Page 16 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 16
ος
• 5 τίτλος: «Μπορούμε να έχουμε όλοι τροφή αν διαχειριστούμε
σωστά τη φύση».
ος
• 6 τίτλος: «Βάλτε όλοι ένα χεράκι να φυτέψουμε φαγάκι».
ος
• 7 τίτλος: «Αξιολόγηση-Επανατροφοδότηση».
Δ2 τμήμα:
Τίτλος: Είμαι παιδί και έχω δικαιώματα
Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου
Δεξιότητες Μάθησης: Επικοινωνία , Κριτική σκέψη , Συνεργασία
Δεξιότητες Ζωής: Αυτομέριμνα , Ενσυναίσθηση και ευαισθησία ,
Κοινωνικές
Δεξιότητες , Υπευθυνότητα
Δεξιότητες του νου : Επίλυση προβλημάτων , Μελέτη περιπτώσεων
Στόχοι:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες:
Να αποκτήσουν δεξιότητες της κοινωνικής ζωής.
Να προβληματιστούν και να επιχειρηματολογήσουν σε ζητήματα που
αφορούν
στα ανθρώπινα δικαιώματα.
Να συνδέσουμε τις ανθρώπινες ανάγκες με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
και να
γίνει κατανοητό ότι ενστικτωδώς γνωρίζουμε τα Ανθρώπινα
Δικαιώματα και
είναι συνυφασμένα με την καθημερινότητά μας.
Να γίνει κατανοητό ότι τα δικαιώματα δεν είναι ψυχρά κείμενα αλλά
συνδέονται με ανθρώπινες ανάγκες
Να ορίζουν με δικά τους λόγια τα δικαιώματα
Να εντοπίζουν τις αξίες που θεμελιώνουν τα Δικαιώματα του Παιδιού
Τίτλοι εργαστηρίων
ος
1 Ας γνωριστούμε ξανά
ος
2 Τι χρειάζεται ο άνθρωπος για να ζήσει(ανάγκες –επιθυμίες-
δικαιώματα)
ος
3 Τα δικαιώματα των παιδιών
ος
4 Γνωριμία με κείμενα άρθρων από τη Σύμβαση για τα δικαιώματα
των
παιδιών
ος
5 Παραβίαση των δικαιωμάτων των παιδιών
ος
6 Πίνακες ζωγραφικής με τα δικαιώματα του παιδιού
7 Γνωρίζω τα δικαιώματά μου;
ος
Ε1 και Ε2 τμήμα:
Τίτλος
«Ενδιαφέρομαι-Συμμετέχω –Ενεργώ ως
πολίτης»
Σκοπός του προγράμματος είναι να συμβάλει στη διαμόρφωση των
μαθητών/τριών ως ενεργών πολιτών, στην εκπαίδευση για τη
δημοκρατία. Η
εκπαίδευση για την ιδιότητα του ενεργού πολίτη δεν στοχεύει απλώς
στη
διαμόρφωση ενός ενημερωμένου και πληροφορημένου πολίτη-
μαθητή, αλλά
και στο να βοηθήσει τον μαθητή να αναπτύξει εργαλεία γνώσης και
κατανόησης και να καλλιεργήσει τις δεξιότητες, τις ικανότητες και τις
αξίες
που του δίνουν τη δυνατότητα ενεργούς και υπεύθυνης συμμετοχής