Nav view search

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Αντί χαιρετισμού 

Το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα; Πώς μπορούμε να κάνουμε την επανάσταση στην εκπαίδευση; Πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε, να οδηγήσουμε τα παιδιά και να επικοινωνήσουμε καλύτερα μαζί τους;
Loading Player...
Watching: Η απαγορευμένη εκπαίδευση

100 χρόνια ελεύθερα Γιάννενα. Η προσέγγιση της τοπικής ιστορίας με LAMS

Προσέγγιση Τοπικής Ιστορίας με LAMS. Tο Learning Activity Management System 

είναι ένα φιλικό-«οπτικό» περιβάλλον σχεδίασης, διαχείρισης, παροχής και «εκτέλεσης» ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτωνΠαρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας,  διαχείρισης και υποστήριξης όχι μόνο ατομικών αλλά και συνεργατικών μαθησιακών δραστηριοτήτων, δια ζώσης και στο Διαδίκτυο. Έχει μεγάλο αριθμό εργαλείων μαθησιακών δραστηριοτήτων για πληροφόρηση, αλληλεπίδραση, συνεργασία και αξιολόγηση δια ζώσης και από απόστασηΣε ένα τέτοιο περιβάλλον, κατάλληλο για την ενίσχυση της διδασκαλίας με "αυθεντικές" εκπαιδευτικές εμπειρίες, αναπτύξαμε μια διδακτική ακολουθία για την προσέγγιση της τοπικής ιστορίας δίνοντας για επεξεργασία ποικίλες πηγές, κειμενικές και οπτικοακουστικές, με πολλές δυνατότητες για έρευνα, επικοινωνία και συνεργασία. Οι μαθητές αυτενεργούν, δημιουργούν τα δικά τους οπτικά αφηγήματα  και ακολουθούν τις δικές τους διαδρομές σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους. Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει και με  portfolio.

Το μάθημα αυτό μπορείτε να το εγκαταστήσετε με τη βοήθεια της Σχολικής Συμβούλου και να το υλοποιήσετε με μαθητές Ε και Στ Δημοτικού στα πλαίσια της τοπικής ιστορίας και με αφορμή τα Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων.

Πρόσθετες Πληροφορίες

Το ιστολόγιό μας