Page 5 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 5
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων
ως προς τη Θεματική Με βάση τον γενικό προσανατολισμό του σχολείου και τους στόχους
Ενότητα της σχολικής μονάδας ως προς το σύνολο των σχεδίων δράσης των
τμημάτων αποφασίστηκε από το Σύλλογο Διδ/ντων η έναρξη των
η
εργαστηρίων δεξιοτήτων να γίνει με τον 1 θεματικό κύκλο Ζω
καλύτερα – Ευ ζην.
Η διατροφή, ασφάλεια πρόληψη, οδική βοήθεια είναι οι τομείς που
Ζω καλύτερα- Ευ ζην επιλέχτηκαν.
Α τάξη:
Οι μαθητές θα πρέπει να μάθουν για τη ζωή
Τίτλος «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της
υγιεινής διατροφής»
Στόχοι:
• Κατανόηση της αξίας, της προέλευσης των τροφών και τις
επιδράσεις στην υγεία.
• Ευαισθητοποίηση σε ζητήματα διατροφής, όπως η μεσογειακή.
• Γνωριμία με την υγιεινή διατροφή και την πυραμίδα
ισορροπημένης διατροφής.
• Ευαισθητοποίηση σχετικά με την κατανάλωση τοπικών και
εποχιακών προϊόντων.
• Δημιουργία εβδομαδιαίου προγράμματος υγιεινής διατροφής.
• Ανάπτυξη δεξιοτήτων ώστε οι μαθητές να κατατάσσουν και να
αξιολογούν τις πληροφορίες και να συνειδητοποιούν τους
κινδύνους που απειλούν την υγεία τους.
Τίτλοι Εργαστηρίων:
1 Τίτλος: «Γνωριζόμαστε-Συνεργαζόμαστε »
ος
2 Τίτλος: «Από πού προέρχεται το αγαπημένο μου φαγητό;»
ος
3 Τίτλος: «Διατροφική πυραμίδα-ομάδες τροφίμων»
ος
ος
4 Τίτλος «Εποχιακά φρούτα- λαχανικά»
ος
5 Τίτλος: «Το τρίπτυχο της επιτυχίας: νερό, υγιεινή διατροφή,
άσκηση»
ος
6 Τίτλος: «Γίνομαι διαιτολόγος μια μέρα!»
ος
7 Τίτλος: «Αξιολόγηση»
Β τάξη:
Τίτλος: «Το τραγούδι της χαράς »
Στόχοι προγράμματος:
• Να καλλιεργήσουν κοινωνικές δεξιότητες συνεργασίας,
ομαδικότητας και αρμονικής συνύπαρξης με τους συμμαθητές
τους και να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες ζωής όπως αγάπη, ελευθερία,
ισότητα, συνεργασία, σεβασμός κ.α.
• Να αναγνωρίσουν τη χαρά στη ζωή τους
• Να συνδέσουν την ποίηση με τη δημιουργία της χαράς και την
τέχνη με την έκφραση συναισθημάτων.
Τίτλοι εργαστηρίων :
1) Ιστορίες ,εικόνες και σήματα χαράς