Page 7 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 7

•     Να μάθουν από πού προέρχεται το κάθε είδος τροφής και να
                                         ανακαλύψουν τις διατροφικές ομάδες.
                                         •     Να  μάθουν  πού  ωφελεί  το  κάθε  τρόφιμο  τον  οργανισμό  μας,
                                         αλλά και πώς μπορούμε να το καταναλώσουμε
                                         •     Να μάθουν τι κρύβεται πίσω από τη διατροφική σήμανση που
                                         έχουν οι συσκευασίες των προϊόντων και να μάθουν γιατί είναι τόσο
                                         σημαντικό  να  φτιάχνουμε  λίστα  με  τα  απαραίτητα  προτού  πάμε  για
                                         ψώνια.
                                         •      Να μάθουν να επιλέγουν τα γεύματα και τα σνακ τους με πιο
                                         υγιεινά  κριτήρια  και  να  ανακαλύπτουν  πώς  μπορούν  να  «χτίσουν»
                                         σωστά τα γεύματά τους ανακαλύπτοντας τι περιλαμβάνει το διατροφικό
                                         πιάτο.
                                         •      Να  ανακαλύψουν  τη  σχέση  ανάμεσα  στη  διατροφή  και  στο
                                         περιβάλλον (και κατ’ επέκταση την αειφόρο ανάπτυξη).

                                         Τίτλοι εργαστηρίων:
                                          ος
                                         1   Τίτλος : «Γιατί... τρώμε και από πού έρχεται το φαγητό μας;»
                                          ος
                                         2   Τίτλος: «Τι ομάδα είναι;»
                                         3   Τίτλος: «Από τη φάρμα στο τραπέζι: Ανακαλύπτω τον κύκλο ζωής
                                          ος
                                         της τροφή».
                                          ος
                                         4   Τίτλος: «Τι μας... λένε τα τρόφιμα;»
                                         5   Τίτλος: «Φτιάχνω το πιάτο μου σωστά!»
                                          ος
                                          ος
                                         6   Τίτλος: «Δεν πετάω το φαγητό.»
                                         7   Τίτλος: «Αξιολόγηση».
                                          ος
                                         Δ2 τμήμα:
                                         Τίτλος: «Μαθαίνω να είμαι ασφαλής στο δρόμο »
                                          Δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν είναι
                                         1.  Δεξιότητες  μάθησης:  Κριτική  σκέψη  ,  συνεργασία,  επικοινωνία  ,
                                         δημιουργικότητα.
                                         2.   Δεξιότητες   ζωής:    αυτομέριμνα,    κοινωνικές    δεξιότητες,
                                         ενσυναίσθηση, ευαισθησία, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία ,οργανωτική
                                         ικανότητα.
                                         3.  Δεξιότητες  του  νου:  στρατηγική  σκέψη,  επίλυση  προβλημάτων,
                                         κατασκευές.
                                         4. Δεξιότητες χρήσης των νέων τεχνολογιών.

                                          Στόχοι που θέτουμε:
                                           •  Ανάπτυξη κυκλοφοριακής συνείδησης
                                           •  Γνωριμία με τα είδη σήμανσης και τις κατηγορίες πινακίδων.
                                           •  Επαφή με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας.
                                           •  Συνειδητιποίηση της συχνότητας και σοβαρότητας των τροχαίων
                                              ατυχημάτων στην Ελλάδα
                                         Τίτλοι εργαστηρίων
                                         1. Η μετακίνησή μας στο σχολείο

                                         2. Κώδικας Οδικής κυκλοφορίας για παιδιά
                                         3. Ασφαλής πεζή μετακίνηση
                                         4. Οδηγώ ποδήλατο

                                         5. Μετακινούμαι με ασφάλεια ως επιβάτης
                                         6. Επιβάτης σε μοτοσικλέτα
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12