Μετά την ανάθεση των ερευνητικών ερωτημάτων στις ομάδες του project, οι μαθητές συζήτησαν εκτενώς, ανταλλάσσοντας απόψεις στην αρχή διστακτικά. Το αποτέλεσμα ήταν μεστό πληροφορίας, έδωσε μια αίσθηση γενικών ή ιδιαίτερων θεωρήσεων των μαθητών και μαθητριών. Ακολουθεί ένα απόσπασμα της κουβέντας μας στην τάξη - πρόκειται για ένα μικρής διάρκειας δείγμα συγκρινόμενο με τις διδακτικές ώρες που αφιερώθηκαν στην εξαντλητική ανάλυση 3 ερευνητικών ερωτημάτων (και όχι του συνόλου των ερευνητικών ερωτημάτων φυσικά). Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν μας βοηθούν να κατασκευάσουμε τα μεθοδολογικά εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε στην κατεξοχήν ερευνά μας π.χ. ερωτηματολόγια και οδηγούς συνέντευξης.
Το μάθημα πήρε τη μορφή "ραδιοφωνικής εκπομπής" για να προσελκύσει τους μαθητές σε διάλογο. Ακολουθεί μαγνητοφωνημένο απόσπασμα (εις διπλούν για να είναι δυνατή η φιλοξενία του στην πλατφόρμα mixcloud χωρίς θέμα πνευματικών δικαιωμάτων)
Hits: 148