Page 6 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 6
2) Το χρώμα, το άρωμα, η κίνηση, η μελωδία και το χρώμα των
συναισθημάτων.
3) Χαρούμενα ποιήματα της τύχης.
4) Σφύριξε και ζωγράφισε όσο χαρούμενα μπορείς.
5) Το νησί της χαράς.
6) Ο θησαυρός της χαράς
7) Διαγωνισμός χαράς / αναστοχασμός και αξιολόγηση του
προγράμματος.
Γ1 και Γ2 τμήμα:
Εργαστήρια (2 ώρες/εργαστήριο)
Τίτλος: « Όσα πρέπει να ξέρω για το σώμα μου »
Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
ου
●Δεξιότητες 21 αι. ( Επικοινωνία, Κριτική Σκέψη, Συνεργασία,
Δημιουργικότητα )
●Δεξιότητες ζωής: ( Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση,
Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα )
●Δεξιότητες μάθησης: ( Γνώση και κατανόηση εαυτού )
●Ψηφιακές δεξιότητες( χρήση ψηφιακών μέσων )
Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Οι μαθητές αναμένεται να είναι σε
θέση να:
● Να γνωρίσουν το σώμα τους.
● Να αναπτύξουν δεξιότητες αυτομέριμνας, προσωπικής υγιεινής,
ασφάλειας μέσα κι έξω από το σπίτι και δεξιότητες αυτοπροστασίας.
● Να συμμετέχουν σε συζητήσεις , να εκφράζουν τις απόψεις τους
και να τεκμηριώνουν τις επιλογές τους.
● Μέσα από την επαφή τους με τις τέχνες στην εκπαίδευση να
μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά και να εκφράζονται μέσα από
καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
● Να αναπτύξουν τον ψηφιακό γραμματισμό μέσα από εφαρμογές
και παιχνίδια.
● Ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους, ώστε να προστατεύονται από
επιβλαβείς συμπεριφορές
Τίτλοι εργαστηρίων :
1 Εργαστήριο : « Γνωριζόμαστε – Μια ομάδα γινόμαστε»
ο
ο
2 Εργαστήριο : «Το σώμα στην τέχνη »
ο
3 Εργαστήριο : «Μαθαίνω να φροντίζω το σώμα μου»
4 Εργαστήριο : «Το σώμα μου κι οι ευαίσθητες περιοχές του »
ο
5 Εργαστήριο : «Πρόσεχε πού μ΄ αγγίζεις!»
ο
6 Εργαστήριο : « Δύσκολες συμπεριφορές κι εγώ – Πώς μπορώ να προστατευτώ; »
ο
7 Εργαστήριο : « Αποχαιρετώ το πρόγραμμα – Αναστοχάζομαι και προχωρώ»
ο
Δ1 τμήμα:
Τίτλος: «Η σωστή η διατροφή δίνει σ’ όλους μας ζωή»
Στόχοι :
• Να γνωρίσουν τον κύκλο ζωής της τροφής από τη φάρμα στο
τραπέζι, αλλά και τους τρόπους πιθανής διαχείρισής της ούτως ώστε
να μην καταλήξει στον κάδο των απορριμμάτων .