Home ] Το sketchpad και το άγαλμα ] Μαθηματικά και τέχνη ] ΤΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ] Μαθηματικοφοβία: Μια απειλή για την κοινωνία ] ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ; ] Το πρόβλημα της γκαραζόπορτας ] Φράκταλς - Γεωμετρική Τέχνη ] 

  1. Μια πρόταση της μαθηματικής επαγωγής και εφαρμογές αυτής. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 2, 1977.
     

  2. Μια εφαρμογή του θεωρήματος του Rolle για τον έλεγχο και διαχωρισμό των ριζών της τριτοβάθμιας εξίσωσης αχ^3+βχ^2+γχ+δ=0. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 5, 1977.
     

  3. Παρατηρήσεις στο θεώρημα του Πάππου για το στρεφόμενο σχήμα. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 5, 1978.
     

  4. Μια διπλή γεωμετρική ανισότητα στο τρίγωνο. Μαθηματική Επιθεώρηση, τευχ. 15, 1979.
     

  5. Η τέχνη να λύνεις προβλήματα. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 1, 1982.
     

  6. Μειονεκτούν τα κορίτσια απέναντι των αγοριών στα μαθηματικά; Τι λέει η έρευνα;. Μαθηματική Επιθεώρηση, τευχ. 26, 1984.
     

  7. Το πρόβλημα των τεσσάρων χρωμάτων και οι φιλοσοφικές του διαστάσεις. Μαθηματική Επιθεώρηση, τευχ. 5, 1979.
     

  8. Εξελίξεις στην ανάπτυξη μαθηματικών προγραμμάτων στη μέση εκπαίδευση. Η Ελληνική πραγματικότητα. Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, Ε.Μ.Ε.,  1984.
     

  9. Αξιοποιώντας τα λάθη των μαθητών μας στα μαθηματικά για μια δημιουργική διδασκαλία. Ευκλείδης Γ΄,3(1), 1984.
     

  10. Μια πιο ευχάριστη παρουσίαση μιας μαθηματικής έννοιας. Μαθηματική Επιθεώρηση, τευχ. 28, 1985.
     

  11. Ένα πρόβλημα της διδακτικής των μαθηματικών στη μέση εκπαίδευση. Ευκλείδης Γ΄,3(7), 1985.
     

  12. Ευφυΐα και μαθηματικές ικανότητες. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τευχ. 22, 1985.
     

  13.  Μια διαφορετική αντίληψη για τη μαθηματική επαγωγή και τη διδασκαλία της. Ευκλείδης Γ΄, τευχ. 10, 1985.
     

  14. Χρυσή τομή - Fibonacci - Λαγοί και Λουλούδια. Μαθηματική επιθεώρηση, τευχ. 28, 1985.
     

  15. Μερικές ιδέες για να φτιάξετε τις δικές σας ασκήσεις στα εμβαδά. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 3, 1986.
     

  16. Γιατί (-1) επί μ(-1) μας κάνει (+1); Τι εξήγηση δίνουν τα διδακτικά μας βιβλία(Ιστορική αναδρομή). Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, Ε.Μ.Ε.,  1986.
     

  17. Μια ανασκόπηση του παγκόσμιου σκηνικού της δευτ/θμιας μαθηματικής εκπαίδευσης, τα τελευταία 200 χρόνια. Ευκλείδης Γ΄, τευχ. 16, 1987.
     

  18. Χρυσά γεωμετρικά σχήματα. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 2, 1989.
     

  19. Γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά; Ευκλείδης Β΄, τευχ. 1, 1989.
     

  20. Η έρευνα για την ιστορία της νεοελληνικής μαθηματικής εκπαίδευσης: Προβλήματα- Επισημάνσεις- Προοπτικές. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, τευχ. 16, 1993.
     

  21. Γραπτές εργασίες στο μάθημα των μαθηματικών: Ένα αξιόλογο εργαλείο για τον εμπλουτισμό της διδακτικής πράξης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, τευχ. 18, 1993.
     

  22. Πόσο καλά έχουμε κατανοήσει την εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση; Ευκλείδης Β΄, τευχ.3, 1994.
     

