1) Θεματική Ενότητα - Φροντίζω το Περιβάλλον
-
Υποενότητα 1
Η Μάθηση βάσει Έργου (Project Based Learning) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων Μάθησης (4Cs) στο Νηπιαγωγείο - Η Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων της Κοινωνικής ζωής (ενσυναίσθηση και ευαισθησία) στο Νηπιαγωγείο
-
-
-
Υπο-ενότητα 2
Η σχεδιαστική σκέψη ως μεθοδολογία αναπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης (4Cs) στο Γυμνάσιο - Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης υπό το πρίσμα της σχεδιαστικής σκέψης στα ψηφιακά συνεργατικά περιβάλλοντα (η-ταξη , eme ) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) σε ψηφιακό περιβάλλον στο Γυμνάσιο Η διερευνητική μάθηση ως μεθολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης, προσομοίωσης και μοντελισμού στο Δημοτικό Σχολείο
-
-
Υπο-ενότητα 3
Η μέθοδος επίλυσης προβλήματος ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης (4Cs) στο Δημοτικό - Το μοντέλο της ικανότητας δράσης ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) και πολιτειότητας στο Δημοτικό
-
-
Υπο-ενότητα 4
Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής και νου στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία
-
-
Υπο-ενότητα 5
Αειφορία - Αειφόρος Ανάπτυξη - Εκπαίδευση για την Αειφορία - Αειφόρο Σχολείο
-
-
Υπο-ενότητα 6
Από τη βροχή στην πλημμύρα - Γεωπολιτισμική κληρονομιά
-
-
Waterwise! Το νερό με μέτρο
-
-
-
-
-