Page 21 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 21

ΤΙΤΛΟΣ: Ψηφιακή παιδεία: Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο

                                         Σκοπός  του  προγράμματος  «Ψηφιακή  παιδεία:  Δημιουργικό  και
                                         ασφαλές διαδίκτυο» είναι οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν την έννοια
                                         του  δημιουργικού  διαδικτύου,  που  συνδέεται  με  την  ασφάλεια  στο
                                         διαδίκτυο, την ψυχαγωγία, το ψηφιακό περιεχόμενο για εκπαιδευτικούς
                                         και μορφωτικούς σκοπούς, αναπτύσσοντας παράλληλα συνθετικές και
                                         δημιουργικές δεξιότητες.
                                         Έτσι,  οι  μαθητές/τριες  θα  έχουν  την  ευκαιρία  να  γνωρίσουν  και  να
                                         κατανοήσουν ότι, εκτός από τα παιχνίδια (games), τα μέσα κοινωνικής
                                         δικτύωσης  και  το  YouTube,  υπάρχουν  και  άλλες  επιλογές  που
                                         μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργική απασχόληση, την ψυχαγωγία
                                         και  τη  βελτίωση  των  ψηφιακών  δεξιοτήτων  (παραγωγή  ψηφιακού
                                         περιεχομένου).

                                         1o Εργαστήριο
                                         Βασική φιλοσοφία του δημιουργικού και ασφαλές διαδικτύου.
                                         2o Εργαστήριο
                                         Αξιοποίηση των δυνατοτήτων του δημιουργικού διαδικτύου (οπτικός
                                         προγραμματισμός).
                                         3o Εργαστήριο
                                         Αξιολόγηση  εκπαιδευτικού  περιεχομένου  (κριτήρια  αξιολόγησης)  για
                                         ένα ασφαλές περιεχόμενο
                                         4o Εργαστήριο
                                          Πνευματικά δικαιώματα για ψηφιακό περιεχόμενο
                                         5o Εργαστήριο
                                         Αποθετήρια και μαθησιακά αντικείμενα
                                         6o Εργαστήριο
                                         Εφαρμογές παρουσίασης και ψηφιακά εμπλουτισμένα βιβλία
                                         7o Εργαστήριο
                                          Φτιάχνοντας  το  ψηφιακό  βιβλίο  της  δημιουργικότητας  και  της
                                         ασφάλειας στο διαδίκτυο Αξιολόγηση

                                         ΣΤ τάξη:

                                          Τίτλος: «Τα επαγγέλματα του μέλλοντος».

                                          Στόχοι :
                                          •    Γνωριμία με τα επαγγέλματα και τις επιμέρους ειδικότητες των
                                          επαγγελμάτων
                                          •    Κατανόηση της σημασίας ύπαρξης του κάθε επαγγέλματος
                                          •    Ερμηνεία    της   αναγκαιότητας    ύπαρξης     του   εκάστοτε
                                          επαγγέλματος
                                          •    Αξιολόγηση των περιπτώσεων όπου η ανθρώπινη συμπεριφορά
                                          χρήζει  υποστήριξης  από  ψυχολόγο,  από  ειδικό  ανάπτυξης
                                          λογισμικού - προγραμματιστή, από διατροφολόγο - διαιτολόγο,
                                          •    Υιοθέτηση της αυτενέργειας και της κριτικής σκέψης
                                          •    Αξιολόγηση  της  συμβολής  του  βιοπαθολόγου  ιατρού  στην
                                          εξέλιξη της υγείας του ανθρώπου
                                          •    Αξιολόγηση της συμβολής του μηχανικού ανανεώσιμων πηγών
                                          ενέργειας στην προστασία της φύσης
                                          •    Συσχέτιση  των  αναγκών  του  ανθρώπου  με  το  επάγγελμα  του
                                          μηχανικού στην Έρευνα και Παραγωγή Φαρμακευτικών Προϊόντων
                                          και  με  το  επάγγελμα  του  μηχανικού  Ρομποτικής  και  Τεχνητής
                                          Νοημοσύνης
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26