Ευέλικτη ζώνη στο Γυμνάσιο ΛΤ Χάλκης – Δελτίο Τύπου
Δημοσιευμένο από Tsampika Karakiza στην κατηγορία Uncategorized, tags: Γεν. Λύκειο, Γυμνάσιο, Εκπαιδευτικές ΔράσειςΣτο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (που πραγματοποιούμε από πέρσι με την συμβολή της παιδαγωγικής μας Συμβούλου κας Τσαμπίκας Καράκιζα) στο χώρο του σχολείου μας ολοκληρώθηκαν η α?, η β? και η γ? και τελευταία φάση της Ευέλικτης Ζώνης, μιας διαθεματικής προσέγγισης και παρουσίασης ενός θέματος, ταυτόχρονα από διαφορετικές ειδικότητες καθηγητών.
Αναλυτικά, κατά τη α? φάση – την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012 – σε τρεις διδακτικές ώρες παρουσιάστηκε το θέμα Διατροφή με 20λεπτες παρουσιάσεις των συναδέλφων: Απόστολος Ζιάκος ? Οικονομολόγος (Διατροφή και Οικονομική Επιστήμη), Κώστας Κουγιουμτζίδης ? Γυμναστής (Πυραμίδα Σωστής Διατροφής), Απόστολος Σπένδας ? Πληροφορικός (Διατροφή και Υπολογιστές), Βαγγέλης Ηλιάδης ? Βιολόγος (Μεταλλαγμένα Τρόφιμα), Μαρία Σιόντη – Φιλόλογος και Αλέξανδρος Βασιλείου – Τεχνολόγος (Νευρική Ανορεξία), Δέσποινα Φωκά -Γαλλικών (Η Διατροφή των Αρχαίων Ελλήνων).
Κατά τη κατά τη β? φάση – την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου – σε τρεις διδακτικές ώρες παρουσιάστηκε το θέμα Νερό με 20λεπτες παρουσιάσεις των συναδέλφων:
Ευτυχία Μητροπούλου – Αγγλικών (Γνωμικά Αποφθέγματα του Νερού σε Διάφορες Γλώσσες), Χρήστος Κυριαζής ? Μαθηματικός (Το Νερό με τη Γλώσσα των Αριθμών), Γιώργος Ευγενειάδης – Θεολόγος (Νερό και θρησκείες), Στέφανος Πούλιος – Φιλόλογος (Το Νερό στον Κινηματογράφο), Δέσποινα Φωκά ? Γαλλικών (Νερό και Περιβαλλοντικές Προοπτικές).
Κατά τη κατά τη γ? και τελευταία φάση της Ευέλικτης Ζώνης – την Πέμπτη 15 Μαρτίου – σε δύο διδακτικές ώρες παρουσιάστηκε το θέμα: Γεωμετρικά σχήματα, με 30λεπτες παρουσιάσεις των συναδέλφων: Ηλίας Λαζαρίδης ?Μαθηματικός (τα Γεωμετρικά Σχήματα στη Φύση), Δέσποινα Φωκά ? Γαλλικών (Γεωμετρικά Σχήματα στην Τέχνη και την Ιστορία).
Οι παρουσιάσεις είχαν εξαιρετική επιτυχία και τις παρακολούθησαν με ξεχωριστό ενδιαφέρον οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ενώ από εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και συνεργατικής πλευράς ήταν μια ιδιαίτερη, δημιουργική και καινοτόμος εμπειρία για όλους μας. Τα αποτελέσματα καταγράφονται και θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της δράσης Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου που συνεχίζουμε.
Ο διευθυντής
Βαγγέλης Ηλιάδης
ΠΕ04 ? Βιολόγος