Page 10 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 10

6.  εντοπίσουν τις ανθρώπινες δραστηριότητες που υποβαθμίζουν
                                               ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον και τι μπορεί να γίνει για την
                                               αντιμετώπισή τους
                                           7.  συνειδητοποιήσουν      τις    απειλές    των     ανθρώπινων
                                               δραστηριοτήτων  για  το  φυσικό  περιβάλλον  ανακαλύπτοντας
                                               τρόπους αρμονικής συνύπαρξης φύσης και ανθρώπου
                                           8.  κινητοποιηθούν  και  να  διασκεδάσουν  απολαμβάνοντας
                                               παιχνίδια στη φύση
                                           9.  δημιουργήσουν έργα σχετικά μ’ αυτή

                                            Εργαστήρια-Τίτλοι
                                             ος
                                            1    Τίτλος: «Γεια σας ήρθαμε!»
                                            2  Τίτλος: «Για να ακούσουμε προσεκτικά…»
                                             ος
                                            3  Τίτλος: «Μμμ… Τι μυρίζει έτσι;»
                                             ος
                                             ος
                                            4  Τίτλος «Το πέπλο της ζωής –σχέσεις αλληλεπίδρασης»
                                            5  Τίτλος:  «Πόσο να  ΄ναι το δέντρο;»
                                             ος
                                             ος
                                            6  Τίτλος: «Εμπνευσμένη από το τοπίο»
                                             ος
                                            7  Τίτλος: «Ας δημιουργήσουμε!»


                                           Β Τάξη:
                                               Τίτλος «προγράμματος: Σεισμός –και τώρα τι κάνω;»

                                         Στόχοι του προγράμματος:
                                         1.    Να γνωρίσουν την έννοια του φυσικού κινδύνου και ότι ο
                                         σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο
                                         2.    Να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την
                                         εκδήλωση του σεισμού, κατά την διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του
                                         .
                                         3.    Να γνωρίσουν τον σεισμό βιωματικά και να αποκτήσουν
                                         δεξιότητες προστασίας κατά τη διάρκεια του σεισμού και να μάθουν
                                         να τις εφαρμόζουν σωστά.

                                         Εργαστήρια
                                             1     Γνωρίζω τους φυσικούς κινδύνους
                                            ο
                                             2    Τι είναι ο σεισμός; Τα πάντα για τον σεισμό.
                                            ο
                                            ο
                                             3    Μύθοι γύρω από τον σεισμό . Ποιος ήταν ο Εγκέλαδος:
                                            ο
                                             4    Προετοιμάσου για τον σεισμό
                                             5    Όχι πανικός ! Τι  πρέπει να κάνω κατά τη διάρκεια του σεισμού:
                                            ο
                                             6    Τι πρέπει να κάνω μετά τον σεισμό;
                                            ο
                                             7    Πόσο έτοιμος είμαι αν γίνει σεισμός;   - Αξιολόγηση του
                                            ο
                                         προγράμματος.

                                         Γ1 και Γ2 τμήμα:
                                       Τίτλος: « Μαθαίνω την πόλη μου ταξιδεύοντας στον χρόνο…»

                                       Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
                                       ●Δεξιότητες 21  αι. ( Επικοινωνία, Κριτική Σκέψη, Συνεργασία,
                                                      ου
                                       Δημιουργικότητα )
                                       ●Δεξιότητες ζωής: ( Οργανωτική ικανότητα, Πρωτοβουλία,  )
                                       ●Δεξιότητες του νου: ( Πλάγια σκέψη, κατασκευές , παιχνίδια )

                                       Προσδοκώμενα αποτελέσματα:   Οι μαθητές αναμένεται να είναι σε
                                       θέση να:
                                       ●Αναγνωρίζουν διάφορες μορφές πολιτιστικής κληρονομιάς
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15