• Τελευταία ενημέρωση:Πέμπτη 30 Μάιος 2024, 09:35:18.

Σχολικές γιορτές

Η ομάδα κινηματογράφου μας

Εκπαιδευτικοί ιστότοποι

Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 9 επισκέπτες και κανένα μέλος

Στατιστικά

Λειτουργικό Σύστημα
PHP
5.6.40
MySQL
5.5.5-10.1.31-MariaDB
Ώρα
11:22
Προσωρινή Αποθήκευση
Απενεργοποιημένο
GZip
Απενεργοποιημένο
Επισκέπτες
15
Άρθρα
144
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
13
Εμφανίσεις Άρθρων
57680

Σχολείο υπηρεσίας

1

                                                     1ο Γυμνάσιο Καβάλας

Τα κόκκινα λουστρίνια- Ειρήνης Μάρρα

 

 

 

Τραγούδια με θέμα την αδερφική αγάπη και τη βιοπάλη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Μια ταινία με θέμα την αδελφική αγάπη

Τα παιδιά του Παραδείσου

Υπόθεση:Η υπόθεση της ταινίας διαδραματίζεται στα δρομάκια της παλιάς Τεχεράνης. Ο εννιάχρονος Ali (Amir Farrokh Hashemian), χάνει το μοναδικό ζευγάρι παπουτσιών της αδελφής του, της Zahra (Bahare Seddiqi), καθώς τα πήγαινε στο τσαγκάρη. Γνωρίζοντας την άσχημη οικονομική κατάσταση της οικογένειας, και φοβούμενος την τιμωρία από τον καλό, μα και αυστηρό πατέρα του (Mohammad Amir Naji), ο μικρός θα σκαρφιστεί ένα κόλπο για να μη μαθευτεί το λάθος του. Θα μοιραστεί τα δικά του παπούτσια με τη Zahra. Αυτή θα τα φοράει το πρωί στο σχολείο, και μετά θα τρέχει για να του τα φέρει πίσω, έτσι ώστε να πάει κι αυτός στα απογευματινά του μαθήματα. Θα πετύχει άραγε το σχέδιό τους; Απλούστατο στη σύλληψη και ευφυέστατο στην εκτέλεση.

Πρόκειται για μια αριστουργηματική ταινία που έκανε ευρύτερα γνωστό τον πολύ καλό, καταξιωμένο και πολυβραβευμένο σκηνοθέτη Majid Majidi. Η ταινία ξεχωρίζει για την απλότητα και την αυθεντικότητα των σκηνών της και δείχνει πώς οι σχέσεις με πρόσωπα που αγαπάμε δίνουν τη δική τους διάσταση σ' αυτά που μας συμβαίνουν και τελικά επηρεάζουν και ομορφαίνουν τις επιλογές μας. Μία τρυφερή ιστορία για την παιδική αθωότητα, με συγκινητικές ερμηνείες από τους μικρούς πρωταγωνιστές, με μία καθαρή ματιά που ποτέ δε γίνεται μελοδραματική, και με ένα απόλυτα ανθρώπινο μήνυμα. Πολλή φτώχεια, πολύ τρέξιμο, πολλά δάκρυα μα και πολλά χαμόγελα από τα δύο αξιολάτρευτα πιτσιρίκια. Η απλότητα είναι δύσκολο να περιγραφεί. 

 

 

 

Παιδική εργασία

                        a-local-man-photographs-banksy-mural-in-turnpike-lane-london-uk-DAF6K1        Slave-Labour

Ο Bansky είναι ένας Βρεττανός καλλιτέχνης που δημιουργεί graffiti με χιούμορ και ειρωνεία. Ένα τέτοιο έργο είναι αυτό που βλέπετε με τίτλο "Slave Labour" που καταδικάζει την παιδική εργασία. Κάποιοι όμως σκέφτηκαν ότι θα ήταν καλύτερα να το αποσπάσουν από τον τοίχο στον οποίο δημιουργήθηκε και να το πουλήσουν σε δημοπρασία... Έτσι, θα πάψει να ενοχλεί με την παρουσία του και φυσικά οι "ηθικοί αυτουργοί" θα αποκομίσουν και ένα τεράστιο χρηματικό ποσό από την πώλησή του. Το γεγονός αυτό, όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε οργή στους κατοίκους της περιοχής. Για να δείτε ολόκληρο το άρθρο,  που αναφέρεται στο γεγονός, πατήστε  εδώ.

Νομίζετε ότι ο νεαρός τσαγκάρης θα μπορούσε να είχε εμπνεύσει τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη; Τεκμηριώστε την απάντησή σας.

 

 

Από την ταινία "Ο Λουστράκος". Έτος παραγωγής 1962

 

 

Η τιμή της αγάπης

Μια ταινία που βασίστηκε στο βιβίο του Κ. Θεοτόκη "Η τιμή και το χρήμα" και έχει θέμα μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σε δυο νέους διαφορετικών κοινωνικών τάξεων.

 Ένας άντρας από αριστοκρατικό αλλά ξεπεσμένο σπίτι θέλει να παντρευτεί μια ταπεινή κοπέλα  και να καρπωθεί τις ελάχιστες οικονομίες που υπάρχουν. Απαγάγει την κοπέλα, με τη θέλησή της, και διαφωνεί με τη μητέρα για την προίκα. Η κοπέλα αρνείται να τον παντρευτεί, όταν διαπιστώνει πως είναι ένας ποταπός συμφεροντολόγος, κι αποφασίζει να εργαστεί και να μεγαλώσει μόνη το παιδί που περιμένει.

 

C-theotokis-honor-and-money greek 1921

Κάντε κλικ στην εικόνα για να διαβάσετε το βιβλίο

ΠΗΓΕΣ

Βιβλίο εκπαιδευτικού

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας -Π. Εμμανουηλίδη, Έλλης Πετρίδου

http://fk-thess2010.blogspot.gr/2011/05/blog-post.html

https://drive.google.com/file/d/0B9lNrUSsSBqaYkJxVnVJRmcxa2s/view

http://kinimlesxieretrias.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

https://docs.google.com/document/d/1NbeCG0DIzJaKEhHemXtopoS9hZiE0j0hWDWaKHfQNW0/edit

https://www.slideshare.net/mariaroussi/ss-44737283

http://blogs.sch.gr/earkouli/2018/02/26/%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B1/