομοθεσία (γνωμοδότηση 268/2012 του Νομικού Συμβουλίου του κράτους).

Θα παρατηρούσαμε, επίσης, πως εύκολα χαρακτηρίζεται από τους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης ως «κακοδιαχείριση» η λειτουργία τμημάτων όταν έχουν λιγότερους από 25 μαθητές, και όχι λιγότερους από 30, όπως ξαναεπέβαλε η μνημονιακή πολιτική. Εμείς θεωρούμε θετική αυτή την πρακτική και για τους μαθητές μας αλλά και τους εκπαιδευτικούς, γιατί βελτιώνει σημαντικά τις συνθήκες μάθησης.

Προσθέτουμε ακόμα ότι και εμάς, που έχουμε επιλέξει το εκπαιδευτικό έργο, δεν μας αρέσει να ασχολούμαστε με γραμματειακή εργασία στα σχολεία. Δυστυχώς, όμως, τα περισσότερα από αυτά δεν διαθέτουν το απαιτούμενο διοικητικό προσωπικό και αυτές οι αρμοδιότητες προστίθενται στο πλαίσιο των καθηκόντων μας. Σας γνωρίζουμε επίσης ότι σύμφωνα με το άρ.25 παρ.1 περ.6 του ν.4203/2000 προβλέπεται ότι εκπαιδευτικοί μπορεί να απασχολούνται σε διοικητικές εργασίες για την συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού τους ωραρίου.

Αλλά, κι αν ακόμα δεχτούμε ότι σε κάποιες περιπτώσεις η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού δεν γίνεται με τον ενδεδειγμένο τρόπο, πρέπει να γίνει σαφές ότι αναφερόμαστε σε ελάχιστες περιπτώσεις, για τις οποίες οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν κυρίως σε εκείνους που έχουν την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας της εκπαίδευσης.

Τέλος, εκφράζουμε την ευχή εισαγγελείς, ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και τύπος να έδειχναν το ίδιο ενδιαφέρον και για τις καταγγελίες εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών για τα τεράστια κενά και τις ελλείψεις που παρατηρούνται στα δημόσια σχολεία κάθε χρόνο. Και να αναζητούσαν τις ευθύνες των υπαιτίων, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται.

Σε ό,τι μας αφορά, δεν έχουμε να κρυφτούμε από κανένα. Οι θέσεις μας και οι αγώνες μας γίνονται πάντα κάτω από το φως του ήλιου. Τα αιτήματά μας δικαιώνονται από την ίδια τη ζωή.

Θα συνεχίσουμε πιστά να παλεύουμε και να αγωνιζόμαστε

-        για την προάσπιση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας

-        για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης των παιδιών μας.