Page 19 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 19
2. Το επάγγελμα που μου αρέσει
3. Ζωντανεύοντας τα παλιά επαγγέλματα
4. Η τεχνολογία και τα νέα επαγγέλματα
5. Η εξέλιξη ενός επαγγέλματος στον χρόνο
6. Παρουσίαση επαγγελμάτων από γονείς
7. Βάζω στόχους και προχωρώ – φύλλο αυτοαξιολόγησης
Γ1 και Γ2 τμήμα:
Τίτλος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι»
Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
Δεξιότητες Ζωής : Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές
Δεξιότητες, Προσαρμοστικότητα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα
Δεξιότητες Μάθησης : Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη,
Συνεργασία
Δεξιότητες του Νου: Πλάγια σκέψη, Στρατηγική Σκέψη, Αναστοχασμός
Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Οι μαθητές αναμένεται να είναι σε
θέση να:
• κατονομάζουν τις μεθόδους πληρωμής που χρησιμοποιούν στην
οικογένειά τους και να τις κατηγοριοποιούν.
• κατονομάζουν τους τρόπους με τους οποίους κερδίζουν το
«εισόδημά» τους (χαρτζιλίκι) και να τους συνοψίζουν.
• αναγνωρίζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους
• ιεραρχούν τις ανάγκες τους και να επιλέγουν δραστηριότητες στις
οποίες θα ξοδέψουν το χαρτζιλίκι τους
• αξιολογούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους και να αιτιολογούν τις
επιλογές τους συνθέτοντας μικρά κείμενα
Τίτλοι Εργαστηρίων:
ο
1 Εργαστήριο: « Πώς πληρώνουμε – Μέθοδοι πληρωμής»
ο
2 Εργαστήριο: « Κερδίζοντας το χαρτζιλίκι μου»
ο
3 Εργαστήριο: «Έχω ανάγκη - χρειάζομαι»
ο
4 Εργαστήριο: «Πώς και πού ξοδεύω»
ο
5 Εργαστήριο: « Υπολογίζοντας τα έξοδά μου»
ο
6 Εργαστήριο: «Δανείζομαι – Επιστρέφω »
ο
7 Εργαστήριο: «Αξιολόγηση»
Δ1 τμήμα:
ΤΙΤΛΟΣ: «Κατασκευή αυτόματου ποτίσματος και κομποστοποίησης
στο προαύλιο του σχολείου».
Στόχοι:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες
εργαζόμενοι σε ομάδες:
1. Θα έχουν δημιουργήσει ένα σύστημα μετρήσεων υγρασίας,
θερμοκρασίας ,αέρα του λαχανόκηπου.
2. Θα πραγματοποιήσουν μετρήσεις φυσικών μεγεθών με χρήση
θερμόμετρων εξωτερικού χώρου και αισθητήρων
3. Θα μάθουν να αποτυπώνουν τις μετρήσεις τους σε καρτεσιανό
σύστημα συντεταγμένων για ανάλυση δεδομένων.
4. Θα επισκεφτούν το Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΩΝ για να παρακολουθήσουν
το πρόγραμμα
« Βότανα και καρποί -Ανακαλύπτω την αφθονία».
5. Θα δημιουργήσουν ένα σύστημα αυτόματου ποτίσματος με
εγκατάσταση μηχανισμού.
6. Θα εγκαταστήσουν δοχείο κομποστοποίησης για την παραγωγή
βιολογικού λιπάσματος .