  23. Η διδασκαλία των μαθημάτων ειδικότητας στα Π.Ε.Κ. για τον κλάδο των μαθηματικών. Λόγος και Πράξη, τευχ. 52, 1994.
     

  24. Πραγματικές ώρες διδασκαλίας του μαθήματος των μαθηματικών στα Γυμνάσια και στα Λύκεια(έρευνα). Λόγος και Πράξη, τευχ. 57, 1994.
     

  25. Τι είναι σημείο; Τι είναι ευθεία; Ευκλείδης Β΄, τευχ. 4, 1995.  
     

  26. Τρίγωνα με πέντε ζεύγη κύριων στοιχείων ίσα. Θα είναι μεταξύ τους ίσα; Ευκλείδης Β΄, τευχ. 2, 1994.
     

  27. Ποια είναι η πιθανότητα να έχει ένα τριώνυμο πραγματικές ρίζες;(Αφορμή από ένα θέμα των γενικών εξετάσεων). Ευκλείδης Β΄, τευχ. 3, 1996.
     

  28. Η διδασκαλία επίλυσης προβληματικών καταστάσεων και ο δάσκαλος των μαθηματικών. Νέα Παιδεία, τευχ. 77, 1996.
     

  29. Ένα "τζούφιο" σημείο θα είναι πάντα και σημείο καμπής; Ευκλείδης Β΄, τευχ. 27, 1998.
     

  30. Μαθηματικά και αδυνάτισμα. Ευκλείδης Β΄, τευχ. 28, 1998.
     

  31. Η επίδραση που είχε μια διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε διαδικασίες επίλυσης προβλήματος στις μαθηματικές αντιλήψεις τω δασκάλων. Πρακτικά 16ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, Ε.Μ.Ε., 1999.
     

  32. Τα μαθηματικά σήμερα: Παράγοντας ευημερίας αλλά και ανισότητας. Πρακτικά 17ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, Ε.Μ.Ε.,  2000.
     

  33. Το Sketchpad και το Άγαλμα. Πρακτικά 18ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, Ε.Μ.Ε., 2001.      
     

  34. Μαθηματικά και τέχνη. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας που έγινε στην Κομοτηνή το 2002, Ε.Μ.Ε., 2002

  35. ΤΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας που έγινε στη Βέροια το 2003, Ε.Μ.Ε. 2003.

  36. Μαθηματικοφοβία: Μια απειλή για την κοινωνία: Εισήγηση η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο Παιδείας με τίτλο  Εκπαιδευτικοί προβληματισμοί - καινοτομίες, Πάτρα 9-10 Ιανουαρίου 2004.

  37. ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ; Εισήγηση η οποία παρουσιάστηκε στο 21ο συνέδριο της Ε.Μ.Ε. στα Τρίκαλα το 2004

  38. Το πρόβλημα της γκαραζόπορτας: Μια δραστηριότητα σε περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας. Εργασία που παρουσιάστηκε στο 22ο πανελλήνιο συνέδριο Μαθηματικής παιδείας που έγινε στη Λαμία τον Νοέμβριο του 2005. Πρακτικά συνεδρίου Ε.Μ.Ε. 2005. Αρχείο Sketchpad v. 4

  39. Φράκταλς : Εργασία που παρουσιάστηκε στο 23ο πανελλήνιο συνέδριο Μαθηματικής παιδείας που έγινε το Νοέμβριο του 2006 στην Πάτρα. πρακτικά συνεδρίου Ε.Μ.Ε. 2006.

  40. Γεωμετρική Τέχνη: Εργασία που παρουσιάστηκε στο 23ο πανελλήνιο συνέδριο Μαθηματικής παιδείας που έγινε το Νοέμβριο του 2006 στην Πάτρα. πρακτικά συνεδρίου Ε.Μ.Ε. 2006.

  41. Πεντάγωνο Ντύρερ: Εργασία που παρουσιάστηκε στο 24ο πανελλήνιο συνέδριο Μαθηματικής παιδείας που έγινε το Νοέμβριο του 2007 στην Κοζάνη. Πρακτικά συνεδρίου Ε.Μ.Ε. 2007.