Page 6 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 6

2)  Το χρώμα, το άρωμα, η κίνηση, η μελωδία και το χρώμα των
                                              συναισθημάτων.

                                           3)  Χαρούμενα ποιήματα της τύχης.
                                           4)  Σφύριξε και ζωγράφισε όσο χαρούμενα μπορείς.

                                           5)  Το νησί της χαράς.
                                           6)  Ο θησαυρός της χαράς
                                           7)  Διαγωνισμός χαράς / αναστοχασμός  και αξιολόγηση του
                                              προγράμματος.

                                         Γ1 και Γ2 τμήμα:

                                          Εργαστήρια (2 ώρες/εργαστήριο)
                                           Τίτλος: « Όσα πρέπει να ξέρω για το σώμα μου »
                                          Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
                                                         ου
                                          ●Δεξιότητες 21  αι. ( Επικοινωνία, Κριτική Σκέψη, Συνεργασία,
                                          Δημιουργικότητα )
                                          ●Δεξιότητες ζωής: ( Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση,
                                          Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα )
                                          ●Δεξιότητες μάθησης: ( Γνώση και κατανόηση εαυτού )
                                          ●Ψηφιακές δεξιότητες( χρήση ψηφιακών μέσων )
                                          Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Οι μαθητές αναμένεται να είναι σε
                                          θέση να:
                                          ● Να γνωρίσουν το σώμα τους.
                                          ● Να αναπτύξουν δεξιότητες αυτομέριμνας, προσωπικής υγιεινής,
                                          ασφάλειας μέσα κι έξω από το σπίτι και δεξιότητες αυτοπροστασίας.
                                          ● Να συμμετέχουν σε συζητήσεις , να εκφράζουν τις απόψεις τους
                                          και να τεκμηριώνουν τις επιλογές τους.
                                          ● Μέσα από την επαφή τους με τις τέχνες στην εκπαίδευση να
                                          μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά και να εκφράζονται μέσα από
                                          καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
                                          ● Να αναπτύξουν τον ψηφιακό γραμματισμό μέσα από εφαρμογές
                                          και παιχνίδια.

                                          ● Ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους, ώστε να προστατεύονται από
                                          επιβλαβείς συμπεριφορές

                                         Τίτλοι εργαστηρίων :
                                         1  Εργαστήριο : « Γνωριζόμαστε – Μια ομάδα γινόμαστε»
                                          ο
                                          ο
                                         2  Εργαστήριο : «Το σώμα στην τέχνη »
                                          ο
                                         3  Εργαστήριο : «Μαθαίνω να φροντίζω το σώμα μου»
                                         4  Εργαστήριο : «Το σώμα μου κι οι ευαίσθητες περιοχές του »
                                          ο
                                         5  Εργαστήριο : «Πρόσεχε πού μ΄ αγγίζεις!»
                                          ο
                      6  Εργαστήριο : « Δύσκολες συμπεριφορές κι εγώ – Πώς μπορώ να    προστατευτώ; »
                        ο
                      7  Εργαστήριο : « Αποχαιρετώ το πρόγραμμα – Αναστοχάζομαι και προχωρώ»
                        ο

                                         Δ1 τμήμα:
                                         Τίτλος: «Η σωστή η διατροφή δίνει σ’ όλους μας ζωή»
                                         Στόχοι :
                                         •     Να γνωρίσουν τον κύκλο ζωής της τροφής από τη φάρμα στο
                                         τραπέζι, αλλά και τους τρόπους πιθανής διαχείρισής της ούτως ώστε
                                         να μην καταλήξει στον κάδο των απορριμμάτων .
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11