Page 9 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης 2022-2023
P. 9

•  Κατανόηση της έννοιας της φιλίας, ανάδειξη της παρέας και
                                                του ρόλου των φίλων στη ζωή του παιδιού, έκφραση σκέψεων
                                                και  συναισθημάτων  για  τις  σχέσεις  με  το  άλλο  φύλο  στα
                                                πλαίσια της παρέας,
                                            •  Επινόηση  δημιουργικών  τρόπων  επικοινωνίας  ανάμεσα  σε
                                                άτομα,  αναγνώριση  των  προσωπικών  πεποιθήσεων,
                                                αναγνώριση  σημασίας  λήψης  προσωπικών  αποφάσεων,
                                                συνειδητοποίηση  και  επαφή  με  τον  τρόπο  δράσης  των
                                                εφήβων σε δύσκολες στιγμές, ενίσχυση της αυτοεκτίμησης για
                                                την αποφυγή επιβλαβών συμπεριφορών,
                                            •  Δυνατότητα επεξεργασίας των συλλεγμένων δεδομένων του
                                                εργαστηρίου,
                                            •  Αξιολόγηση      του   προγράμματος      με   σύνδεση     της
                                                προϋπάρχουσας      γνώσης     και   επέκταση    της   νέας,
                                                παρακολούθηση και έλεγχος της πορείας της σκέψης.


                                         Τίτλοι εργαστηρίων:
                                          ο
                                         1  Εργαστήριο : «Γνωριζόμαστε – Μια ομάδα γινόμαστε»
                                         2 Εργαστήριο: «Εγώ ο/η έφηβος/-η – Ποιος/-α είμαι; Τι θέλω;»
                                          ο
                                          ο
                                         3  Εργαστήριο: «Εγώ και οι άλλοι – Όμοιοι ή διαφορετικοί».
                                          ο
                                         4  Εργαστήριο: «Τα συναισθήματά μου κι εγώ»
                                         5  Εργαστήριο: «Η παρέα μου και οι φίλοι μου»
                                          ο
                                          ο
                                         6  Εργαστήριο: «Μπορώ να πω όχι – Δύσκολες συμπεριφορές κι
                                         εγώ»
                                          ο
                                         7  Εργαστήριο: «Αποχαιρετώ το πρόγραμμα – Αναστοχάζομαι και
                                         προχωρώ»
                                     1.
                                     1.


                ως προς τη Θεματική  Με βάση τον γενικό προσανατολισμό του σχολείου και τους στόχους
                       Ενότητα           της σχολικής μονάδας ως προς το σύνολο των σχεδίων δράσης των
                                         τμημάτων  αποφασίστηκε  από  το  Σύλλογο  Διδ/ντων  η  συνέχεια  των
                                         εργαστηρίων δεξιοτήτων να γίνει με τον 2   θεματικό κύκλο Φροντίζω
                                                                                  ο
                                         το Περιβάλλον.
                                          Η Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά, Οικολογία – Παγκόσμια
                     Φροντίζω το         και  τοπική  φυσική  κληρονομιά,  Κλιματική  αλλαγή  -  Φυσικές
                     Περιβάλλον
                                         Καταστροφές, Πολιτική προστασία.

                                           Α΄ Τάξη:
                                       Τίτλος: <<Φυσιολάτρες Εν  Δράση>>
                                       Στόχοι: Οι μαθητές να:
                                           1.  εξοικειωθούν  με  τα  στοιχεία  της  φύσης  (μυρωδιές,  ήχοι),  το
                                               περιαστικό περιβάλλον και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του
                                           2.   ανακαλύψουν ίχνη του οικοσυστήματος
                                           3.    γνωρίσουν είδη χλωρίδας και πανίδας
                                           4.   κατανοήσουν τη σημασία που έχει το φυσικό περιβάλλον για την
                                               αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στις πόλεις
                                           5.  πληροφορηθούν  για  τις  τροφικές  αλυσίδες  και  την  προστασία
                                               των ζώων
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14