Γραμματεία: 2421085929 Διευθυντής: 2421085931
ΔΕΥ-ΠΑΡ 8.00 - 14.00

Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα

Από τη Δευτέρα 2/11/20 ισχύει το παρακάτω πρόγραμμα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝΛήψη Σε περίπτωση μη λειτουργίας του σχολείου τα τμήματα μετατρέπονται σε ψηφιακά και ακολουθείται ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα, με διάρκεια διδακτικής ώρας από 30΄ ώς 45΄

Μάθετε περισσότερα

Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα

Από τη Δευτέρα 19/10/20 ισχύει το παρακάτω πρόγραμμα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝΛήψη Σε περίπτωση μη λειτουργίας του σχολείου τα τμήματα μετατρέπονται σε ψηφιακά και ακολουθείται ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα, με διάρκεια διδακτικής ώρας από 30΄ ώς 45΄.

Μάθετε περισσότερα

Οδηγίες για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά σχ. έτος 2020-21

Οδηγίες προς Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σηςΛήψη ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι : Οδηγίες για εκπαιδευτικούςΛήψη ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ: Οδηγίες για γονείς-κηδεμόνες και μαθητές Λήψη

Μάθετε περισσότερα

Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχ. έτος 2020-2021

Διαβάστε αναλυτικά την απόφαση για παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021, καθώς επίσης και την τροποποίηση της υπό στοιχεία 120126/ΓΔ4/12.09.2020 κοινής απόφασης της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021» ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ 2020-21Λήψη ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞΑΕΛήψη

Μάθετε περισσότερα

Υποβολή αιτήσεων παράλληλης στήριξης

«1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορούν να φοιτούν: β) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, όταν αυτό επιβάλλεται από το είδος και το βαθμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης, σε μαθητές με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες όταν στην περιοχή τους δεν υπάρχει άλλο πλαίσιο ΕΑΕ (ειδικό σχολείο, τμήμα ένταξης) ή όταν η παράλληλη στήριξη καθίσταται απαραίτητη – βάσει της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ – εξαιτίας των ειδικών εκπαιδευτικών τους αναγκών. Στην τελευταία περίπτωση η στήριξη από ειδικό εκπαιδευτικό μπορεί να γίνεται σε μόνιμη και προγραμματισμένη βάση. Την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο...

Μάθετε περισσότερα