2) ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ & Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία
-
Υπο-ενότητα 1
-
Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.
α. Φροντίζω τους φυτικούς οργανισμούς.
β. The Art Gallery Problem.
-
-
-
-
-
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Υπο-ενότητα 2
-
Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:
α. Ρομποτική με ανακυκλώσιμα υλικά.
β. Ζακ-Υβ Κουστώ.
-
-
-
-
-
-
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Υπο-ενότητα 3
-
Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αι. (4Cs) (Γυμνάσιο) και Δεξιοτήτων Ζωής (Δημοτικό, Γυμνάσιο)
-
-
-
-
-
-
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Υπο-ενότητα 4
-
Καλλιέργεια και Αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων των μαθητών σύμφωνα με το Πλαίσιο CRISS-DigComp
-
-
-
-
-
-
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Υπο-ενότητα 5
-
Μεθοδολογία εμψύχωσης δεξιοτήτων: Διαχείριση Σταδιοδρομίας - Επιχειρηματικότητα - Γνωριμία με Επαγγέλματα
-
-
-
-
-
-
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Υπο-ενότητα 6
-
-
-
-